Siz 1,5 haftadır bekliyor olsanız ne tepki verirdiniz?

Teyzemin eşi eniştem iş arkadaşının oğlunun evlenmek istediğini söyledi. Sana fotoğrafını göstereyim, beğenirsen tanışın dedi. Ben kıramadığım için tamam dedim. Karşıydım normalde. Fotoğrafı görünce beğendim 😅 kabul ettim. Fakat 1,5 hafta olmasına rağmen hala söylememiş. Bende gergin gergin bekliyorum. Fotoğrafımı attım, çocuğa gösterecekler. Beğenirse konuşacaktık. Dalga geçilir gibi davranılıyor gibi hissediyorum. Baştan vazgeçtim mi desem? Yoksa erkekler kadınlar gibi hızlı mı değiller? Bekleyim mi biraz daha?

Siz 1,5 haftadır bekliyor olsanız ne tepki verirdiniz?
Cevapla