Gizli Üye(30-35)+1 yılBen seven taraftayım. Sevdiğim kadınla aynı kurumda çalışıyoruz ve benim amirimdi. Bir şekilde benim onu sevdiğimi öğrendi. İlk işi beni şikayet etti ve kendi olduğu yerden beni aldırttı başka bir kata verdiler beni. Selamı sabahı kesti benden. Olduğu yere gidemiyorum artık. Bazen karşılaştığımız oluyor. Canım çok yanıyor o bana bakmıyor ama ben ardından bakakalıyorum. Onun için ilgisini çekebilmek kendimi ona beğendirebilmek için çok uğraştım kendime çok dikkat ediyordum hatta onunla aynı statüye gelmek için sınavlara falan hazırlanıyordum. Hepsi boşunaymış. Daha bugün yine gördüm onu ve bu soruyu görünce yazmak istedim. Aklımdan hiç çıkmıyor o. Ama vazgeçmiş gibi yapıyorum mecburen ve acımı kendi içimde yaşıyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Çok üzüldüm kardeşim benden sana tavsiye seni seven birisini sev yoksa kendime zarar verirsin böyle
Cevap sahibi+1 yılSorunda ordaya seven yok
- +1 yıl
Olur herkesin bir seveni sen kalbini ferah tut o seni bulur
Cevap sahibi+1 yılİnşallah
- +1 yıl
Amin diyelim kardeşim
En İyi Cevaplar
Başıma geldi ve canının acıyacağını bildiğim halde bunu ona söyledim. Sonra anlamadı ya da anlamamazlığa getirdi. Bu sefer sert dile getirdim. Tokat etkisi yaratıyor böyle olduğunda ve sonra “iyiki öyle dedin” demişti.
Acıtsa da söylemek gerekir. Beklemek ertelemek demek ve erteledikçe daha zorlaşır.21 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru o an irtbati kesmek lazım söyleyip çok doğru
Yapay Zeka Cevapladı
Maalesef görüntüleri göremiyorum ancak sorunu anladım. İlk olarak, hislerin karşılıklı olması ilişkiler için önemlidir. Eğer hissetmiyorsan, bunu karşı tarafa nazikçe ve açık bir şekilde ifade etmek en doğrusu olacaktır. Onun duygularını incitmek istemiyorsan, dürüst ve anlayışlı bir şekilde konuşmak önemlidir. Belki sadece zamanla hislerin değişebilir ya da farklı bir ilişki dinamiği yaratılabilir. Önemli olan açık iletişim ve karşılıklı saygıyı korumak. Unutma, duygularıyla oynamak yerine dürüst olmak her zaman daha iyidir. 🌟🌺🤗
130 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
50Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yılAçıkça bişey hissetmediğimi söyler, uzaklaşırım...
311 Yorumla- +1 yıl
Peki o uzaklaşma naparsin bakım ☺️
- +1 yıl
Görmezden gelirim napim başka.:))
- +1 yıl
İşte keşke gelebilsek bazıları bayağı sıkıntı oluyor hemşehrim senin keyif nasıl görmüyorum seni kaybolma arada bir burdayım de 😂
- +1 yıl
Arada bir yoklama sorusu sor bari.😄
- +1 yıl
Sorarım bak bilirsin 😂
- +1 yıl
Keşke geçebilsek derken, tavsiyem kimseyi gözünde o derece büyütme bence...
- +1 yıl
Yok bende olmaz öyle şeyler herkes benim gözümde hakettiği yerdedir ama bazen böyle şeyler her insan yaşayabilir yasiyorda
- +1 yıl
Akıllandıysan sıkıntı yok.:)))
- +1 yıl
Hemşehrim benle alakası yok yapıştırdın bana 😂 ben iyimserim ama bir yere kadar kimsenin duygularıyla oynamam bize yakışmaz ☺️ sen varya sen aciddd😂
- +1 yıl
Nolmuş bana.:))
- +1 yıl
Güzel olmuş sana güzel kadın seni birde nolmus diyor sen gözden kaybolma bir gidiyon hiç görünmuyosun 😂
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Kimseyle oynamam ben sevmiyor isem uzaklaşırım tek başına sevgi istemem
114 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru kardeşim sanada o yakışır bu arada spora başlamışsın hayırlı olsun bicepleri curl yaparak çalıştır gözüme çarptı kardeşim cansın☺️
- +1 yıl
Olsun kardeşim evde ağırlık vardir elbet senin kollar curl istiyor soleyim bak çalış pişman olmazsın 😂
- +1 yıl
😂😂 şekerim düşer diyosun o yondede haklisin ama ramazanda daha çok geliyor bir hassa kadınlar ramazanı actiktan sonra
- +1 yıl
Bak azim var onlarda ama onların vücutları daha yağlanmaya yatkın erkekler okadar değil bizim dogamizdan sert 😂
- +1 yıl
😂😂 yani kardeşim emre şaka maka bir yanada harbi senin kalbinin temizliğini bu kızların görmesi lazım harbi tam kadınların arandığı kansin kalben diyorum kardeşim
- +1 yıl
Doğru diyosun iyi kalp zarar onlara
- +1 yıl
Amin diyelim ☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılKayıtsız kalırım, yapabileceğim bir şey yok..
11 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru diyosun aynen benim düşüncem kayıtsız kalıyoruz ama kayıtsız kalamiyorlar...
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılBeni seveni ben de severim ayda şans veririm duruma göre
11 Yorumla- +1 yıl
Sen yeterki sevsin diyosun
Beni ne kadar seviyorsa sevsin benim ona karşı tek bir duygum yoksa onunla iletişim halinde olmam uzaklaşırım.
43 Yorumla- +1 yıl
En güzelini yaparsın kardeşim doğrusu o bence
- +1 yıl
☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
+1 yılbir şey hissetmediğim biriyle ilişki yasamamayi tercih ederim ama karakteri iyi bir insansa yaşayabilirim de.. bu zamana kadar sevdik de ne oldu? belki de yanlış insanı seviyorum, doğru insanı sevmesini bilmiyorum. biraz da beni seven bir insan olursa kendimi ona bırakmayı tercih ederim..
211 Yorumla- +1 yıl
Ama sonrası senin için kötü olmazmi
- +1 yıl
niye kötü olsun ki
- +1 yıl
Ama sevmeye calisiyosun sen sevmiyosun ondan dolayı
- +1 yıl
şimdi sanki birini sevebiliyor muyum? en azından sevileyim.😆 ayrıca severim yani birliktelik kararı almissam..
- +1 yıl
Anladım kimseye güvenin yok ozaman ondan sevmiyorsun sende benim gibisin akrep kral 😂
- +1 yıl
yoo güvenle alakası yok..
