• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Biri seni çok seviyor ama sen bir şey hissetmiyorsun, ne yaparsın?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
Master Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
108
Yapay Zekaya Sor
Biri seni çok seviyor ama sen bir şey hissetmiyorsun, ne yaparsın?
Biri seni çok seviyor ama sen bir şey hissetmiyorsun, ne yaparsın?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
20 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben seven taraftayım. Sevdiğim kadınla aynı kurumda çalışıyoruz ve benim amirimdi. Bir şekilde benim onu sevdiğimi öğrendi. İlk işi beni şikayet etti ve kendi olduğu yerden beni aldırttı başka bir kata verdiler beni. Selamı sabahı kesti benden. Olduğu yere gidemiyorum artık. Bazen karşılaştığımız oluyor. Canım çok yanıyor o bana bakmıyor ama ben ardından bakakalıyorum. Onun için ilgisini çekebilmek kendimi ona beğendirebilmek için çok uğraştım kendime çok dikkat ediyordum hatta onunla aynı statüye gelmek için sınavlara falan hazırlanıyordum. Hepsi boşunaymış. Daha bugün yine gördüm onu ve bu soruyu görünce yazmak istedim. Aklımdan hiç çıkmıyor o. Ama vazgeçmiş gibi yapıyorum mecburen ve acımı kendi içimde yaşıyorum

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok üzüldüm kardeşim benden sana tavsiye seni seven birisini sev yoksa kendime zarar verirsin böyle

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sorunda ordaya seven yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur herkesin bir seveni sen kalbini ferah tut o seni bulur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnşallah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Amin diyelim kardeşim

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • MrGYC
    MrGYC Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Başıma geldi ve canının acıyacağını bildiğim halde bunu ona söyledim. Sonra anlamadı ya da anlamamazlığa getirdi. Bu sefer sert dile getirdim. Tokat etkisi yaratıyor böyle olduğunda ve sonra “iyiki öyle dedin” demişti.
    Acıtsa da söylemek gerekir. Beklemek ertelemek demek ve erteledikçe daha zorlaşır.

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru o an irtbati kesmek lazım söyleyip çok doğru

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Maalesef görüntüleri göremiyorum ancak sorunu anladım. İlk olarak, hislerin karşılıklı olması ilişkiler için önemlidir. Eğer hissetmiyorsan, bunu karşı tarafa nazikçe ve açık bir şekilde ifade etmek en doğrusu olacaktır. Onun duygularını incitmek istemiyorsan, dürüst ve anlayışlı bir şekilde konuşmak önemlidir. Belki sadece zamanla hislerin değişebilir ya da farklı bir ilişki dinamiği yaratılabilir. Önemli olan açık iletişim ve karşılıklı saygıyı korumak. Unutma, duygularıyla oynamak yerine dürüst olmak her zaman daha iyidir. 🌟🌺🤗

    13
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

105

Cevap

50

Cevap

  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Açıkça bişey hissetmediğimi söyler, uzaklaşırım...

    3
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki o uzaklaşma naparsin bakım ☺️

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Görmezden gelirim napim başka.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşte keşke gelebilsek bazıları bayağı sıkıntı oluyor hemşehrim senin keyif nasıl görmüyorum seni kaybolma arada bir burdayım de 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Arada bir yoklama sorusu sor bari.😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sorarım bak bilirsin 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Keşke geçebilsek derken, tavsiyem kimseyi gözünde o derece büyütme bence...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok bende olmaz öyle şeyler herkes benim gözümde hakettiği yerdedir ama bazen böyle şeyler her insan yaşayabilir yasiyorda

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Akıllandıysan sıkıntı yok.:)))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hemşehrim benle alakası yok yapıştırdın bana 😂 ben iyimserim ama bir yere kadar kimsenin duygularıyla oynamam bize yakışmaz ☺️ sen varya sen aciddd😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      +1 yıl

      Nolmuş bana.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel olmuş sana güzel kadın seni birde nolmus diyor sen gözden kaybolma bir gidiyon hiç görünmuyosun 😂

      Yorumla
  • emre00
    emre00 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 41
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı.

    Kimseyle oynamam ben sevmiyor isem uzaklaşırım tek başına sevgi istemem

    1
    14 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru kardeşim sanada o yakışır bu arada spora başlamışsın hayırlı olsun bicepleri curl yaparak çalıştır gözüme çarptı kardeşim cansın☺️

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Eyvallah kardeşim de. Sporu bıraktım o geçen sene ki foto 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun kardeşim evde ağırlık vardir elbet senin kollar curl istiyor soleyim bak çalış pişman olmazsın 😂

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Artık şu ramazan bir bitsin oructa pek dayanamam 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂 şekerim düşer diyosun o yondede haklisin ama ramazanda daha çok geliyor bir hassa kadınlar ramazanı actiktan sonra

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Kadınlar bizden sağlam 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak azim var onlarda ama onların vücutları daha yağlanmaya yatkın erkekler okadar değil bizim dogamizdan sert 😂

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Biz her alanda sertiz 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂 yani kardeşim emre şaka maka bir yanada harbi senin kalbinin temizliğini bu kızların görmesi lazım harbi tam kadınların arandığı kansin kalben diyorum kardeşim

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Allah razı olsun kardeşim 🤲 kadınlar kötü kalpli insanları sever

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun iyi kalp zarar onlara

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Allah akıl fikir versin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Amin diyelim ☺️

      Yorumla
    • emre00
      emre00
      +1 yıl

      Amin 🤲

      Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Kayıtsız kalırım, yapabileceğim bir şey yok..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru diyosun aynen benim düşüncem kayıtsız kalıyoruz ama kayıtsız kalamiyorlar...

      Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Beni seveni ben de severim ayda şans veririm duruma göre

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen yeterki sevsin diyosun

  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Beni ne kadar seviyorsa sevsin benim ona karşı tek bir duygum yoksa onunla iletişim halinde olmam uzaklaşırım.

    4
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yaparsın kardeşim doğrusu o bence

      Yorumla
    • MrKuzey
      MrKuzey
      +1 yıl

      Eyvallah :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • scorpiongirl429
    scorpiongirl429 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    bir şey hissetmediğim biriyle ilişki yasamamayi tercih ederim ama karakteri iyi bir insansa yaşayabilirim de.. bu zamana kadar sevdik de ne oldu? belki de yanlış insanı seviyorum, doğru insanı sevmesini bilmiyorum. biraz da beni seven bir insan olursa kendimi ona bırakmayı tercih ederim..

    2
    11 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama sonrası senin için kötü olmazmi

      Yorumla
    • scorpiongirl429
      scorpiongirl429
      +1 yıl

      niye kötü olsun ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama sevmeye calisiyosun sen sevmiyosun ondan dolayı

      Yorumla
    • scorpiongirl429
      scorpiongirl429
      +1 yıl

      şimdi sanki birini sevebiliyor muyum? en azından sevileyim.😆 ayrıca severim yani birliktelik kararı almissam..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım kimseye güvenin yok ozaman ondan sevmiyorsun sende benim gibisin akrep kral 😂

      Yorumla
    • scorpiongirl429
      scorpiongirl429
      +1 yıl

      yoo güvenle alakası yok..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki neyle aldatilmami kesin odur

      Yorumla
    • scorpiongirl429
      scorpiongirl429
      +1 yıl

      yoo onunla da alakası yok. bir ilişki nasıl başlar bilmiyorum anlamıyorum bu işlerden 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hiçmi ilişkin olmadı ciddimisin 😂

      Yorumla
    • scorpiongirl429
      scorpiongirl429
      +1 yıl

      yoo ilişkim olmadı demedim 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla düz anlatsan şifreli gibi konuşuyorsun çözemedim seni 😂

      Yorumla
  • Alcyone__
    Alcyone__ Takip Et
    Guru Yaş: 102 , eic 100%
    +1 yıl

    Israrcı olana kadar bir sıkıntı yok.. Kayıtsız kalmaktan ziyade olamayacağını uygun bir dille çok da fazla kırmadan söylerim ama ısrarcı bir arkadaşımızsa ve rahatsızlık verici boyuttaysa ki bazen takıntılı tipler olabiliyor, orada benim şartellerimi attırır. Sevdiğin seni sevmek zorunda değil. Zorundasın mesajını alırsam kırılır mı diye ince ruhlu davranamam.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel düşünce ama biraz acımasız gibi insanları kiramam ben genelde genede uzemem☺️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Acik ve net soylerim, israr ederse illa denemeye calisirimm ama olmazsa fazla uzatmadan uzaklasirim ve bir daha benimle iletisime gecmemesini rica ederimm..

