"Evli biriyle birlikte olan çoğu kişi, farkında olmadan o kişinin evliliğini kurtarmış olur 'sadece '. Senin yanında nefes alır, tamamlanır, yenilenir, eksik hissettiği şeyleri yaşar. Ve asıl kurulu düzenine daha iyi hissederek geri döner. " Katılıyor musunuz? 🙂
Aldatmak bazı durumlarda faydalıymiş ne diyorsunuz?
Gördüm bunu. Kısmen doğru. Aldatan evlilerin bir kısmı daha bağlı şekilde evlerine dönüyorlar. Fakat büyük çoğunluğu aldatmaya devam ediyor. Çok çok büyük çoğunluğu da aldattıkları kişi için evlilik bitirmeye gerek görmüyor. Yani haklılık payı var ama az.
Evet durma göre değişir ama eksiklik hissettiğini biriyle o ihtiyacını başka yerlerde ararsan bunun sonu yok her haliyle hayatındaki kişiyi sevmek gerekiyor
Evet katılıyorum. Gerçekten anlaşamayan biri boşanır zaten. Demek ki iyi anlaşıyor sadece değişik tat arıyor. Heyecan arıyor. Bence ne kadar yalnızda olsa bir ladın evli biriyle konuşmamalı, ona çifte mutluluk yaşamamalı, evine gidince yemek hazır işleri yapılıyor akrabalar felan aile ortamı, bir de ona heyecan yasatıp çifte mutluluk vermek yanlış bence bir kadın olarak
Haklısınız ama bu bazi beklentileri olmadan yaşanan bir ilişkiyse burada iki tarafta mutlu oluyorsa çıkarlar örtüştüğü sürece pek de önemsenmiyor, aldatan taraf için de zaten kadınlarda erkeklerde dediğiniz gibi başka tatlar heyecanlar peşinde koşuyor
Başka bir insanın hayallerini yıkarak sözde kurtarılan evlilik. Erkek metresiyle mutlu mesut olur ve eve geri döner. Karısına sahte bir mutluluk şovu yapar. Aldattığı ortaya çıkınca hem karısının hem de çocuklarının içinden geçerek travma yaşatmış olur. Ne kadar çok faydalıymış cidden. Yaşam koçunun metres tecrübesi var herhâlde.
Kadın ve Erkek aynı anda birbirlerinin gözünün içine baka baka aldatsınlar. Eğer kınkançlık duyguları kalmamışsa, ar damarları çatlamsmışsa o evlilik bitmiştir. İnsanın midesi bulanır. Düşüncesi bile çok kötü.
Yaşam koçu Tuğçe hanım bu şekilde yoluna devam etsin. Ben buna katılmıyorum...
Bu konuda farklı görüşler olabilir elbette, ancak aldatmanın faydalı olduğunu düşünmek doğru değil. Güven ve saygıya dayalı ilişkilerde, sorunlar iletişim yoluyla çözülmelidir. Aldatma, sadece daha büyük sorunlara yol açabilir ve güveni sarsabilir. İlişkideki eksikliklerin giderilmesi için dürüst ve açık iletişim her zaman daha sağlıklı bir seçenek olacaktır.🚫🔍🧠
Burada üçüncü kadin ne oluyor acaba o da kullanılan biri mi yoksa halinden memnun mu? Bence onun niyetine göre birazda şekilleniyor durum yuva yikanlarda var
Bak bazen kadinlar kocalari mutlu olsun diye gozlerine genc kadin kestirirler hatta cok yapiyolar bunu.
Mesela tanimam etmem kendi halimde takiliyorm disarda diyelim markette bile canım kadin kocasinin koluna yapismaya basliyo yakinlasmaya calisiyo adamla falan.
Bu bikac defa basima gwldi mesela kasada sira bekliorm ustumde de esofman ve kislik uzun mont falan var hani seksilik namina bi durum yok... neyse iste kiz gidiyo sevgilisini opuyo sariliyo falan arada bana bakiyo falan... kufredemiyosun da baska insanlar var diye.
Boyle kadinlara asiri sinir oluyorm. Ve bence bana saygisizlik ediyo mesela boyle yaparak. Ben senon piknik tupu damacana kilikli kart kocani napayim yani baskasinin sevgilisini napayim yani... sacmalik.
Ama kizi gorsen nasi maymun gibi yapisiyo sevgilisine... cocuk da cirkin kiz da cirkin mesela... hani sizin neyinizi kiskanaym mk diyemiyosun problem cikmasin diye :D
Dedi gizli profil ile yorum yapan arkadaş, sen de eşini zencilerle çok aldattın her halde bu kadar sinirli olduğuna göre, hepiniz yapıyormuşsunuz tabii yorumunuzdan belli.🤣
Hayır katilmiyorum bu aldatmayi meşrulaştırmak gibi bir şey kimse kusura bakmasın eşini aldatan kadın veya erkek kim olursa olsun affedilmez o yuvaya tekrar sokulmaz
Bu farklı alanlarda ki koçlar da herbokolug oluyor. Bilmedikleri şey yok. Bunların tavsiyesini dinleyen bunun gibi kişilerdir. Dedikleri tabi ki saçma. O zaman herkes birbirini aldatsin kimse de ses etmesin.
Ya genelde benim bildiğim balık burcu cinselliğe düşkün ve doyumsuz olmuyor ama çok nadir de olsa aşırı istekli ve doyumsuz balık burcuna denk geldim ama tuhaf bir durum normalde çoğu kadın kendi burcunun özelliklerini taşır
erkekler duygularını ifade edemedikleri ve genel olarak toplumda deger göremedikleri için bu açığı bu şekilde kapatıyorlr. kadınların %99'U kocalarına iyi davranmıyor