Arkadaşlar arkadaşımın eşi bana yürüyor bence her kızın okuması lazım?

Kendisi hem karşı komşumuz hem de yakın arkadaşım oluyor 3 aylık evli ve kocası bana yürüyor. Arkadaşlar ilk olarak şöyle ben tek yaşıyorum arada ailen geliyor annem yemek yaptığında onların kapısı çalıp onlara bir tabak verirken illa elleri ellerimin üstüne değiyor hatta okşuyor bildiğiniz. Ama karisi açınca kapıyı nedense hiç ellerimiz değmiyor. Demekki illa ellerin birbirine değmesine gerek yok. Neyse ben bunu yanlışlıkla yapmıştır falan dedim. Ondan önce de yeni çamaşır makinesi aldım. Takmayı bilmiyorum. Ben de arkadaşıma söyledim dedim ki eşin acaba hani usta geldiği zaman ustanın basında durabilir mi cunki ben ustayla baş başa olamam evde. O da tamam dedi. Eşi sonra kapıyı çaldı dediki ustaya gerek yok ben takarım direkt girdi eve kendi takmaya başladı. Sonra ben onun evine gidecektim hemen karşı dairemiz oluyor. Yanı onunla baş başa kalmayı hoş bulmadım. Kendi makineyi yapsın ben de onun evinde kalayım yapana kadar. Gidecektim bana kız nereye bana çay yapmayacak mısın dedi? Gittim çay yaptım yardım istedi basında bekledim. Arada bana sorular soruyordu makineyi yaparken bana dedi ki hayatında biri var mı yok niye soruyorsun dedim. Tanışmak için dedi arkadaşımız değil mısın sen dedi. Sonra çıkarken teşekkür ettim. Bana dedi ki öyle kuru kuru teşekkür mu olur dedi. Bakın yemin ederim burada aklıma asiri kötü şeyler geldi ama takmadım çok. Bu olaydan sonra başladı elinin elime değmesi falan. Arada akşamları onun karısının yanına gidiyorum çay içmeye o da oturuyor bizimle. Karisi çay yaparken bana bakışları çok ters o yüzden direkt karısının peşinden mutfağa giriyorum. Hatta karısı da beni çok seviyor tek başına kızsın eğer pazara gitmek istersen biz de gidiyoruz arabayla sen de bizimle gel yorulma falan diyor. Bu olayların basında geceleyin elimi çarptım ve kırıktı elim. O beni hastaneye götürdü alçıya aldılar. Hıza da fobim hız yapma korkuyorum dedim. Korkuyorsan elimi tutabilirsin dedi. Ya ben hep şey diyordum kendime dengesizin teki işte arkadaşıyım diye her şeyi konuşabileceğini sanıyor. Sonra yavaş yavaş ileri gitmeye başladı o el oksamalar falan cidden nerdeyse eminim bu çocuk bana net yavsiyor. Ne yapmalıyım açıkçası biraz da korkmaya başladım ondan tek başına yaşıyorum çünkü karısıyla da çok yakınız en yakın arkadaşım o 3 aylık evliler karısıyla aynı yaştayız. Evlenmeden çeyiz alışverişini birlikte yaptık kuaförlere beraber gittik hatta fotoğraf çektirdiler düğün günü ben de ona yardımcı oldum o kadar yakınız ama ben kadına kocan bana yürüyor nasıl diyebilirim ki

Güncellemeler
+1 yıl
Gecen karisi da bana dediki o seni kiz kardesi goruyor basina bir şey gelirse hemen beni arasın ben yardımcı olurum o kız artık bana emanet tek başına falan yaşıyor o benim namusum falan sayılır mi ne öyle bir şeyler söylemiş karisi da ben yanlız hissetmeyeyim diye kocasının söylediklerini bana iletiyor yazık
Arkadaşlar arkadaşımın eşi bana yürüyor bence her kızın okuması lazım?
Cevapla