    Bunu birine yaptim bazen aciyorumm ona ama ona karsi birsey hissetmiyorum yani elimde degil

    1
    98 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki hala iletişiminiz var mı yani sana ulasmisligi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir keresinde ulasmaya calisti istek atti hic geri yanit vermedim ertesi gun cekti..
      bi sure gecti tekrardan bana yazdi bende geri yazdim ve ordada dedim artik bana yazmazsan sevinirimm. cunku yapamiyorum ve boylesi daha iyi dedimm bizim icin.. Ve iki ay oldu daha sesi cikmiyor sukur.. arada bi engel atiyorum ona sonra geri cekiyorum kafama gore..
      bana ulasmasini istemiyorumm... gecen hafta karsilastik yuzune bile bakmadim gittim :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ama engeli açman geri umut vermektir biliyomusun ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      zaten farkina varmaz bence iki gun yapiyorum sonra geri aciyorumm belli olmuyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence seviyorsa sana bakiyodur öyle düşünme ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bilemicem artik oda artik kendi problemii.. ben baskasindan hoslaniyorum gibi gibi yanii

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman senin şu an sevdin var oda seni seviyorsa güzel ozaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evettt insallahh oda seviyordurr bilmiyorumm iste

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmiyomusun o bak kötü olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yokk bilmiyorum ne yazikki :(
      Ikimiz anca sadece bakisiyoruz okadar.. ya da kaciyoruz istee..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman var bir elektirik bu durumda sonu güzel olur bakısma varsa olay biter bana göre

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      var gibi amaa bilmiyorumm.. ayni sirkette calisiyoruz o alt kat ben ust kattayimm. zaten okadar cok bir yer degil binamiz..
      Normalde ikimiz her seferinde kafa egeriz bi bakisiriz sonra kaciririzz eskiden bukadar yoktu.. yaklasik 1-2 ay once linked in hesabindan arkadas olduk.. o gunden sonra daha cok boyle seyiz sanki yakinn ama yinede uzkak.. gecen arabasina binmisti benden once tam bende bindim uctu heemen bende pesinden gittim.. sonra iki gun sonra o arabasina binmisti bile normalde hizlica basar gider ama bu sefer okadar yavasti ki ben daha gidiyordum arabaya ve o cok yavas gitti benide aynadan izledi gibi oldu.. ve bugunde ilkkez selam verdi hem elini uzatti hemde kafasiylaa aaaayyy cooooooooook tatliydiiiiiiiii

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur sizden ben soleyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ayyy gercektennn miiiiiiiii? nerden anladinnn?
      ayyyy insallahhhh yaaaaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bakismalar saf duygudur ondan ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ama bazen dogru degil? Oyle saniyorsun sonra yalan cikiyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok eğer bakismaniz karşılıkliysa sizin aşkınız guzel olur utanma felan varsa daha iyi olur ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet utanma var gibi.. mesela gecen merdivenlerde karsilastik bana bi bakti sonra kafasini egdi gecti hemen ama ordan giderken sonradan camdan ayri bana bakti disarisi karanlik olunca goruyorsun ya camdan oyle bi bakistikk.. bugunde iste selam verincee nebiilimm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur sizden emin ol ama hanginiz acilirsiniz o muamma ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ilk onun acilmasini isterimm aslindaa oofff :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Açıklayabilir ikinizde utaniyorsunuz bak ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yaa bos yere umutlanacam diyee korkuyorumm yaaaa :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olmaz en fazla denedim dersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynenn ama yiinede insanin kalbi kirilinca iste :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kırılmaz korkma şansını bir dene

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      nasill denicemm?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence sen acil ben senden hoşlanıyorum diyebilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hahaahha yokk yaaa olmazzz ;(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Napcan peki bamiscanizmi sadece ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hahhahahaa heralde biri baskasini bulana kadar boyle ooff bilmiyorumm isteee.. bekar o kesin yanide ama yinede belli olmazzz offffff

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman omu acilsin sana önce 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evett yaaa keske

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olur bekle bakalım gelir sana birgün ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ayyyy insallaahhh yaaaaaaaaaaaaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Amin diyelim ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tesekkur ederimmm yaaa :)
      Sizinle sohbet etmek guzeldii.. haha sizin sorunuz vardi bana yardimci oldunuz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Soru benim ama benle alakalı değil onun altını çizelim ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      haa tamamm daha iyi ozaman

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani senin gibi düşünenlerin sorunu için ondan yorumlar☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      tesekkurler :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hemenn yarin olsunn diyorumm yine karsilasimmm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla bayağı güzel aşık olmussun sen olur merak etme rica ederim ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evettt yaaa olmusumm demeee :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olmuşsun sen hemde kör kütük ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aaaayyy amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ol ol daha hırslı yapar seni ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yokyaaa korkuyorumkii uzulecemm diyeee :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzülmesin korkma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bakalimm yaaa hayirlisii.. insallahh olurr yaaa.. insallahh yanlis seylere kapilmamisimdir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah amin diyelim olur diyelim ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aminnn aminnn aminnnn🤭🙈🙈 Hayirli bir sekilde olsunn insallahh.. pff benden once cikmiss yaa😩

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha koş yakala onu 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahahahhaa amaaa😂🤭🤭 Ayy insallah yarin tekrardan karsilasrim onunlaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah oldunda söyle bana 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahaha tamam insallah

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Acaba bana birsey hissediyormu yaa.. dusunsene hepsini tek basima hayal ediyormusum🥺

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence hissediyordur sana karşı birsey emin ol ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Okadar nasil emin konusabiliyorsunn yaa?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      6 hissim diyelim ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Insallahh o hissin yanilmiyordurr yaa🥺

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yanılmaz kolay kolay söylersin bana olunca ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tamam soylerim insallahh.. ama dua et olur mu hayirli bir sekilde olsun onunla

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ederim olsun tabikide bana söylersin olunca oldu diye ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Allah razi olsunn 🥰 Tamam insallah derim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Amin diyelim sana ozaman☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      🤭😁😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Keske neyapabilecegimi bilsemde yapsam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana ben bir ara taktik veririm 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet iyi olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bir ara hatırlat vercem sana taktik ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hahaha simdide olabilir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Şimdi maç izliyorum 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Haa tamam iyi seyirler ozaman

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Mac bittikten sonra yazarsin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sagoll🥹

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak şimdi taktik olarak gözlerine bak onunla konuşmaya çalış bir konu aç neler yaparsin felan diye ok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben sian cok fen na uylum var jari generdim sana

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam iyi uykular sana ozamann☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sagoll🙈 cok kotu yazmisim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Belli ne yazdın anlamadım orada 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      azoncee kendisinii gordumm ama o benii gormedii.. bilgisayarin icine gomulmustuu ne yazikkii yaaa :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İşi vardır demekki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet evet, is icin cikiyor zaten.. onun gorevi o zaten yazik yollarda surunuyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ondan üzülme fazla

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yokyokk, sabah yinede kendisini gordum bende ama o beni gormedii :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla oda artık kısmetin işler olunca zor olur bazen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evet :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Üzülme görür seni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      insallahhh yaaaa.. ama bugunn pek daha gormez sanirimmm :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Artık beklicen bakalim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bunada sabir gerekirrr yaaaa :(
      bilmiyorummm ama Şu an okadar coookk merak ediyorumki ogrenmek istiyorummm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bekle her şey zamanla olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynenn oylee insallahhh :)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İnşallah ☺️

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Başta çok ilgiyle yaklaşan kadından asla olmaz. Zaman lazım. Bende neyi gördün ki ölüyorum bitiyorum gibi yaklaşıyorsun?