- +1 yıl
Peki neyle aldatilmami kesin odur
- +1 yıl
yoo onunla da alakası yok. bir ilişki nasıl başlar bilmiyorum anlamıyorum bu işlerden 🤣
- +1 yıl
Hiçmi ilişkin olmadı ciddimisin 😂
- +1 yıl
yoo ilişkim olmadı demedim 😅
- +1 yıl
Valla düz anlatsan şifreli gibi konuşuyorsun çözemedim seni 😂
Israrcı olana kadar bir sıkıntı yok.. Kayıtsız kalmaktan ziyade olamayacağını uygun bir dille çok da fazla kırmadan söylerim ama ısrarcı bir arkadaşımızsa ve rahatsızlık verici boyuttaysa ki bazen takıntılı tipler olabiliyor, orada benim şartellerimi attırır. Sevdiğin seni sevmek zorunda değil. Zorundasın mesajını alırsam kırılır mı diye ince ruhlu davranamam.
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel düşünce ama biraz acımasız gibi insanları kiramam ben genelde genede uzemem☺️
Gizli Üye(25-29)+1 yılAcik ve net soylerim, israr ederse illa denemeye calisirimm ama olmazsa fazla uzatmadan uzaklasirim ve bir daha benimle iletisime gecmemesini rica ederimm..
Bunu birine yaptim bazen aciyorumm ona ama ona karsi birsey hissetmiyorum yani elimde degil
198 Yorumla- +1 yıl
Peki hala iletişiminiz var mı yani sana ulasmisligi
Cevap sahibi+1 yılbir keresinde ulasmaya calisti istek atti hic geri yanit vermedim ertesi gun cekti..
bi sure gecti tekrardan bana yazdi bende geri yazdim ve ordada dedim artik bana yazmazsan sevinirimm. cunku yapamiyorum ve boylesi daha iyi dedimm bizim icin.. Ve iki ay oldu daha sesi cikmiyor sukur.. arada bi engel atiyorum ona sonra geri cekiyorum kafama gore..
bana ulasmasini istemiyorumm... gecen hafta karsilastik yuzune bile bakmadim gittim :)- +1 yıl
Ama engeli açman geri umut vermektir biliyomusun ☺️
Cevap sahibi+1 yılzaten farkina varmaz bence iki gun yapiyorum sonra geri aciyorumm belli olmuyor
- +1 yıl
Bence seviyorsa sana bakiyodur öyle düşünme ☺️
Cevap sahibi+1 yılbilemicem artik oda artik kendi problemii.. ben baskasindan hoslaniyorum gibi gibi yanii
- +1 yıl
Ozaman senin şu an sevdin var oda seni seviyorsa güzel ozaman
Cevap sahibi+1 yılevettt insallahh oda seviyordurr bilmiyorumm iste
- +1 yıl
Bilmiyomusun o bak kötü olur
Cevap sahibi+1 yılyokk bilmiyorum ne yazikki :(
Ikimiz anca sadece bakisiyoruz okadar.. ya da kaciyoruz istee..- +1 yıl
Ozaman var bir elektirik bu durumda sonu güzel olur bakısma varsa olay biter bana göre
Cevap sahibi+1 yılvar gibi amaa bilmiyorumm.. ayni sirkette calisiyoruz o alt kat ben ust kattayimm. zaten okadar cok bir yer degil binamiz..
Normalde ikimiz her seferinde kafa egeriz bi bakisiriz sonra kaciririzz eskiden bukadar yoktu.. yaklasik 1-2 ay once linked in hesabindan arkadas olduk.. o gunden sonra daha cok boyle seyiz sanki yakinn ama yinede uzkak.. gecen arabasina binmisti benden once tam bende bindim uctu heemen bende pesinden gittim.. sonra iki gun sonra o arabasina binmisti bile normalde hizlica basar gider ama bu sefer okadar yavasti ki ben daha gidiyordum arabaya ve o cok yavas gitti benide aynadan izledi gibi oldu.. ve bugunde ilkkez selam verdi hem elini uzatti hemde kafasiylaa aaaayyy cooooooooook tatliydiiiiiiiii- +1 yıl
Olur sizden ben soleyim
Cevap sahibi+1 yılayyy gercektennn miiiiiiiii? nerden anladinnn?
ayyyy insallahhhh yaaaaa- +1 yıl
Bakismalar saf duygudur ondan ☺️
Cevap sahibi+1 yılama bazen dogru degil? Oyle saniyorsun sonra yalan cikiyor
- +1 yıl
Yok eğer bakismaniz karşılıkliysa sizin aşkınız guzel olur utanma felan varsa daha iyi olur ☺️
Cevap sahibi+1 yılevet utanma var gibi.. mesela gecen merdivenlerde karsilastik bana bi bakti sonra kafasini egdi gecti hemen ama ordan giderken sonradan camdan ayri bana bakti disarisi karanlik olunca goruyorsun ya camdan oyle bi bakistikk.. bugunde iste selam verincee nebiilimm
- +1 yıl
Olur sizden emin ol ama hanginiz acilirsiniz o muamma ☺️
Cevap sahibi+1 yılilk onun acilmasini isterimm aslindaa oofff :(
- +1 yıl
Açıklayabilir ikinizde utaniyorsunuz bak ☺️
Cevap sahibi+1 yılyaa bos yere umutlanacam diyee korkuyorumm yaaaa :(
- +1 yıl
Olmaz en fazla denedim dersin
Cevap sahibi+1 yılaynenn ama yiinede insanin kalbi kirilinca iste :(
- +1 yıl
Kırılmaz korkma şansını bir dene
Cevap sahibi+1 yılnasill denicemm?
