Aşkın yaşı da boyu da olmaz mı gerçekten insanlar neden yargılayıcı bakıyorlar?

Selam sevgilim benden 10 yaş büyük ve 30 cm uzun biz bu durumu takmıyoruz ama insanların yargılayıcı bakışlarına çok maruz kaldık önemli olan ruhların anlaşması değil midir? Siz ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında

Aşkın yaşı da boyu da olmaz mı gerçekten insanlar neden yargılayıcı bakıyorlar?
Cevapla