    Zamanla kendini bırakan ağır kadın severim. Bardaki kadınla tek gecelik ilişki yaşarım ama ciddi ilişki düşüneceksem o kadın ağır bı kadın olmalı.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak ağır kadın konusunda doğru diyosun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bir şey hissetmiyorsan nazikçe reddet. Ama biraz tanımak lazım; sana nasıl aşık olduğunu, ne kadar sevdiğini vs. Belki sen de seversin onu. Çünkü seven insan o kadar çok kıyamayarak sever ki, o sevgiye karşılıksız kalacağını sanmıyorum. Eğer samimiyetine inanıyorsan denemekte fayda var.

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani sen bir şans verirsin güzel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Belki gerçek aşk o'dur! Bir şans vermek çok zor değil!

      Belki o da seni, senin başkasını sevdiğini kadar güzel seviyordur. Ne olursa olsun seven bir şansı hak eder, bence!

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu konuda güzel söylemişsin bu yorumunu dikkate alsınlar kardeşim doğru diyosun belki o bir sansdir

      Yorumla
  • FikretinMücadelesi
    FikretinMücadelesi Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Şans verir daha yakından tanımaya çalışırım. Sevgisini, sadakatini test edecek komplimanlar yaparım. Sınıfı geçerse devam ederim. Geçemezse yolu açık olsun. Allah sahibine bağışlasın.

    2
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kalbin yinede isinmazsa peki

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Testlerimi geçebilirse ben ona daha çok yanarım emin ol. Ama önce testleri geçecek. Lafla sevgi olmaz. Bir kadın, seni ulaşılmaz bulduğu için sana karşı bir şeyler hissetmiş olabilir ama toksik bir kadın seni elde ettikten sonra kısa bir sürede tüketir. Değerini düşürür. Ondan sonra da ayrılır.

      Ben bunu yaşadım. Bir kızı iki kere reddettim üçüncü de kabul ettim. Kız 1 hafta sonra benden ayrıldı.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Vay be kız istedi kabul ettin sonra ayrıldı oda degisikmis

    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Bu sefer ses kaydı atayım dedim. Biraz detaya girdim çünkü.

      https://voca.ro/1jvzTL4gRyc4

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kadınlar her türlü sever kardeşim bakma neyi sevdiğini anlayamaz ama severler doğrumu cansın güzel soylemissin herkesin dinlemesi lazım beğendim 👍

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Fikret bak @r_engarenkyollar sana soruda yazmış bak bakım seni çağırıyor

  • Kafasıkarışıkkişi
    Kafasıkarışıkkişi Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 49%
    +1 yıl

    Seven taraf bendim. Karşı tarafın duygularımdan haberi vardı. Duygularımı öğrendikten sonraki her karşılaşmamızda yanımdan öylece geçip gitmek dışında bir şey yapmadı. Sanırım yapabileceği başka bir şey de yoktu.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hala seviyomusun peki o kişiyi

      Yorumla
    • Kafasıkarışıkkişi
      Kafasıkarışıkkişi
      +1 yıl

      Hayır. Unutamayacağımı zannediyordum ama unuttum. Almadan vermek Allah'a mahsus.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun ama unutman güzel senin acindan

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Fuzuli ye sormuşlar sevmek mi daha önemlidir yoksa sevilmek mi diye sevişemedikten sonra hepsi fuzuli demiş 😂😂

    3
    12 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha güzel demiş ama bak fuzuli adam harbi sen olsan naparsin bakım. mavis engin tecrübelerinden yararlansın. herkes

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @fikretinmucadelesi yaa sen ne güzel şiir gibi konuşmussun öyle çok doğru söylemişsin çok haklısın bu konuda 👍 ağzına yüreğine sağlık fikretim 🙏 yoruma kapatmışsin canım oyuzden burdan yazayım dedim iyi yapmış mıyım 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla güzel konuşmuş bende beğendim 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @Cendere1910 ben duygusal bir insanım oyuzden gönlümün sevmediği bir ilişkiye eyvallahim olmaz çünkü aşka aşık bir kadınım ❤️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani belli senin aşk kadını maviş diyelim sana ☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      tamam olur diyelim 😊😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam aşkı kadını maviş yeni ismin ☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Fikrete bir seslenebilirmisin yoruma baksın

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      Teşekkür ederim @r_engarenkyollar o senin güzel objektifin. Elimden geldiği, yüreğimden döküldüğü kadar bir şeyler yazıyorum buraya. Sağolasın neşe pınarı. Onure ettin beni.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @FikretinMücadelesi hoş geldin canımcığım asıl ben teşekkür ederim geldiğin için çok naziksin herzamanki gibi 🙋 ses kaydını dinledim gayet güzel ve mantıklı bir açıklama olmuş eline sağlık 🙏👍😊

      Yorumla
    • FikretinMücadelesi
      FikretinMücadelesi
      +1 yıl

      @r_engarenkyollar Rica ederim Türk mizahının rengarenk yeni yüzü olan kadın.

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      @FikretinMücadelesi yaaa teşekkür ederim 🙏 🙋🥰

      Yorumla
  • Yesil1111
    Yesil1111 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Bunu bana söylemiyorsa belli etmişse ama onunla arama mesafe koyarım

    Bana açılmışsa ona karşı dürüst olurum normal arkadaş gibi ama daha az ve biraz soğuk konuşurum

    1
    25 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki hala seviyorsa naparsiniz

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      bir şey yapmam herzamanki gibi devam ederim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani o aşkından ölsün buda güzel ☺️

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Hayır bee ne alaka karşımdaki sal. ak mı ya da sapık mı bu tip kestirip atma davranışlarını anlamıyorum sevdiğim ve açılıp rededildiğim çocukta aynı şeyi yaptı saçma geliyor bu şeyler herkesin kendi iradesi var ister sevmeye devam eder ister umut beklemeye kimseye karışmamak gerekir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru orası ama böyle insanlar var tabikide ondan düşünmek lazım ama yorumun güzel ☺️

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Nasıl insanlar var anlamadım😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Gormedinmi hiç ciddi sevdinde saplantılı olanlar inşallah çıkmaz karşına 😂

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Ben saplandığımı düşünmüyorum o erkeğe redetti sadece sevdiğim ve onu görmek istediğim birlikte zaman geçirmek istediğim için normal konuşmaya devam ediyordum beni sapık gibi görmüşse artık bilemem orasını yani
      Erkeklerdr yok benim başıma gelmedi pek

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye gelmedi peki hepmi kötü geldi

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Yok benim sapığım olmadı yani diyprum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım peki seni gerçekten seven oldumu seninde o kişiyi sevdiğin bir ilişki

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Bilmiyorum beni biri sevdi çookk daha önceden o da işte ben kendimi farklı, hisediyordum o yüzden soğuk yaptım ve hiç konuşmadım üzülmesin diye ama şimdi düşüncem. Böyle değişti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım sen sevemedinmi peki

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Onu hayır arkadaş olarak görüyodum ve ilişki istemiyodum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok onu at köşeye senin sevdin birisi olmadimi ☺️

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Oldu.. sevdim söyledim rededildim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu daha kötü olmuş ozaman desene 😑

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Evet)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu kez inşallah senin sevdiğin senide sever mutlu olursun ☺️

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Yaa teşekkür ederim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      😊😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sevdim seni ☺️

      Yorumla
    • Yesil1111
      Yesil1111
      +1 yıl

      Eyvallah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
  • KarmaşıkRuh_
    KarmaşıkRuh_ Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.