- +1 yıl
Bence sen acil ben senden hoşlanıyorum diyebilirsin
Cevap sahibi+1 yılhahaahha yokk yaaa olmazzz ;(
- +1 yıl
Napcan peki bamiscanizmi sadece ☺️
Cevap sahibi+1 yılhahhahahaa heralde biri baskasini bulana kadar boyle ooff bilmiyorumm isteee.. bekar o kesin yanide ama yinede belli olmazzz offffff
- +1 yıl
Ozaman omu acilsin sana önce 😂
Cevap sahibi+1 yılevett yaaa keske
- +1 yıl
Olur bekle bakalım gelir sana birgün ☺️
Cevap sahibi+1 yılayyyy insallaahhh yaaaaaaaaaaaaa
- +1 yıl
Amin diyelim ☺️
Cevap sahibi+1 yıltesekkur ederimmm yaaa :)
Sizinle sohbet etmek guzeldii.. haha sizin sorunuz vardi bana yardimci oldunuz- +1 yıl
Soru benim ama benle alakalı değil onun altını çizelim ☺️
Cevap sahibi+1 yılhaa tamamm daha iyi ozaman
- +1 yıl
Yani senin gibi düşünenlerin sorunu için ondan yorumlar☺️
Cevap sahibi+1 yıltesekkurler :)
Cevap sahibi+1 yılhemenn yarin olsunn diyorumm yine karsilasimmm
- +1 yıl
Valla bayağı güzel aşık olmussun sen olur merak etme rica ederim ☺️
Cevap sahibi+1 yılevettt yaaa olmusumm demeee :)
- +1 yıl
Olmuşsun sen hemde kör kütük ☺️
Cevap sahibi+1 yılaaaayyy amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(
- +1 yıl
Ol ol daha hırslı yapar seni ☺️
Cevap sahibi+1 yılyokyaaa korkuyorumkii uzulecemm diyeee :(
- +1 yıl
Üzülmesin korkma
Cevap sahibi+1 yılbakalimm yaaa hayirlisii.. insallahh olurr yaaa.. insallahh yanlis seylere kapilmamisimdir
- +1 yıl
İnşallah amin diyelim olur diyelim ☺️
Cevap sahibi+1 yılAminnn aminnn aminnnn🤭🙈🙈 Hayirli bir sekilde olsunn insallahh.. pff benden once cikmiss yaa😩
- +1 yıl
Haha koş yakala onu 😂
Cevap sahibi+1 yılHahahahhaa amaaa😂🤭🤭 Ayy insallah yarin tekrardan karsilasrim onunlaa
- +1 yıl
İnşallah oldunda söyle bana 😂
Cevap sahibi+1 yılHahaha tamam insallah
Cevap sahibi+1 yılAcaba bana birsey hissediyormu yaa.. dusunsene hepsini tek basima hayal ediyormusum🥺
- +1 yıl
Bence hissediyordur sana karşı birsey emin ol ☺️
Cevap sahibi+1 yılOkadar nasil emin konusabiliyorsunn yaa?
- +1 yıl
6 hissim diyelim ☺️
Cevap sahibi+1 yılInsallahh o hissin yanilmiyordurr yaa🥺
- +1 yıl
Yanılmaz kolay kolay söylersin bana olunca ☺️
Cevap sahibi+1 yılTamam soylerim insallahh.. ama dua et olur mu hayirli bir sekilde olsun onunla
- +1 yıl
Ederim olsun tabikide bana söylersin olunca oldu diye ☺️
Cevap sahibi+1 yılAllah razi olsunn 🥰 Tamam insallah derim
- +1 yıl
Amin diyelim sana ozaman☺️
Cevap sahibi+1 yıl🤭😁😁
Cevap sahibi+1 yılKeske neyapabilecegimi bilsemde yapsam
- +1 yıl
Sana ben bir ara taktik veririm 😂
Cevap sahibi+1 yılEvet iyi olur
- +1 yıl
Bir ara hatırlat vercem sana taktik ☺️
Cevap sahibi+1 yılHahaha simdide olabilir
- +1 yıl
Şimdi maç izliyorum 😂
Cevap sahibi+1 yılHaa tamam iyi seyirler ozaman
- +1 yıl
Tskrler ☺️
Cevap sahibi+1 yıl☺️
Cevap sahibi+1 yılMac bittikten sonra yazarsin
- +1 yıl
Tamam ☺️
Cevap sahibi+1 yılSagoll🥹
- +1 yıl
Bak şimdi taktik olarak gözlerine bak onunla konuşmaya çalış bir konu aç neler yaparsin felan diye ok
Cevap sahibi+1 yılBen sian cok fen na uylum var jari generdim sana
- +1 yıl
Tamam iyi uykular sana ozamann☺️
Cevap sahibi+1 yılSagoll🙈 cok kotu yazmisim
- +1 yıl
Belli ne yazdın anlamadım orada 😂
Cevap sahibi+1 yılazoncee kendisinii gordumm ama o benii gormedii.. bilgisayarin icine gomulmustuu ne yazikkii yaaa :(
- +1 yıl
İşi vardır demekki
Cevap sahibi+1 yılevet evet, is icin cikiyor zaten.. onun gorevi o zaten yazik yollarda surunuyor
- +1 yıl
Yani ondan üzülme fazla
Cevap sahibi+1 yılyokyokk, sabah yinede kendisini gordum bende ama o beni gormedii :(
- +1 yıl
Valla oda artık kısmetin işler olunca zor olur bazen
Cevap sahibi+1 yılevet :(
- +1 yıl
Üzülme görür seni
Cevap sahibi+1 yılinsallahhh yaaaa.. ama bugunn pek daha gormez sanirimmm :(
- +1 yıl
Artık beklicen bakalim
Cevap sahibi+1 yılbunada sabir gerekirrr yaaaa :(
bilmiyorummm ama Şu an okadar coookk merak ediyorumki ogrenmek istiyorummm- +1 yıl
Bekle her şey zamanla olur
Cevap sahibi+1 yılaynenn oylee insallahhh :)
- +1 yıl
İnşallah ☺️
Cevap sahibi+1 yıl:) :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBaşta çok ilgiyle yaklaşan kadından asla olmaz. Zaman lazım. Bende neyi gördün ki ölüyorum bitiyorum gibi yaklaşıyorsun?
Zamanla kendini bırakan ağır kadın severim. Bardaki kadınla tek gecelik ilişki yaşarım ama ciddi ilişki düşüneceksem o kadın ağır bı kadın olmalı.
11 Yorumla- +1 yıl
Bak ağır kadın konusunda doğru diyosun
Gizli Üye(18-24)+1 yılBir şey hissetmiyorsan nazikçe reddet. Ama biraz tanımak lazım; sana nasıl aşık olduğunu, ne kadar sevdiğini vs. Belki sen de seversin onu. Çünkü seven insan o kadar çok kıyamayarak sever ki, o sevgiye karşılıksız kalacağını sanmıyorum. Eğer samimiyetine inanıyorsan denemekte fayda var.
23 Yorumla- +1 yıl
Yani sen bir şans verirsin güzel
Cevap sahibi+1 yılBelki gerçek aşk o'dur! Bir şans vermek çok zor değil!
Belki o da seni, senin başkasını sevdiğini kadar güzel seviyordur. Ne olursa olsun seven bir şansı hak eder, bence!- +1 yıl
Bu konuda güzel söylemişsin bu yorumunu dikkate alsınlar kardeşim doğru diyosun belki o bir sansdir
+1 yılŞans verir daha yakından tanımaya çalışırım. Sevgisini, sadakatini test edecek komplimanlar yaparım. Sınıfı geçerse devam ederim. Geçemezse yolu açık olsun. Allah sahibine bağışlasın.
26 Yorumla- +1 yıl
Kalbin yinede isinmazsa peki
- +1 yıl
Testlerimi geçebilirse ben ona daha çok yanarım emin ol. Ama önce testleri geçecek. Lafla sevgi olmaz. Bir kadın, seni ulaşılmaz bulduğu için sana karşı bir şeyler hissetmiş olabilir ama toksik bir kadın seni elde ettikten sonra kısa bir sürede tüketir. Değerini düşürür. Ondan sonra da ayrılır.
