Bir erkek popon çok güzel derse onunla tanışmanın buluşmanın anlamı var mı sizce?

Merhaba. Arkadaşlar ınsgramdan biriyle tanıştım. Asker olduğunu söyledi. Neyse resim filan attık birbirimize. Bana popon çok güzel filan dedi. Hafta Sonu görüşelim kahvecide kahve içeriz dedi. Bence buluşmanın görüşmenin mantığı yok arkadaşlar. Kamerayı açtığımda ağzını açıyor dilini kımıldatıyor tuhaf tuhaf hareketler. Böylelerine şans vermek gerekmiyor diye düşünüyorum.

Bir erkek popon çok güzel derse onunla tanışmanın buluşmanın anlamı var mı sizce?
Cevapla