    Uzaklaşmak her iki taraf içinde en sağlıklısı, herhangi bir duygun olmasa dahi iletişimde kalmak karşı taraf için en küçük payı bile yine kendine çıkarmak olur, beklenti içinde bırakmaya gerek yok..

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru diyorsun yoksa hem kendini uzersin hem o kişiye yazık olur

      Yorumla
    • KarmaşıkRuh_
      KarmaşıkRuh_
      +1 yıl

      Aynen öyle :/

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yorumun güzel senin kalbin gibi hg ☺️

      Yorumla
    • KarmaşıkRuh_
      KarmaşıkRuh_
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙂)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • scorpiobaby
    scorpiobaby Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne yapiyim sevmediğim biriyle bir ömür gecirecek değilim güzel dille söylerim birşeyler hissetmediğimi zaten benim hareketlerimden konuşmamdan net bir şekilde anlaşılır mesafemi koyarim

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İçten içe bir şey hissedebilir oda var

      Yorumla
  • Nightwalk35
    Nightwalk35 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Yaşadığım bir durum. Hissetmiyorsam nasip değilmiş derim çünkü o sevgi farklı bişey. Beni seven birini sevmediğim halde hayatıma alırsam ona haksızlık etmiş olurum çünkü

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki nasıl sonuçlandı yaşadıgin bu durum peki

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yoluma devam ettim. İletişim bitti. Yapacak bişey yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani güzel bittiyse senide rahatsız etmediyse güzel bir şey sevindim adına

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet. Yani ben istemediğim halde beni rahatsız edecek bir insanı "beni seviyordu" diye tanımlamam zaten. Gerçekten seven insan istenmediginde rahatsız etmek yerine gitmesini de bilir çünkü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak bu son yorumun çok güzel çok beğendim aynen o dediğin gibi

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sağol

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek ☺️

      Yorumla
  • Yalnız_kurt_
    Yalnız_kurt_ Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl
    Biri seni çok seviyor ama sen bir şey hissetmiyorsun, ne yaparsın?
    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ☺️

      Yorumla
  • ladymelo
    ladymelo Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 31%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.

    Çok pişmanım yapmadığım için
    Mesela asla üzülmesin diye onunla takılmazdım
    Açık olur pass vermezdim
    Acıdıkca acınacak hale düştüm

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yaşadın yani böyle bir durum

      Yorumla
    • ladymelo
      ladymelo
      +1 yıl

      Coook

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sonuç ne oldu peki ☺️

      Yorumla
  • Nonameoo
    Nonameoo Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Ona bir şans veririm kalbime sorarım baktım olmuyor onu incitmeden uzaklaşırım ondan yavaş yavaş

    3
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani şans verirsin ama sevmiyosun şans versende kendin üzüleceksin

      Yorumla
  • Menethil
    Menethil Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 88%
    +1 yıl

    Şayet kendisi gelir de açıklarsa duygusunu ben de açıklarım ilgilenmiyorum diye. Yoksa umrumda olmaz kendi işimle uğraşırım.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki ya seni seviyorum bırakamam derse naparsin ☺️

      Yorumla
  • şüşübalımm
    şüşübalımm Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Böylesi durumlarda hissetmek için çok çabalıyorum ama asla sevemiyorum içimde ona dair bi duygu oluşmuyo hiç denemeye bile değmez

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede hiç deneme karsidakide üzülür sevgi iki taraflı olmalı

      Yorumla
    • şüşübalımm
      şüşübalımm
      +1 yıl

      Evet kesinlikle zamanla alışırım severim diyorum ama olmuyor karşıdaki daha çok bağlanmış oluyor sıkıntılı mevzy

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede sıkıntılı mevzu sakın olsada böyle durum uzak dur

      Yorumla
    • şüşübalımm
      şüşübalımm
      +1 yıl

      Bi kaç hatadan sonra tamamen uzak durma kararı aldım evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yapmis sonrası sana sıkıntı olurdu

      Yorumla
  • serenum
    serenum Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Yapacak bişe yok zorlayamam kendimi ilk zamanlar bişe hissedemediysem bir daha bişe hissedemem ben. Oldu oldu, olmadıysa bye

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani direk kesip atarım diyosun ☺️

    • serenum
      serenum
      +1 yıl

      Yani evet bişe hissedemediğim biriyle konuşmaya devam etmem kötü hissederim duygularıyla oynanmış gibi olur çünkü.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun kalbin temiz ama bak yinede karşıdaki kırılmasın diyosun

    • serenum
      serenum
      +1 yıl

      Teşekkür ederim :)

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

  • kalp-komutanı
    kalp-komutanı Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Kizlar buni cok yapar eekekleri kandirir ve kullanirlar ama sorsan e ben sana evet demedimki deerler ve suclu sen olursun

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Onlar krektersiz olanlar kardeşim

      Yorumla
  • Olgarss
    Olgarss Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı.

    Direk söylerim ki ne zamanını çalayım ne de canı acısın sonra daha zor olabilir. Ah almak istemezdim

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki seni sevdiğini söylerse hala sen yok desen bile

      Yorumla
    • Olgarss
      Olgarss
      +1 yıl

      Onu bilemiyecem artık size kalmış

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sorunun benle alakası yok ☺️

      Yorumla
    • Olgarss
      Olgarss
      +1 yıl

      O soryy😁

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben hiç birsekilde olsam iletişimi keserim ☺️ kendi şahsi fikrim

      Yorumla
  • Seinjerlin
    Seinjerlin Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl



    Olabilirsem arkadaş olmaya çalışırım. O da olmuyorsa yapacak bir şey yok, kimsenin duygularını incitmek istemem.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Arkadaş olamıyorsa yol veriririm diyosun güzel

      Yorumla
  • lonelysmufer
    lonelysmufer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Direk reddet gerekirse kalbini kır kendinden soğut. Çünkü diğer türlü daha büyük bir yıkım yaşar ve büyük ah alırsın

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun kimsenin kalbini kirmasinlar senin dediğin gibi yapsınlar

      Yorumla
  • Unbreakable43Y
    Unbreakable43Y Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 84%
    +1 yıl

    Çok sevdiğine eminsek ve kendi kurallarıma uygun ise kesinlikle kabul ederim amaç ciddiyet olduğunu kabul edersek
    (25 yaşıma konuştum)

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani bir şans verirsin

      Yorumla
    • Unbreakable43Y
      Unbreakable43Y
      +1 yıl

      Şans meselesi değil bu birliktelik ciddiyet, evlilik içermeli , zamanla sevilir , karşılıksız ve her şartta sevecek bir kadın söz konusu ve o kadın gözüm de herşeye değer
      Tekrar diyorum detaya girmeden 25-30 yaşında ki düşüncem budur , genel düşüncemi söyledim özele girmeden , herkes kendine uyarlayabilir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel düşünce

      Yorumla
  • Korıdorlar
    Korıdorlar Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Yakın zamanlarda yaşadım görmezden geldim umut baglayip üzülmesin diye çünkü kimseye isinamiyorum vede sevemiyorum

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki iletişimi koparabildimi seninle

      Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      +1 yıl

      Ümidini kesti nişanlandı çok sürmedi nişanı kendi isteğiyle bozmuş.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kötü olmuş

      Yorumla
    • Korıdorlar
      Korıdorlar
      +1 yıl

      Evet onun adına üzüldüm

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Olsun kader diyelim

      Yorumla
  • KaranlıkMYHEART
    KaranlıkMYHEART Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Zaten sen uzak durunca mesafe koyunca. Bir sure daha çabalıyor. Sonra da vazgeçiyor. Sadece zman lazim. Bir anda olmuyor çünkü bunlar...