Ben bunu yaşadım. Bir kızı iki kere reddettim üçüncü de kabul ettim. Kız 1 hafta sonra benden ayrıldı. - +1 yıl
Vay be kız istedi kabul ettin sonra ayrıldı oda degisikmis
- +1 yıl
Bu sefer ses kaydı atayım dedim. Biraz detaya girdim çünkü.
https://voca.ro/1jvzTL4gRyc4 - +1 yıl
Kadınlar her türlü sever kardeşim bakma neyi sevdiğini anlayamaz ama severler doğrumu cansın güzel soylemissin herkesin dinlemesi lazım beğendim 👍
- +1 yıl
Fikret bak @r_engarenkyollar sana soruda yazmış bak bakım seni çağırıyor
+1 yılSeven taraf bendim. Karşı tarafın duygularımdan haberi vardı. Duygularımı öğrendikten sonraki her karşılaşmamızda yanımdan öylece geçip gitmek dışında bir şey yapmadı. Sanırım yapabileceği başka bir şey de yoktu.
13 Yorumla- +1 yıl
Hala seviyomusun peki o kişiyi
- +1 yıl
Hayır. Unutamayacağımı zannediyordum ama unuttum. Almadan vermek Allah'a mahsus.
- +1 yıl
Doğru diyosun ama unutman güzel senin acindan
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılFuzuli ye sormuşlar sevmek mi daha önemlidir yoksa sevilmek mi diye sevişemedikten sonra hepsi fuzuli demiş 😂😂
312 Yorumla- +1 yıl
Haha güzel demiş ama bak fuzuli adam harbi sen olsan naparsin bakım. mavis engin tecrübelerinden yararlansın. herkes
- +1 yıl
@fikretinmucadelesi yaa sen ne güzel şiir gibi konuşmussun öyle çok doğru söylemişsin çok haklısın bu konuda 👍 ağzına yüreğine sağlık fikretim 🙏 yoruma kapatmışsin canım oyuzden burdan yazayım dedim iyi yapmış mıyım 😂
- +1 yıl
Valla güzel konuşmuş bende beğendim 😂
- +1 yıl
@Cendere1910 ben duygusal bir insanım oyuzden gönlümün sevmediği bir ilişkiye eyvallahim olmaz çünkü aşka aşık bir kadınım ❤️
- +1 yıl
Yani belli senin aşk kadını maviş diyelim sana ☺️
- +1 yıl
tamam olur diyelim 😊😊
- +1 yıl
Tamam aşkı kadını maviş yeni ismin ☺️
- +1 yıl
Fikrete bir seslenebilirmisin yoruma baksın
- +1 yıl
Teşekkür ederim @r_engarenkyollar o senin güzel objektifin. Elimden geldiği, yüreğimden döküldüğü kadar bir şeyler yazıyorum buraya. Sağolasın neşe pınarı. Onure ettin beni.
- +1 yıl
@FikretinMücadelesi hoş geldin canımcığım asıl ben teşekkür ederim geldiğin için çok naziksin herzamanki gibi 🙋 ses kaydını dinledim gayet güzel ve mantıklı bir açıklama olmuş eline sağlık 🙏👍😊
- +1 yıl
@r_engarenkyollar Rica ederim Türk mizahının rengarenk yeni yüzü olan kadın.
- +1 yıl
@FikretinMücadelesi yaaa teşekkür ederim 🙏 🙋🥰
Bunu bana söylemiyorsa belli etmişse ama onunla arama mesafe koyarım
Bana açılmışsa ona karşı dürüst olurum normal arkadaş gibi ama daha az ve biraz soğuk konuşurum
125 Yorumla- +1 yıl
Peki hala seviyorsa naparsiniz
- +1 yıl
Yani o aşkından ölsün buda güzel ☺️
- +1 yıl
Hayır bee ne alaka karşımdaki sal. ak mı ya da sapık mı bu tip kestirip atma davranışlarını anlamıyorum sevdiğim ve açılıp rededildiğim çocukta aynı şeyi yaptı saçma geliyor bu şeyler herkesin kendi iradesi var ister sevmeye devam eder ister umut beklemeye kimseye karışmamak gerekir
- +1 yıl
Doğru orası ama böyle insanlar var tabikide ondan düşünmek lazım ama yorumun güzel ☺️
- +1 yıl
Gormedinmi hiç ciddi sevdinde saplantılı olanlar inşallah çıkmaz karşına 😂
- +1 yıl
Niye gelmedi peki hepmi kötü geldi
- +1 yıl
Anladım peki seni gerçekten seven oldumu seninde o kişiyi sevdiğin bir ilişki
- +1 yıl
Anladım sen sevemedinmi peki
- +1 yıl
Yok onu at köşeye senin sevdin birisi olmadimi ☺️
- +1 yıl
Bu daha kötü olmuş ozaman desene 😑
- +1 yıl
Bu kez inşallah senin sevdiğin senide sever mutlu olursun ☺️
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
- +1 yıl
Sevdim seni ☺️
- +1 yıl
☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.
+1 yılUzaklaşmak her iki taraf içinde en sağlıklısı, herhangi bir duygun olmasa dahi iletişimde kalmak karşı taraf için en küçük payı bile yine kendine çıkarmak olur, beklenti içinde bırakmaya gerek yok..
