Duygusal ilişkilere tam olarak ne gözle bakıyorsunuz? Ama dürüst olun 😃


Duygusal ilişki kurmam için uzun bir zaman sürmesi gerek. İlişkinin başlarında ciddi düşünndm bu kişiye duygularım çok yoğun olsa bile. Ama genelde ilişkilerim daha ciddi düşünecek evreye gelmediği için sanırım takılmalık diyeceğim.
Ben hep ciddi düşünürüm. Biriyle konuşuyorsam ondan etkilenmişimdir ya da hoşlanmışımdır. Zaman geçirmek için kimseyle konuşmam.
Cevap
3Cevap
Duygusal ve ciddi
ciddi bakarım takılacak bir şey yok bence kimsenin kalbi ya da benim kalbim oyuncak değil eğlenecek başka şeyler var dünyada
Sonuna kadar ciddiyetimi korurum duygusallık konusunda kimseden tavsiye almadan ilişkiyi yüksek seviyede tutabilirim
Evlenecek kişiyi bulana kadar takılmak şart, doyacaksın ki gözün dışarıda olmayacak.
Ciddi ama karsi taraf istedigim gibi biri degilse uzaklasirim
Ciddi gözüyle baktığım için kaybediyorum
Ciddi
Ciddi olmalı
Ciddi
ciddi olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?