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki ya uzaklasmassa senden ne düşünürsün

      Yorumla
    • KaranlıkMYHEART
      KaranlıkMYHEART
      +1 yıl

      Bir sure dolanır. Ama hislerim değişmez. Çünkü bir şey olmalı o kişiye karşı çekecek..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani olsa kabul edebilirsin

      Yorumla
  • tarihmeleği101
    tarihmeleği101 Takip Et
    Yoda Yaş: 20 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı.

    Sevmediğimi söylerim ve kendisi ile arkadaştan öte bir ilişki kuramayacağımı kibar bir dille anlatırım.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki ya anlamazsa

      Yorumla
  • Edaaa97
    Edaaa97 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle bir şey yaşamıştım oldum olası hiç ısınamadım adam da bırakmadı peşimi en sonda bıraktı akışına 😬🤪

    1
    27 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen naptın o akışına biraktida gölge hatun 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Valla heeeçççç bişey yapmadım kara , kaldığım yerden devam ettim 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O napti biraktimi yoksa devammmi sana sevgisi hala 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Yani görse eda şans verelim der ama kayıplardayım 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha uzakta yani bu kişi yakında olsa napcan acaba 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Semt farkı var sadece 🫣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman bulur seni gölge kız seviyosa tabi

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Gelmesin sonu hayal kırıklığı.. 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım sevmem diyosun güzel sen gölge fotonu geri koy bu ne 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Başımda çiçek var işte daha ne istiyon 🙄😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Basında çiçek olmasın sana taç lazım 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Taç takacak layık bir bey olursa yok demem 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yokmu öyle bir bey peki hayatında ☺️

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Meraklı seni 😂🙃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha az değilsin vardır kesin vardır 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Var mı dedim hayırdır 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ozaman yok diyosun çıkar bir beyaz atlı prens karşına belli mi olur 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      yok mu dedim hayırdır 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Kız şifreli konusma tamam yok demekki ben gelir diyorum😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Sus be 😂 benim adıma konuşma

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Konuştum artık gelcek 3 aya kalmaz gelir 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Göreceğiz kara 🙃😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Göreceğiz gölge birde evleniyor Muş 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Hayırlısı.. 🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani hayırlısi senin şu espiriteul huyunu seviyorum valla neşelisin bu yakışıyor sana ☺️

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • EspressoShot
    EspressoShot Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Biri beni çok seviyor ama ben bir şey hissetmiyorum; görmezden gelirim öyle ya da böyle unutur gider…

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Unutmazsa peki naparsin ☺️

      Yorumla
    • EspressoShot
      EspressoShot
      +1 yıl

      Unutur unutur neler unutulmuyor 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oda doğru unutur içi yana yana diyosun ☺️

      Yorumla
    • EspressoShot
      EspressoShot
      +1 yıl

      Yanmaz ya da ben ketumlaştım bilmiyorum 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla o ketum bendede var o hizsizlik bendede çok var yani sanırım genele bizim gibiler yayılıyor

      Yorumla
  • zeerdaabl
    zeerdaabl Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20 , eic 90%
    +1 yıl

    Tam tersi olmuştu hatta baya yüzsüzleşmiştim istemiyorum önemsemiyorum bile dedi yine dininde bitiyordum..

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sonuç noldu peki amacına ulaştı mı😂

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Niye dalga geçiyorsun gayet ciddi üzüntülü anımı anlatmaya çalışıyorum.. amaç derken o benden kurtuldu temelli bitek o amacına ulaştı bende temelli bitirdim sonuçta seviyorsan bile bir gururun olmalı istemiyorsa bitir temelli yenisini bul

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok dalga değil ama ben şuna güldüm hep dibinde biliyordum dedin ya tatlı bir bela gibi ama bence sen sevdini bundan sonra bulursun

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Yaa öyle ama😅 o kadar hakaret edip sonra bir kaç gün sonra üzüntüm geçince geri gidiyordum yanına bana dengesiz bile diyordu maalesef dengesiz yapan kendiysiydi benii

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne diyodun misal hakaret olarak 😂 kimseyi sevemezsin diyormuydun😂

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Hyrrr o bana hakaret ediyordu karaktersiz yüzsüzzz😂 beyin özurlusu sg bile dedi insanlara hiçbir şey demeden deli etme özelliğine sahibim afferin bana😅🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla ayıp etmiş o sana bir bayanada öyle denmez ben en fazla bir kadına odun derim 😂

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Valla baya sabırlı bir insanım sabrım olmasaydı bu lafları duymadan önce giderdim ama işte sabırsiz olmak bazen daha iyi olabiliyor artı. baya egoist bir tip sanmam bitirdim temelli sadece bu anılar aklıma gelip diyorum nasıl dayanmısım ben buna😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂 ama bak senin sevgin güzelmiş sen severkende deli gibi seversin onu çözdüm 😂

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Severim tabi o insana hayatında verilmeyecek sevgiyi bile veririm😝 fakat her insana değil bana sevgisini gösteriyorsa sadece ona mesela bugün eski diyeyim bir erkek arkadasım vardı fakat karakteri düzgün olmayınca ayrıldım direk yoksa eski ben olsaydım ayrılmazdım şimdi kime nasıl değer vericemi biliyorum şimdi yalvarıyor bana dön diye engelledim her insan değeri haketmiyor maalesef

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede haketmiyor ama ne kazanmissim sen şu an hayatta tecrübe neyin ne oldunu biliyosun şu an

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Evet gaayet biliyorum mesela bu sitede de sadece anlaştım bir kişi var o da takip ettim kişi 2 aya yakın konuşuyoruz asla sıkılmadım ondan gerçekten benim gibi birisi fazlasıyla tatlı ve iyimser

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Var bu sitede gerçekten kaliteli kişiler bak biliyorum tanıyorumdur belki senin o kişiyi görmüşümdür

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Bilmem tanıyormusun ismi atlas eski hesabı varmış ölmüşsunaq diye🤣 sonra ismi ve yaşı doğru olmadı için düzeltmiş ama gerçekten iyimser birisi yanakları tombik tombik öpülmelik

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyidir görmedim hiç bak 😂 haha kız ama neselisin yanakalri tombik demek 😂

      Yorumla
    • zeerdaabl
      zeerdaabl
      +1 yıl

      Evett ya😂😝 bir görsen sabaha kadar sıkılmadan ıssırırsın yanaklarını kendisi femboy ama inanmıyorum bildin erkek ya sesinde çok karizmatik çıkıyormuş hiç kadınsı gibi durmuyor olsaydı zaten düşünürdüm hala konuşurmuyum diye ôyle bir izlenim vermiyor erkek bildin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anladım ne tarz biri olduğnu yoksa diğer farklı olsa konuşmazsin

      Yorumla
  • Bilmiremjsjdeijdjf
    Bilmiremjsjdeijdjf Takip Et
    Xper 6 Yaş: 100 , eic 100%
    +1 yıl

    Eğer sevdiğini söylemişse ona güzel bir şekilde açıklarim sonra uzaklasirim eğer söylememisse de uzaklasirim

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Uzaklaşmiyorsa naparsin peki

      Yorumla
    • Bilmiremjsjdeijdjf
      Bilmiremjsjdeijdjf
      +1 yıl

      Kaçarım kdmfkf

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha kaç yakanı bırakmıyor 😂

      Yorumla
  • bsrtpl
    bsrtpl Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    yaşandı..
    Ben birisini çok sevdim , istemedi beni
    Birisi beni şu an seviyor , ama bende onu istemiyorum
    bu döngü sanırım hep böyle gidecek