15 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru diyorsun yoksa hem kendini uzersin hem o kişiye yazık olur
- +1 yıl
Aynen öyle :/
- +1 yıl
Yorumun güzel senin kalbin gibi hg ☺️
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙂)
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılNe yapiyim sevmediğim biriyle bir ömür gecirecek değilim güzel dille söylerim birşeyler hissetmediğimi zaten benim hareketlerimden konuşmamdan net bir şekilde anlaşılır mesafemi koyarim
11 Yorumla- +1 yıl
İçten içe bir şey hissedebilir oda var
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaşadığım bir durum. Hissetmiyorsam nasip değilmiş derim çünkü o sevgi farklı bişey. Beni seven birini sevmediğim halde hayatıma alırsam ona haksızlık etmiş olurum çünkü
17 Yorumla- +1 yıl
Peki nasıl sonuçlandı yaşadıgin bu durum peki
- +1 yıl
Yoluma devam ettim. İletişim bitti. Yapacak bişey yok
- +1 yıl
Yani güzel bittiyse senide rahatsız etmediyse güzel bir şey sevindim adına
- +1 yıl
Evet. Yani ben istemediğim halde beni rahatsız edecek bir insanı "beni seviyordu" diye tanımlamam zaten. Gerçekten seven insan istenmediginde rahatsız etmek yerine gitmesini de bilir çünkü
- +1 yıl
Bak bu son yorumun çok güzel çok beğendim aynen o dediğin gibi
- +1 yıl
Sağol
- +1 yıl
Ne demek ☺️
+1 yıl
11 Yorumla- +1 yıl
Yani ☺️
Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Çok pişmanım yapmadığım için
Mesela asla üzülmesin diye onunla takılmazdım
Açık olur pass vermezdim
Acıdıkca acınacak hale düştüm23 Yorumla- +1 yıl
Yaşadın yani böyle bir durum
- +1 yıl
Sonuç ne oldu peki ☺️
Ona bir şans veririm kalbime sorarım baktım olmuyor onu incitmeden uzaklaşırım ondan yavaş yavaş
31 Yorumla- +1 yıl
Yani şans verirsin ama sevmiyosun şans versende kendin üzüleceksin
Şayet kendisi gelir de açıklarsa duygusunu ben de açıklarım ilgilenmiyorum diye. Yoksa umrumda olmaz kendi işimle uğraşırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Peki ya seni seviyorum bırakamam derse naparsin ☺️
+1 yılBöylesi durumlarda hissetmek için çok çabalıyorum ama asla sevemiyorum içimde ona dair bi duygu oluşmuyo hiç denemeye bile değmez
15 Yorumla- +1 yıl
Bencede hiç deneme karsidakide üzülür sevgi iki taraflı olmalı
- +1 yıl
Evet kesinlikle zamanla alışırım severim diyorum ama olmuyor karşıdaki daha çok bağlanmış oluyor sıkıntılı mevzy
- +1 yıl
Bencede sıkıntılı mevzu sakın olsada böyle durum uzak dur
- +1 yıl
Bi kaç hatadan sonra tamamen uzak durma kararı aldım evet
- +1 yıl
En güzelini yapmis sonrası sana sıkıntı olurdu
Yapacak bişe yok zorlayamam kendimi ilk zamanlar bişe hissedemediysem bir daha bişe hissedemem ben. Oldu oldu, olmadıysa bye
15 Yorumla- +1 yıl
Yani direk kesip atarım diyosun ☺️
- +1 yıl
Yani evet bişe hissedemediğim biriyle konuşmaya devam etmem kötü hissederim duygularıyla oynanmış gibi olur çünkü.
- +1 yıl
Doğru diyosun kalbin temiz ama bak yinede karşıdaki kırılmasın diyosun
- +1 yıl
Teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılKizlar buni cok yapar eekekleri kandirir ve kullanirlar ama sorsan e ben sana evet demedimki deerler ve suclu sen olursun
11 Yorumla- +1 yıl
Onlar krektersiz olanlar kardeşim
Aşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı. Direk söylerim ki ne zamanını çalayım ne de canı acısın sonra daha zor olabilir. Ah almak istemezdim
15 Yorumla- +1 yıl
Peki seni sevdiğini söylerse hala sen yok desen bile
- +1 yıl
Sorunun benle alakası yok ☺️
- +1 yıl
Ben hiç birsekilde olsam iletişimi keserim ☺️ kendi şahsi fikrim
+1 yıl
Olabilirsem arkadaş olmaya çalışırım. O da olmuyorsa yapacak bir şey yok, kimsenin duygularını incitmek istemem.11 Yorumla- +1 yıl
Arkadaş olamıyorsa yol veriririm diyosun güzel
+1 yılDirek reddet gerekirse kalbini kır kendinden soğut. Çünkü diğer türlü daha büyük bir yıkım yaşar ve büyük ah alırsın
11 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun kimsenin kalbini kirmasinlar senin dediğin gibi yapsınlar
+1 yılÇok sevdiğine eminsek ve kendi kurallarıma uygun ise kesinlikle kabul ederim amaç ciddiyet olduğunu kabul edersek
(25 yaşıma konuştum)13 Yorumla- +1 yıl
Yani bir şans verirsin
- +1 yıl
Şans meselesi değil bu birliktelik ciddiyet, evlilik içermeli , zamanla sevilir , karşılıksız ve her şartta sevecek bir kadın söz konusu ve o kadın gözüm de herşeye değer
Tekrar diyorum detaya girmeden 25-30 yaşında ki düşüncem budur , genel düşüncemi söyledim özele girmeden , herkes kendine uyarlayabilir - +1 yıl
Güzel düşünce
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılYakın zamanlarda yaşadım görmezden geldim umut baglayip üzülmesin diye çünkü kimseye isinamiyorum vede sevemiyorum
15 Yorumla- +1 yıl
Peki iletişimi koparabildimi seninle
- +1 yıl
Ümidini kesti nişanlandı çok sürmedi nişanı kendi isteğiyle bozmuş.
- +1 yıl
Kötü olmuş
- +1 yıl
Evet onun adına üzüldüm
- +1 yıl
Olsun kader diyelim
+1 yılZaten sen uzak durunca mesafe koyunca. Bir sure daha çabalıyor. Sonra da vazgeçiyor. Sadece zman lazim. Bir anda olmuyor çünkü bunlar...
13 Yorumla- +1 yıl
Peki ya uzaklasmassa senden ne düşünürsün
- +1 yıl
Bir sure dolanır. Ama hislerim değişmez. Çünkü bir şey olmalı o kişiye karşı çekecek..
- +1 yıl
Yani olsa kabul edebilirsin
- Aşk İlişkileri konusunda 363 cevap paylaştı.
+1 yılSevmediğimi söylerim ve kendisi ile arkadaştan öte bir ilişki kuramayacağımı kibar bir dille anlatırım.
11 Yorumla- +1 yıl
Peki ya anlamazsa
Böyle bir şey yaşamıştım oldum olası hiç ısınamadım adam da bırakmadı peşimi en sonda bıraktı akışına 😬🤪
127 Yorumla- +1 yıl
Sen naptın o akışına biraktida gölge hatun 😂
- +1 yıl
O napti biraktimi yoksa devammmi sana sevgisi hala 😂
- +1 yıl
Haha uzakta yani bu kişi yakında olsa napcan acaba 😂
- +1 yıl
Ozaman bulur seni gölge kız seviyosa tabi
- +1 yıl
Anladım sevmem diyosun güzel sen gölge fotonu geri koy bu ne 😂
- +1 yıl
Basında çiçek olmasın sana taç lazım 😂
- +1 yıl
Yokmu öyle bir bey peki hayatında ☺️
- +1 yıl
Haha az değilsin vardır kesin vardır 😂
- +1 yıl
Ozaman yok diyosun çıkar bir beyaz atlı prens karşına belli mi olur 😂
- +1 yıl
Kız şifreli konusma tamam yok demekki ben gelir diyorum😂
- +1 yıl
Konuştum artık gelcek 3 aya kalmaz gelir 😂
- +1 yıl
Göreceğiz gölge birde evleniyor Muş 😂
- +1 yıl
Yani hayırlısi senin şu espiriteul huyunu seviyorum valla neşelisin bu yakışıyor sana ☺️
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılBiri beni çok seviyor ama ben bir şey hissetmiyorum; görmezden gelirim öyle ya da böyle unutur gider…
15 Yorumla- +1 yıl
Unutmazsa peki naparsin ☺️
- +1 yıl
Unutur unutur neler unutulmuyor 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Oda doğru unutur içi yana yana diyosun ☺️
- +1 yıl
Yanmaz ya da ben ketumlaştım bilmiyorum 🤷🏻♀️
- +1 yıl
Valla o ketum bendede var o hizsizlik bendede çok var yani sanırım genele bizim gibiler yayılıyor
Tam tersi olmuştu hatta baya yüzsüzleşmiştim istemiyorum önemsemiyorum bile dedi yine dininde bitiyordum..
