Geçmişte yaşadığım toksik ilişkiler yüzünden hiç kimseye bağlanamıyorum bunu nasıl aşarım?

Geçmişte yaşadığım toksik ilişkiler ve terkedilmeler yüzünden ilişki yaşamaya ve birini sevip değer vermeye korkar oldum çünkü mutlaka sonunda bitti ve ümitlerim hayallerim hep suya düştü. Şimdiki nesile de bakıyorum hiçbir derinlik, cazibe ve o tatlı ruh yok hepsi sanki makineden çıkmış gibiler. Haliyle birine de bağlanmak her ölçüde çok zor oluyor. Böyle hissetmem normal mi bu korkumu nasıl yenebilirim?

Geçmişte yaşadığım toksik ilişkiler yüzünden hiç kimseye bağlanamıyorum bunu nasıl aşarım?
Cevapla