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Döngü doğru işte bazilarida hiç sevemiyor ben gibi seveni çok ama sevgisi bitmiş 😑

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      valla aslnda birisini sevince kendimi iğrenç birisiymişim gibi hissediyorum.
      Aslında birisini sevmem çok normal, her insan birilerini sevebilir ama bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum.
      O yüzden beni erkeklerin reddetmeleri koymuyo. Zaten ben çok istersem her şekilde benim olurlar. d

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Oo bu laf ama iddialı laf istedini alırım diyosun aldın oldumu peki aldın diyelim kalben alabildinmi 😂

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      zaten eğer kalpten seversem alırım ki aldığımda oldu, bazıları çok zordu ya.
      amma nazlandilar, ama sonunda benim oldular.
      Sonuç aynı ama karakterli insan olsalardı şu an benim hayatımda olurdu, herkesin yüzünü gün geçince görüyoruz.
      Kimse karakterini başta göstermiyor, deneyimlemiş olduk.
      belki bundandır sevsem bile kimseyi istememem.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bence seni gerçekten seveni sev sen sevdin diye alma nazlilardi birde erkekmiydi nazlı olanlar 😂

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      tabikide erkek 😂
      beni seveni ben sevemiyorum , kriterlerim var benim belli bir seviyede.
      ona göre alıyorum hayatıma insan😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi kriterler bakım bu küçük hanim ☺️

      Yorumla
    • bsrtpl
      bsrtpl
      +1 yıl

      söyleyemem, sır 🙈

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sırlar güzeldir yabancimiyiz 😂 bir ara duyarım ozaman

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.

    Hoşlanma bile yoksa ümit vermemelisin. Daha çok bağlanır..

    2
    12 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun bu tip olaylarda ümit verirsen daha çok sıkıntı

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Vicdani boyutu var ince dusunmeli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bayağı kalbin temiz düşünmüşsün kimseyi kırmadan ayrılmak ☺️

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bazen sert tartışıyoruz istemeden kirabiliyoruz ama bile isteye bir kadının ahını almak doğru gelmiyor ya baştan duygum yok denmeli ya da hiç bulaşmamali şahsi kanaatim..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun kimsenin ahını almamak lazım bende buna katılıyorum

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Bir tandigim vardı dünya güzeli kız eşi eski sevgilisini kıskandırmak için bu kızla evlenmiş duyduğumda. cok şaşırmıştım. Bu kalitede adamlar var memlekette..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ee sonu mutlumu peki bu adamın bende değildir bitmiştir bu

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Kızla görüşmeye devam etmiş adam kızda rest çekmiş ya ben ya o boşandılar ve kız bebeğini de aldırdı. Velhasil vicdan herkeste bulunmuyor hocam..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Maşallah bak noldu olan o çocuğa oldu şu an insanlar ciddi tuhaf varlıklar

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      Aynen bir kişinin bencilliği kaç kişinin hayatına mal oldu..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Cok doğru senin şu yorumunu okurlar olan varsada vazgeçer inşallah

      Yorumla
    • Rose83
      Rose83
      +1 yıl

      👍

      Yorumla
  • Alieñ9
    Alieñ9 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Eğer o kişiye karşı bir hissim yoksa kimsenin duygularıyla oynamam.

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende benim kafadansin kardeşim aynen bende öyle düşünürüm senin gibi

      Yorumla
  • 58cesur24
    58cesur24 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 65%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    1 keresinde olmustu açık açık söylemistim bisey hissetmiyorum diye

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sonuç ne oldu peki kardesim

      Yorumla
    • 58cesur24
      58cesur24
      +1 yıl

      Gitti bi arkadasimla cikti sonra onu aldatti ailesiyle bile küs diye biliyorum

      Yorumla
    • 58cesur24
      58cesur24
      +1 yıl

      Benle hicbiseyi olmadi tabi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Allah korumuş seni ozaman

      Yorumla
    • 58cesur24
      58cesur24
      +1 yıl

      Aynen öyle kardesim

      Yorumla
  • İlkkemal
    İlkkemal Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzelce konuşurum uzlaşırım elimden geldikçe yardımcı olurum gönlünü kırmadan

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel düşünmüşsün kardeşim öyle olmalı bencede

      Yorumla
  • ElmasSaraçoğlu
    ElmasSaraçoğlu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Beni çok seviyor ama ben sevmiyorummm
    Öyle ilişkim olamaz benim kb

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki saplantılı sana ne yaparsın kurtulamiyosunda

      Yorumla
    • ElmasSaraçoğlu
      ElmasSaraçoğlu
      +1 yıl

      Sapık mıymış?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yok sana aşık saplantili☺️

      Yorumla
    • ElmasSaraçoğlu
      ElmasSaraçoğlu
      +1 yıl

      Öyle bir ilişkim olamaz dedim ya dıjdjd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Zaten senin olmaz onu anladık 😂 ama o seni bırakmıyor 😂 ya benimsin elmas diyor ya kara toprağın 😂

      Yorumla
    • ElmasSaraçoğlu
      ElmasSaraçoğlu
      +1 yıl

      Boynunu keserim one be allahallaaaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahahah maşallah sen kökten çözdun sesli güldüm 😂

      Yorumla
    • ElmasSaraçoğlu
      ElmasSaraçoğlu
      +1 yıl

      Saol bende güldüm Sesli kdjzksjxjd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sende valla af yok anlaşıldı sana yanlış yapan sevgilinde yanar 😂

      Yorumla
  • Sdkpr
    Sdkpr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 95%
    +1 yıl

    Bir hissiyat yoksa hiç yola çıkmamak gerekiyor beraber. Sonrasında iki tarafa da yazık olur.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede çünkü sevmesen zorla sevemezsin için ısınması lazım

      Yorumla
  • Olgunateş
    Olgunateş Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    O ilişkiye başlarsam ileride çabuk sıkılır üzerim. O yüzden hiç başlamamak en iyisi

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Karşındakini düşünmen güzel bir şey

      Yorumla
  • AsteriaTitan
    AsteriaTitan Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Beklenti içine girmemesi için biraz sert konuşurum.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne gibi sert konuşursun peki

      Yorumla
  • serenn19
    serenn19 Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 395 cevap paylaştı.

    Hissetmeye çalışırım çünkü seven insan bulmak çok zor

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Seven insan olsun diyosun severim diyosun

      Yorumla
    • serenn19
      serenn19
      +1 yıl

      Yani değer veren birini bulmak çok zor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haklısın çok zor ama sevmedin bir insan değer verse oda olmaz

      Yorumla
    • serenn19
      serenn19
      +1 yıl

      Oda doğru aslında sevmeyene aşık oluyoruz en büyük hatamız bu imkansız çekici

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani ondan sevmemek daha iyi

      Yorumla
  • Mavisiii0
    Mavisiii0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Umut vermem uzaklaşırım. Sevmediğim biriyle sırf o sevinsin diye de olmam.