117 Yorumla- +1 yıl
Sonuç noldu peki amacına ulaştı mı😂
- +1 yıl
Yok dalga değil ama ben şuna güldüm hep dibinde biliyordum dedin ya tatlı bir bela gibi ama bence sen sevdini bundan sonra bulursun
- +1 yıl
Ne diyodun misal hakaret olarak 😂 kimseyi sevemezsin diyormuydun😂
- +1 yıl
Valla ayıp etmiş o sana bir bayanada öyle denmez ben en fazla bir kadına odun derim 😂
- +1 yıl
😂 ama bak senin sevgin güzelmiş sen severkende deli gibi seversin onu çözdüm 😂
- +1 yıl
Severim tabi o insana hayatında verilmeyecek sevgiyi bile veririm😝 fakat her insana değil bana sevgisini gösteriyorsa sadece ona mesela bugün eski diyeyim bir erkek arkadasım vardı fakat karakteri düzgün olmayınca ayrıldım direk yoksa eski ben olsaydım ayrılmazdım şimdi kime nasıl değer vericemi biliyorum şimdi yalvarıyor bana dön diye engelledim her insan değeri haketmiyor maalesef
- +1 yıl
Bencede haketmiyor ama ne kazanmissim sen şu an hayatta tecrübe neyin ne oldunu biliyosun şu an
- +1 yıl
Var bu sitede gerçekten kaliteli kişiler bak biliyorum tanıyorumdur belki senin o kişiyi görmüşümdür
- +1 yıl
İyidir görmedim hiç bak 😂 haha kız ama neselisin yanakalri tombik demek 😂
- +1 yıl
Anladım ne tarz biri olduğnu yoksa diğer farklı olsa konuşmazsin
+1 yılEğer sevdiğini söylemişse ona güzel bir şekilde açıklarim sonra uzaklasirim eğer söylememisse de uzaklasirim
13 Yorumla- +1 yıl
Uzaklaşmiyorsa naparsin peki
- +1 yıl
Kaçarım kdmfkf
- +1 yıl
Haha kaç yakanı bırakmıyor 😂
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. yaşandı..
Ben birisini çok sevdim , istemedi beni
Birisi beni şu an seviyor , ama bende onu istemiyorum
bu döngü sanırım hep böyle gidecek19 Yorumla- +1 yıl
Döngü doğru işte bazilarida hiç sevemiyor ben gibi seveni çok ama sevgisi bitmiş 😑
- +1 yıl
valla aslnda birisini sevince kendimi iğrenç birisiymişim gibi hissediyorum.
Aslında birisini sevmem çok normal, her insan birilerini sevebilir ama bilmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum.
O yüzden beni erkeklerin reddetmeleri koymuyo. Zaten ben çok istersem her şekilde benim olurlar. d - +1 yıl
Oo bu laf ama iddialı laf istedini alırım diyosun aldın oldumu peki aldın diyelim kalben alabildinmi 😂
- +1 yıl
zaten eğer kalpten seversem alırım ki aldığımda oldu, bazıları çok zordu ya.
amma nazlandilar, ama sonunda benim oldular.
Sonuç aynı ama karakterli insan olsalardı şu an benim hayatımda olurdu, herkesin yüzünü gün geçince görüyoruz.
Kimse karakterini başta göstermiyor, deneyimlemiş olduk.
belki bundandır sevsem bile kimseyi istememem. - +1 yıl
Bence seni gerçekten seveni sev sen sevdin diye alma nazlilardi birde erkekmiydi nazlı olanlar 😂
- +1 yıl
Ne gibi kriterler bakım bu küçük hanim ☺️
- +1 yıl
Sırlar güzeldir yabancimiyiz 😂 bir ara duyarım ozaman
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Hoşlanma bile yoksa ümit vermemelisin. Daha çok bağlanır..
212 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun bu tip olaylarda ümit verirsen daha çok sıkıntı
- +1 yıl
Bayağı kalbin temiz düşünmüşsün kimseyi kırmadan ayrılmak ☺️
- +1 yıl
Doğru diyosun kimsenin ahını almamak lazım bende buna katılıyorum
- +1 yıl
Ee sonu mutlumu peki bu adamın bende değildir bitmiştir bu
- +1 yıl
Maşallah bak noldu olan o çocuğa oldu şu an insanlar ciddi tuhaf varlıklar
- +1 yıl
Cok doğru senin şu yorumunu okurlar olan varsada vazgeçer inşallah
Eğer o kişiye karşı bir hissim yoksa kimsenin duygularıyla oynamam.
21 Yorumla- +1 yıl
Sende benim kafadansin kardeşim aynen bende öyle düşünürüm senin gibi
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. 1 keresinde olmustu açık açık söylemistim bisey hissetmiyorum diye
15 Yorumla- +1 yıl
Sonuç ne oldu peki kardesim
- +1 yıl
Allah korumuş seni ozaman
Güzelce konuşurum uzlaşırım elimden geldikçe yardımcı olurum gönlünü kırmadan
11 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel düşünmüşsün kardeşim öyle olmalı bencede
+1 yılBeni çok seviyor ama ben sevmiyorummm
Öyle ilişkim olamaz benim kb19 Yorumla- +1 yıl
Peki saplantılı sana ne yaparsın kurtulamiyosunda
- +1 yıl
Sapık mıymış?
- +1 yıl
Yok sana aşık saplantili☺️
- +1 yıl
Öyle bir ilişkim olamaz dedim ya dıjdjd
- +1 yıl
Zaten senin olmaz onu anladık 😂 ama o seni bırakmıyor 😂 ya benimsin elmas diyor ya kara toprağın 😂
- +1 yıl
Boynunu keserim one be allahallaaaa
- +1 yıl
Hahahah maşallah sen kökten çözdun sesli güldüm 😂
- +1 yıl
Saol bende güldüm Sesli kdjzksjxjd
- +1 yıl
Sende valla af yok anlaşıldı sana yanlış yapan sevgilinde yanar 😂
Bir hissiyat yoksa hiç yola çıkmamak gerekiyor beraber. Sonrasında iki tarafa da yazık olur.
