22 yaş evlenmek için çok mu erken? Evlilik insanı sınırlandıran bisey mi ki?

Herkes diyor evlenir başını yakarsın.

Gençliğini yaşayamazsin.

gerci ben şuanda pek öyle şey birisi değilim yılda 1-2 kez sevdiğim konserler olur ona giderim o kadar.

Birde universitem var ikinci öğretim

22 yaş evlenmek için çok mu erken? Evlilik insanı sınırlandıran bisey mi ki?
Cevapla