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok mantıklı sevmeden bir şey olmaz o kişiyede haksizlik peki o sizin peşinizi birakmazsa naparsiniz

      Yorumla
    • Mavisiii0
      Mavisiii0
      +1 yıl

      Peşimi nasıl bırakmıyor anlamadım?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Saplantılı sana karşı öyle düşün ☺️

      Yorumla
    • Mavisiii0
      Mavisiii0
      +1 yıl

      Düzgün bir şekilde konuşurum önce. Baktım olmuyor polise giderim diye tehdit ederim. Saplantılı bir insanla zaten asla olmam.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel cevaptı beğendim ☺️ sen bu aralar pek yoktun hatırlıyorum seni

      Yorumla
    • Mavisiii0
      Mavisiii0
      +1 yıl

      Evet siteye bir süre girmedim😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Niye canını sıkan birisimi oldu sen hocaydin sanırım değilmi

      Yorumla
    • Mavisiii0
      Mavisiii0
      +1 yıl

      Evet öğretmenim. Hayır canımı sıkan biri olmadı bir süre uzaklaşmak istedim sadece.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzelini yaptın bende bir ara uzaklascam ama dönmemek üzere 😂

      Yorumla
  • yağmur_yüreklim01
    yağmur_yüreklim01 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu durumu yıllardır yaşıyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Omu seni sevmiyor peki

      Yorumla
    • yağmur_yüreklim01
      yağmur_yüreklim01
      +1 yıl

      Yok ben onu sevmiyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sen sevmiyosun oda peşini bırakmıyor ozaman senin

      Yorumla
    • yağmur_yüreklim01
      yağmur_yüreklim01
      +1 yıl

      Evet 4 yıldır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ooo bu saplantılı ozaman sen birde Türkcu kızsın biliyorum seni

      Yorumla
  • Ayrikvadi
    Ayrikvadi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    miker yoluma bakarim aga! o kadar sevmis bos mu cevirelim ayip olmaz mi?

    1
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bize yakışmaz kardeşim duygusuyla kimsenin oynamamak lazım

      Yorumla
    • Ayrikvadi
      Ayrikvadi
      +1 yıl

      yo yo yakisir 😘 ahshsh

      Yorumla
    • Ayrikvadi
      Ayrikvadi
      +1 yıl

      onlar biz sevip gidince guzel mi oluyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O onların karektersizligi

      Yorumla
    • tugce082000
      tugce082000
      +1 yıl

      İğrenç

      Yorumla
    • Ayrikvadi
      Ayrikvadi
      +1 yıl

      @tugce082000 dusunceni iplemiyorum tesekkurler

      Yorumla
  • Neyebakacaktimbenn
    Neyebakacaktimbenn Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 522 cevap paylaştı.

    Yalan oluyor genelde, bişey hissettiği yok kime tutturursa..

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani kime tuturursami diyosun ☺️

      Yorumla
    • Neyebakacaktimbenn
      Neyebakacaktimbenn
      +1 yıl

      Öyle diyorum ama öyle de denilebilir hahahah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Demekki çok tehlikeliler bunlar kime tutturuyolarsa 😂

      Yorumla
  • Başak6419
    Başak6419 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Sevemiyorsam yapıcak bişey yok uzaklaşmaktan başka

    1
    8 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki o seni seviyorsa bakım ☺️

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Tek taraflı aşk olmazki sorun zaten onda degil bende olur ozaman napıcaz uzaklaşcaz ki karşı tarafında kalbi kırılmasın

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun tek taraf bir tarafa acı verir

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      maalesef tek taraflı aşk öldürmez ama insanı süründürür

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru bak bu ☺️

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      Yani

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      ☺️

      Yorumla
    • Başak6419
      Başak6419
      +1 yıl

      😇😇😇

      Yorumla
  • sweet_trouble99
    sweet_trouble99 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Sevsende sevilmedin yerde durmacaksın sevmedinede umut vermicek sin

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede çok doğru bir şey keçi kız sen yoktun geri gelmişsin

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Geri geldim😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Nolduda geri geldin benim kecim napıyor😂

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Bilemem sıkılmış tım simdi yine geldim keçi de iyidir kargo kabul etmiyormuş😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bak sen kötü bir şey yok değilmi moralin keyfin yerinde ☺️

      Yorumla
    • sweet_trouble99
      sweet_trouble99
      +1 yıl

      Yok her şey yolnda

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      İyi yolundaysa sevindim birşeye üzülme gül geç herşeye

      Yorumla
  • CuffCuffCuff
    CuffCuffCuff Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Her iki cinsiyet için değişmeyen kural
    seversen dikilirsin, dikersen sevilirsin.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel laf

      Yorumla
  • Smsmaksm
    Smsmaksm Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Seviyor olabilir ben sevmedikten sonra bir anlamı yok

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani senin sevmen daha önemli diğer türlü umrum dışı diyosun

      Yorumla
    • Smsmaksm
      Smsmaksm
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli inşallah sevdiğin birisi çıkar karsina

      Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne yaparsın ne demek yahu tabii olarak uzak durur insan tamamen.

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      O kişi duramıyorsa oda var ama

    • MuhteşemGüneş
      MuhteşemGüneş
      +1 yıl

      Engellesin, söylesin, tepki versin.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Güzel ama işte öyle olsa bazılarında saplantı oluyor

  • Sinirrr
    Sinirrr Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Çok acì verici bir durum..

    2
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede peki sen naparsin bu durumda

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Kendime odaklanırım zor olsada başka çarem olmaz yani..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      En güzeli yinede karşındakine kırmıyosun güzel

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Ondan uzaklaşırım eğer birbirimize zarar veriyorsak böylelikle her iki kişide rahat eder

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru düşünüyorsun irtibatı kesmek bence en güzeli yoksa kesmezsen bile bir umut olabilir

      Yorumla
    • Sinirrr
      Sinirrr
      +1 yıl

      Aynen öyle.

      Yorumla
  • FeshiMüna
    FeshiMüna Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Sevmeyi denedim olmadıysa iletişimi keserim. Umut bağlatmayalım.

    1
    15 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun kimseye umut vermek düşmez ama o kişi umudu kessen bile birakmazsa bakim ☺️

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      maalesef yaşadım bu durumu ve olmayan duygularımla bir şey yapamadım. Birde gördüğüm ilgi karşısında adım atamamk daha can sıkıcı.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana karşımı oldu peki senmi hissettin bu duyguyu başkasına

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Birisi benden etkilenmiyorsa konuşmam zaten. Bunu bende etkilenenlerde yaşadımm.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Senden ozaman çok etkilenen olmuş bak bunu anlıyorum

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Yok yok o kadar da değil hxbdhd her insan gibi diyelimmm.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ben bilemem hislerim çok var diyor inanalimmi bu hislerime 😂

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Inanmayalım inanmayalım kanıtımız bile olduğuna dair sadece his 😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      6 hissim kuvvetlidir ama ona göre gel biz inanalım 😂

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Ee bu seferlik öyle olsun madem djbdhdjd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Anlaştığımiza sevindim anlayışlı birisin sen ☺️

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Ahahah teşekkür ederim çabalıyoruz 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim caban güzel sevimli birisin sen seni hatırlıyorum diğer sorumdada hafızam iyidir 😂

      Yorumla
    • FeshiMüna
      FeshiMüna
      +1 yıl

      Kolay kolay unutulmam diyip küstahlık yapmayayım 😅 bende görüyorum arada isminiz dikkat çekiyor.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tskrler arada tek soru atarım böyle ☺️ yapabilirsin nolcak sanki 😂

      Yorumla
  • Üy3ißmin3g3r3kyoK
    Üy3ißmin3g3r3kyoK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl

    Kalp kırmadan red ederim. Sevmediğim biriyle ilişkimi sürdüremem

    1
    10 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Peki red ettin halde hala seni severse napcan bakim

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      Sevebilir sıkıntı yok salça olmadığı sürece bana bu onun kendi meselesi olur.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Sana salça olsa acaba naparsin sen kemiği ayrı eti ayrı ayirirsin 😂

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      Olmasın. Ben kimseye salça olmuyorum kimsede bana olamaz.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru diyosun bugün sinirlimisin bakım sen

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      Olmadığım bir günümü biliyor musun?☺️🤣☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bilmiyorum var sende bugün daha bir enerji 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Mızrak 😂

      Yorumla
    • Üy3ißmin3g3r3kyoK
      Üy3ißmin3g3r3kyoK
      +1 yıl

      Yaaa bak mevzuyu buraya sicratma kanka

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Tamam ama mızrak tehlikeli 😂

      Yorumla
  • ɾҽժ_աօʍɑղ
    ɾҽժ_աօʍɑղ Takip Et
    Guru Yaş: 82 , eic 99%
    +1 yıl

    Uzaklaşırım. Onunla konuşmaya devam edersem bana iyice bağlanır ona kötülük etmiş olurum.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok güzel söylemişsin ama genede sen ne kadar uzaklassanda kopamayan oluyor

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      Doğru o da var. Ne diyelim hayırlısı artık.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani her şey hayırlısı yorumunda güzel ☺️

      Yorumla
    • ɾҽժ_աօʍɑղ
      ɾҽժ_աօʍɑղ
      +1 yıl

      Teşekkür ederim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Rica ederim ☺️

      Yorumla
  • afdafasfafa
    afdafasfafa Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Üzmemek için uzaklaşırım, hakkını yiyemem kimsenin..