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede çünkü sevmesen zorla sevemezsin için ısınması lazım
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. O ilişkiye başlarsam ileride çabuk sıkılır üzerim. O yüzden hiç başlamamak en iyisi
11 Yorumla- +1 yıl
Karşındakini düşünmen güzel bir şey
+1 yılBeklenti içine girmemesi için biraz sert konuşurum.
11 Yorumla- +1 yıl
Ne gibi sert konuşursun peki
Aşk İlişkileri konusunda 395 cevap paylaştı. Hissetmeye çalışırım çünkü seven insan bulmak çok zor
15 Yorumla- +1 yıl
Seven insan olsun diyosun severim diyosun
- +1 yıl
Haklısın çok zor ama sevmedin bir insan değer verse oda olmaz
- +1 yıl
Yani ondan sevmemek daha iyi
Umut vermem uzaklaşırım. Sevmediğim biriyle sırf o sevinsin diye de olmam.
19 Yorumla- +1 yıl
Çok mantıklı sevmeden bir şey olmaz o kişiyede haksizlik peki o sizin peşinizi birakmazsa naparsiniz
- +1 yıl
Saplantılı sana karşı öyle düşün ☺️
- +1 yıl
Güzel cevaptı beğendim ☺️ sen bu aralar pek yoktun hatırlıyorum seni
- +1 yıl
Niye canını sıkan birisimi oldu sen hocaydin sanırım değilmi
- +1 yıl
En güzelini yaptın bende bir ara uzaklascam ama dönmemek üzere 😂
+1 yılBu durumu yıllardır yaşıyorum çok çaresiz hissediyorum kendimi
15 Yorumla- +1 yıl
Omu seni sevmiyor peki
- +1 yıl
Yok ben onu sevmiyorum
- +1 yıl
Sen sevmiyosun oda peşini bırakmıyor ozaman senin
- +1 yıl
Evet 4 yıldır
- +1 yıl
Ooo bu saplantılı ozaman sen birde Türkcu kızsın biliyorum seni
miker yoluma bakarim aga! o kadar sevmis bos mu cevirelim ayip olmaz mi?
16 Yorumla- +1 yıl
Bize yakışmaz kardeşim duygusuyla kimsenin oynamamak lazım
- +1 yıl
O onların karektersizligi
- +1 yıl
İğrenç
- +1 yıl
@tugce082000 dusunceni iplemiyorum tesekkurler
- Aşk İlişkileri konusunda 522 cevap paylaştı.
+1 yılYalan oluyor genelde, bişey hissettiği yok kime tutturursa..
13 Yorumla- +1 yıl
Yani kime tuturursami diyosun ☺️
- +1 yıl
Öyle diyorum ama öyle de denilebilir hahahah
- +1 yıl
Demekki çok tehlikeliler bunlar kime tutturuyolarsa 😂
Sevemiyorsam yapıcak bişey yok uzaklaşmaktan başka
18 Yorumla- +1 yıl
Peki o seni seviyorsa bakım ☺️
- +1 yıl
Doğru diyosun tek taraf bir tarafa acı verir
- +1 yıl
Doğru bak bu ☺️
- +1 yıl
☺️
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSevsende sevilmedin yerde durmacaksın sevmedinede umut vermicek sin
17 Yorumla- +1 yıl
Bencede çok doğru bir şey keçi kız sen yoktun geri gelmişsin
- +1 yıl
Geri geldim😃
- +1 yıl
Nolduda geri geldin benim kecim napıyor😂
- +1 yıl
Bilemem sıkılmış tım simdi yine geldim keçi de iyidir kargo kabul etmiyormuş😃
- +1 yıl
Bak sen kötü bir şey yok değilmi moralin keyfin yerinde ☺️
- +1 yıl
Yok her şey yolnda
- +1 yıl
İyi yolundaysa sevindim birşeye üzülme gül geç herşeye
+1 yılHer iki cinsiyet için değişmeyen kural
seversen dikilirsin, dikersen sevilirsin.11 Yorumla- +1 yıl
Güzel laf
Seviyor olabilir ben sevmedikten sonra bir anlamı yok
13 Yorumla- +1 yıl
Yani senin sevmen daha önemli diğer türlü umrum dışı diyosun
- +1 yıl
En güzeli inşallah sevdiğin birisi çıkar karsina
+1 yılNe yaparsın ne demek yahu tabii olarak uzak durur insan tamamen.
13 Yorumla- +1 yıl
O kişi duramıyorsa oda var ama
- +1 yıl
Engellesin, söylesin, tepki versin.
- +1 yıl
Güzel ama işte öyle olsa bazılarında saplantı oluyor
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Çok acì verici bir durum..
26 Yorumla- +1 yıl
Bencede peki sen naparsin bu durumda
- +1 yıl
En güzeli yinede karşındakine kırmıyosun güzel
- +1 yıl
Çok doğru düşünüyorsun irtibatı kesmek bence en güzeli yoksa kesmezsen bile bir umut olabilir
Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı. Sevmeyi denedim olmadıysa iletişimi keserim. Umut bağlatmayalım.
115 Yorumla- +1 yıl
Doğru diyosun kimseye umut vermek düşmez ama o kişi umudu kessen bile birakmazsa bakim ☺️
- +1 yıl
Sana karşımı oldu peki senmi hissettin bu duyguyu başkasına
- +1 yıl
Senden ozaman çok etkilenen olmuş bak bunu anlıyorum
- +1 yıl
Ben bilemem hislerim çok var diyor inanalimmi bu hislerime 😂
- +1 yıl
6 hissim kuvvetlidir ama ona göre gel biz inanalım 😂
- +1 yıl
Anlaştığımiza sevindim anlayışlı birisin sen ☺️
- +1 yıl
Rica ederim caban güzel sevimli birisin sen seni hatırlıyorum diğer sorumdada hafızam iyidir 😂
- +1 yıl
Tskrler arada tek soru atarım böyle ☺️ yapabilirsin nolcak sanki 😂
+1 yılKalp kırmadan red ederim. Sevmediğim biriyle ilişkimi sürdüremem
110 Yorumla- +1 yıl
Peki red ettin halde hala seni severse napcan bakim
- +1 yıl
Sevebilir sıkıntı yok salça olmadığı sürece bana bu onun kendi meselesi olur.
- +1 yıl
Sana salça olsa acaba naparsin sen kemiği ayrı eti ayrı ayirirsin 😂
- +1 yıl
Olmasın. Ben kimseye salça olmuyorum kimsede bana olamaz.
- +1 yıl
Doğru diyosun bugün sinirlimisin bakım sen
- +1 yıl
Olmadığım bir günümü biliyor musun?☺️🤣☺️
- +1 yıl
Bilmiyorum var sende bugün daha bir enerji 😂
- +1 yıl
Mızrak 😂
- +1 yıl
Yaaa bak mevzuyu buraya sicratma kanka
- +1 yıl
Tamam ama mızrak tehlikeli 😂
Uzaklaşırım. Onunla konuşmaya devam edersem bana iyice bağlanır ona kötülük etmiş olurum.