    2
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Çok doğru güzel söylemişsin kardeşim

      Yorumla
    • afdafasfafa
      afdafasfafa
      +1 yıl

      Eyw ustam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne demek kardeşim benim

      Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Yapacak bişey yok bağrına taş basacak mecbur akskdkdlflflflflglgl

    1
    43 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha sen hiç açılmıyosun belki ölçek senin hasretinden sev diye ,😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Yoo ölmedi sevenler benim sevgim ömürlerine ömür kattıysa demek ajskdkdkdkfkflgl

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂 ismin gibisin harbi sen seni alan erkek artık çok çeker soleyim 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Bezdiririm ajsjsjdjdkdkfkflf

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bencede bezdirirsin sen bayağı barbisin Allah yardımcısı olsun 😂😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Allahın sevgili kulu diyeceğine yardımcısı olsun diyo bide 💪😈

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 yok ama sen bak erkeğine iyi bakarsın yemek yapmasını biliyosundur inşallah 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Biliyorum tabi şahane tostlar, spesiyal patatesli yumurtalar, makarna falan oooo şef gibi kadınım hqhahahajsjsjdjdjfkfkffkkggk

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Hahah ciddi ben yemek derken onu demedim misal güveç yapabilir misin bakım tam barbisin sen onu bende yapıyorum o saydiklarini sarma sarabilirmisin barbis 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Hepsini yaparım bee hem barbie hem aşçıyımdır övünmek gibi olmasın. Damak çatlatır el lezzetim öyle diyim 😎

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Helal olsun şu an sana bu çiçeği veriyorum 💐 yemek yapan kadın her zaman güzeldir vede ozeldir senden soru bekliyorum yemek sorusu ona göre ☺️

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Erkeğin kalbine giden yol gerçekten mideden geçiyo işte kanıtı ahahahahsjsjsjdjdjfıf

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Doğru ben etcil adamım belli miktarda protein alan birisiyim 😂 kimse yalan diyemez erkek kadında direk önce buna bakıyor bakma sen ben öyleyim 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Fazla etkileyici olmamak için yeteneklerimi gizli tutuyorum ay sonra aşık falan olurlar ne gerek var ahshshjdjdjdjdfkfkgglhlhl

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 ciddi olsunlar daha ne sende olursun tam olur devlerin aşkı oluşur 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Olmaz zinhar istemem aşk meşk karşıyım ben 😎

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Al benim kafadan birisi bende karşıyım sen karşı olma sen kadınsın sizin hakkiniz ☺️

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Ne alaka be aşık oldum yaşadım bitti gitti yeter. Aşık olmayanlar tatmalı tabi. Ben sıramı savdım akskdkfkflflgl

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      He sen yaşadın ozaman sıkıntı bende ben niye olamıyorum Barbie sence 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Ne bileyim ben kalbin taşlaşmış senin beee için geçmiş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Öylemi diyorsun ama yumusatmayi becerememisler bak sizin cinsleriniz demekki😂 sende bizim buralilara benziyosun acaba sendemi Ankaralısin diye düşünmedim değil

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Sen Ankaralı mısın aaaa benim yedi ceddim Ankara beee

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ankaralıyim yedi ceddin derken sendemi biz hemsehrimiyiz ☺️

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Öyleymişiz bro 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Valla oyleymisiz baksana baştan niye söylemedin sen bakım 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Niye ayrıcalıklı mı davranacaktın sjskdkdkdkflflfl

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani hemşehrilerime torpil geçerim bilmen lazım 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Sanki bağ bağışlayacak bana ajsjskdkdkfkflflg

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha Ankara 'nın bağlarında biliyor kız sen bağda yaşamazsın 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Yaşayamam evet börtü böcek falan çok olur çıvdırırım akskdkflflfl

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      😂😂😂 kaldimi sence Ankara'da börtü böcek seni köy hayatı yaşatmak lazım ama 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Ben köy hayatına elverişli değilim köyüm bile yok be anne babamın bile yok o derece uzağım ama olsaydı da günübirlik gidebilirdim kalmam mümkün değil sen yaşamaktan bahsediyorsun hahajsjxjkdkflf

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haha ben hobi bahcesi yaptıracam olmadı şimdi 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Nereye yaptıracaksın de bakiim?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Gölbaşındaki arsama göl kenarı ☺️

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Ooo efsoymuş arsanın yeri keyifli olur hobi bahçesi. Yak mangalını falan da manzaraya nazır mükk

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Yani güzel var düşünüyorum değerli konumu zaten bilirsin göl kenarında mangal yakarız sıkıntı yok ordaki at ciftligi var bilirmisin orada ata biniyorum

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      At çiftliğini bilmiyorum da clup watercity var yüzmeye gelirim mogan girişinden daha ilerde çiftlik ne tarafta?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Haymana yolu üzerinde orada ata binerim bak bunu duymamıştım moganin icindemi bu

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      Yok moganı geçiyorsun biraz fiyatları şişirmişler ama nezihtir ortam olarak 😎

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Ne kadar fiyatları peki şu an sisirmisler İncege gitmissindir sen ☺️

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      +1 yıl

      İnceke gitmedim gözümü korkutuyo incek valla ama bu dediğim yer de ucuz değildi. Fiyatı bilmiyorum bu sezon nasıl olur arayıp öğrenmek lazım.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      +1 yıl

      Bu sezon yani ekonomi bakılırsa o eskisinin 2 katla 😂 İncek güzel bak soleyim orada adrenalin seviyosan şenlik olur sen benim hemserimdin daha yeni hemşerim oldunu öğreniyoruz bak sen ☺️

      Yorumla
  • Devamını Gör (95)
Devamını Gör(140)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Biri seni çok seviyor ama sen bir şey hissetmiyorsun, ne yaparsın?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Biri var sizi seviyor ama sizin duygunuz yok bu durumu nasıl yonetirsiniz? 14 cevap verildi
Seni seven ama senin bir şey hissetmediğin birine karşı davranışın nasıl olur? 29 cevap verildi
Sizi çok seven ama sizin hiçbir şey hissetmediğiniz biriyle yapabilir misiniz? 32 cevap verildi
Sevgilinin seni sevdiğini hissetmiyorsan ne yaparsın? 20 cevap verildi
Sevgilin seni sevdiğini hissettirmiyorsa ne yaparsın? 66 cevap verildi
Hiç olmaması gereken birine aşık olmak üzeri olsanız ne hissedersiniz ne yaparsınız? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kızarmış tavuk menüsü sever misiniz?
  • Arabanızı bıcı bıcı yaptırıyor musunuz?
  • Tatlı su balıkları mı yoksa tuzlu su balıkları mı damak zevkinize daha uygundur?
  • Tarçın sizce en çok hangi tatlıya yakışır?
  • Neyli kek seversiniz?
  • Son ilişkinizin bitme sebebi neydi?
  • Aşk başka mıdır?
  • Bugün kahvaltıda ne yediniz?
  • Düzenli kullandığınız ilaç var mı?
  • Çocukların yanlış kurduğu kelimeler düzeltilmeli mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