15 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel söylemişsin ama genede sen ne kadar uzaklassanda kopamayan oluyor
- +1 yıl
Yani her şey hayırlısı yorumunda güzel ☺️
- +1 yıl
Rica ederim ☺️
+1 yılÜzmemek için uzaklaşırım, hakkını yiyemem kimsenin..
23 Yorumla- +1 yıl
Çok doğru güzel söylemişsin kardeşim
- +1 yıl
Eyw ustam
- +1 yıl
Ne demek kardeşim benim
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılYapacak bişey yok bağrına taş basacak mecbur akskdkdlflflflflglgl
143 Yorumla- +1 yıl
Haha sen hiç açılmıyosun belki ölçek senin hasretinden sev diye ,😂
- +1 yıl
Yoo ölmedi sevenler benim sevgim ömürlerine ömür kattıysa demek ajskdkdkdkfkflgl
- +1 yıl
😂😂 ismin gibisin harbi sen seni alan erkek artık çok çeker soleyim 😂
- +1 yıl
Bezdiririm ajsjsjdjdkdkfkflf
- +1 yıl
Bencede bezdirirsin sen bayağı barbisin Allah yardımcısı olsun 😂😂
- +1 yıl
Allahın sevgili kulu diyeceğine yardımcısı olsun diyo bide 💪😈
- +1 yıl
😂😂😂 yok ama sen bak erkeğine iyi bakarsın yemek yapmasını biliyosundur inşallah 😂
- +1 yıl
Biliyorum tabi şahane tostlar, spesiyal patatesli yumurtalar, makarna falan oooo şef gibi kadınım hqhahahajsjsjdjdjfkfkffkkggk
- +1 yıl
Hahah ciddi ben yemek derken onu demedim misal güveç yapabilir misin bakım tam barbisin sen onu bende yapıyorum o saydiklarini sarma sarabilirmisin barbis 😂
- +1 yıl
Hepsini yaparım bee hem barbie hem aşçıyımdır övünmek gibi olmasın. Damak çatlatır el lezzetim öyle diyim 😎
- +1 yıl
Helal olsun şu an sana bu çiçeği veriyorum 💐 yemek yapan kadın her zaman güzeldir vede ozeldir senden soru bekliyorum yemek sorusu ona göre ☺️
- +1 yıl
Erkeğin kalbine giden yol gerçekten mideden geçiyo işte kanıtı ahahahahsjsjsjdjdjfıf
- +1 yıl
Doğru ben etcil adamım belli miktarda protein alan birisiyim 😂 kimse yalan diyemez erkek kadında direk önce buna bakıyor bakma sen ben öyleyim 😂
- +1 yıl
Fazla etkileyici olmamak için yeteneklerimi gizli tutuyorum ay sonra aşık falan olurlar ne gerek var ahshshjdjdjdjdfkfkgglhlhl
- +1 yıl
😂😂😂 ciddi olsunlar daha ne sende olursun tam olur devlerin aşkı oluşur 😂
- +1 yıl
Olmaz zinhar istemem aşk meşk karşıyım ben 😎
- +1 yıl
Al benim kafadan birisi bende karşıyım sen karşı olma sen kadınsın sizin hakkiniz ☺️
- +1 yıl
Ne alaka be aşık oldum yaşadım bitti gitti yeter. Aşık olmayanlar tatmalı tabi. Ben sıramı savdım akskdkfkflflgl
- +1 yıl
He sen yaşadın ozaman sıkıntı bende ben niye olamıyorum Barbie sence 😂
- +1 yıl
Ne bileyim ben kalbin taşlaşmış senin beee için geçmiş
- +1 yıl
Öylemi diyorsun ama yumusatmayi becerememisler bak sizin cinsleriniz demekki😂 sende bizim buralilara benziyosun acaba sendemi Ankaralısin diye düşünmedim değil
- +1 yıl
Sen Ankaralı mısın aaaa benim yedi ceddim Ankara beee
- +1 yıl
Ankaralıyim yedi ceddin derken sendemi biz hemsehrimiyiz ☺️
- +1 yıl
Öyleymişiz bro 😂😂
- +1 yıl
Valla oyleymisiz baksana baştan niye söylemedin sen bakım 😂
- +1 yıl
Niye ayrıcalıklı mı davranacaktın sjskdkdkdkflflfl
- +1 yıl
Yani hemşehrilerime torpil geçerim bilmen lazım 😂
- +1 yıl
Sanki bağ bağışlayacak bana ajsjskdkdkfkflflg
- +1 yıl
Haha Ankara 'nın bağlarında biliyor kız sen bağda yaşamazsın 😂
- +1 yıl
Yaşayamam evet börtü böcek falan çok olur çıvdırırım akskdkflflfl
- +1 yıl
😂😂😂 kaldimi sence Ankara'da börtü böcek seni köy hayatı yaşatmak lazım ama 😂
- +1 yıl
Ben köy hayatına elverişli değilim köyüm bile yok be anne babamın bile yok o derece uzağım ama olsaydı da günübirlik gidebilirdim kalmam mümkün değil sen yaşamaktan bahsediyorsun hahajsjxjkdkflf
- +1 yıl
Haha ben hobi bahcesi yaptıracam olmadı şimdi 😂
- +1 yıl
Nereye yaptıracaksın de bakiim?
- +1 yıl
Gölbaşındaki arsama göl kenarı ☺️
- +1 yıl
Ooo efsoymuş arsanın yeri keyifli olur hobi bahçesi. Yak mangalını falan da manzaraya nazır mükk
- +1 yıl
Yani güzel var düşünüyorum değerli konumu zaten bilirsin göl kenarında mangal yakarız sıkıntı yok ordaki at ciftligi var bilirmisin orada ata biniyorum
- +1 yıl
At çiftliğini bilmiyorum da clup watercity var yüzmeye gelirim mogan girişinden daha ilerde çiftlik ne tarafta?
- +1 yıl
Haymana yolu üzerinde orada ata binerim bak bunu duymamıştım moganin icindemi bu
- +1 yıl
Yok moganı geçiyorsun biraz fiyatları şişirmişler ama nezihtir ortam olarak 😎
- +1 yıl
Ne kadar fiyatları peki şu an sisirmisler İncege gitmissindir sen ☺️
- +1 yıl
İnceke gitmedim gözümü korkutuyo incek valla ama bu dediğim yer de ucuz değildi. Fiyatı bilmiyorum bu sezon nasıl olur arayıp öğrenmek lazım.
- +1 yıl
Bu sezon yani ekonomi bakılırsa o eskisinin 2 katla 😂 İncek güzel bak soleyim orada adrenalin seviyosan şenlik olur sen benim hemserimdin daha yeni hemşerim oldunu öğreniyoruz bak sen ☺️
- Devamını Gör (95)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 