Düşünsenize hanımlar, tabii beyfendilerde düşüncelerini dökebilir.. bir erkek, “ilgi duyuyorum” dediği kadına karşı oyun konsolunu tercih ediyor; bir birinizi tanıma sürecinde, yazışırken, birden “ben birazdan kaybolacağım, oyun konsolumun arkasına geçeceğim. İyi uykular” ve o kadından cevap gelmeden yok oluyor. Kendinizi nasıl hissederdiniz bir bayan olarak ve tepkiniz ne olurdu?
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Kraldır. reis, agalarin ağası. knight online yüzünden terk edilmem geldi aklima kız kendi kendine ilişkiyi yaşıyordur en son kendisi bitirmiş mesajla ben 14 saat sonra fark ettim. Lunar savaşından sonra konuşuruz yazdim.
Ee sonra ne oldu peki? Bende onu terk ettim sjfjsjd
Beni öyle muhabbettin ortasında bırakıp gitmesini yediremedim kendime ve defalarca kez yapışı.. çok kötü oldum, gözlerim doldu.. yani cevabımı bile okumadan yok oldu.. bende mesaj çekip numarasını sildim
Tamam işte ne olacak agayı sal boş ver rahat bırak
Ben bunu cidden anlamıyorum çalıştığım yerde bunun hastasi olan insanlar var playstation oyunu icin eve gitmek isteyenler var aile kavramini bitiren seyler bence
Elbette! Yüzde yüz haklısınız ve bende anlam veremiyorum bir türlü.. bende seneler önce oyun bağımlısıydım ve bunun bilincindeydim. Bu bağımlılığı yendim çok şükür, bu yüzden ne kadar kötü bir şey olduğunu kendimden biliyorum.. böyle insanlardan ne anne olur, nede baba.. ve olgun bile demem böylelerine.. kafa dağıtmak, rahatlamak adına bir iki el oynarsın ama bir kız ile muhabbetteyken yok olmak nedir..
Eski sanal sevgilimin bana sorduğu soruydu. Video oyunları mı ben mi demişti. Ve verdiğim cevaptan sonra terk etmişti.
SJDJSJFSKJDNSSJ halt etmişsin 😂
Dürüst olmak bu devirde aptallıkmış.
Ee boşuna dememişler doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar diye sjdjsjdn
Galiba evet. Zaten sevgili yapmaya tövbe ettim artık, sap olmaya karar verdim, ömür boyu. Kadın sevmek benim ne haddimi, video oyunlar dururken.
Yaş ilerleyince fikirlerin değişecek, benden sorması.. dünyaya gelmemizin bir nedeni var.. video oyunları çok boş.. zaman kaybı
Daha ne kadar ilerleyecek la. Yaş olmuş 33, sende.😒
Değişir değişir. İstemelisin
Yok kalsın. Oyun konsolu, kızlardan daha tatlı😀
Tabii tabii, o zaman kızlara bakmayın
Bakmıyorum 2018'den beri valla.
Diyorsun?
Yani karşılıklı olarak anlayış lazım seninde idare etmen gerek onunda sana ilgi vermesi gerek
Açıkcası bir oyun bağımlısı ile bir evlilik sürdürülemez.. yani ne adam olur, nede baba.. istediği zaman çekip gitme hakkına sahip değil! O istediğinde olacak, istemediğimde ortadan yok olacak.. muhabbetin ortasında söyledikten hemen sonra yok oldu, cevabımı bile beklemeden.. pis zoruma gitti ve ilk yapışı değil. Bir kaç kez yaptı ama ses etmedim normal iş arkadaşı olduğumuz için ama duygularımı açıkladıktan sonra bardak taştı bende..
Ne yapmayı düşünüyorsun peki
Bir şey yapmayı düşünmüyorum, yaptım bile.. beni kaybetti. Yok oluşundan sonra mesaj attım ve numarasını sildim
Ne kadar sürelik bir ilişki
İlişki değil, tanışma faslıydı aslında. Yani iş yerinden zaten tanıyorum epeydir, bana geçen hafta açıldı ve birbirimizi daha iyi tanımayı teklif ettim, okeyledi. Güzel bir muhabbetin içerisindeyken ilte yok oldu..
İyi yapmışsın o zaman aşk acısı çekmenin bile bile lades olmanın alemi yok
Kesinlikle! Aşk acısı çekmiyorum ama aklım onda..
Yani bir şey diyemiyorum ne kadar bir yaşanmışlık var ne yapılmalı nasıl destek olmalıyım sana bilemiyorjm
Ahaha teşekkür ederim, etmiş kadar oldunuz. Sıkıntı iş yerinde görecek olmam.. telefonda yüzünü görmüyorum, istediğim kadar mesajını bekletebilirim ama gerçeklik öyle değil sjdjs
İşyerinde gerçekten sıkıntı ya benim de oldu işyerinde ama gerçekten sıkıntı yeminle birini boğacaktım onu ama Allah'tan patron kovdu onu diyelim
Yoksa siz mi kovdurttunuz sjdjs? Eski sevgilinizi mi boğacaktınız yoksa eski sevgilinize yaraşanı mı?
Hayır be asla düşmanım da olsa ben insanlara kıyamam yani belkide kıyamadığım için hep böyle sıkıntılar yaşıyorum
Sevgilim biraz rahat bir insandi hatta biraz değil bayağı bir rahatlık bunu bilen çakal sürüsüdr yanaşıyor ama büyük sıkıntı o kizdaydi yani
Anladım.. yani belkide bilerek yapıyordu, sizi kızdırmak için? Hâlâ aynı iş yerinde misiniz?
Hayır bilerek değil kendisi zaten rahat bir şekilde söylüyordu bana bunu beni sevsin istemiştim ☺️ amaaann neyse illa bizi sevecek birini buluruz
Yok çıkardılar onu
Elbette bulursunuz, dünyada bir sürü kız var, umarım en kısa zamanda denk gelirsiniz! 🙏🏼
Patronda anlamış demek shsns
Ya inan ki arayış içinde değilim şu an güzel bir hayatım var ama bazıları yaşantımı görüyor aktif bir hayatım var yanaşıyorlar bana bende hayatıma aldığım kişiye ilgi veriyorum ve değer veriyorum sonra bir yerleri kalkıyor herhalde anlamıyorum son 2 ilişkim böyleydi diğerlerinde pek ilgi vermedim güzel zaman yürüdü yani anlamış değilim siz kadınları 😁😁
Patronda dengesiz ya kızı sırf tayt giyiyor açık giyiniyor diye kovdu benim bildiklerimi bilse anlarım derim işyerinde böyle şeyler istemiyor ama bir insan açık giyindigi için kovulmamali
Ahahah şahsen bana ilgi verilse çok mutlu olur ve kendisine daha çok bağlanırdım.. yani ilgi kızları cesaretlendiriyor.. o cesaret ilede bazen haddi olmayan girişimlerde bulunabiliyorlar ama her kızda söz konusu değil bu. Mesela o işteki adam bana açıldı, açılmadan öncede kaç defa muhabbetin ırtasında bırakmıştı ve sinir olmuştum ama bir şey diyemiyordum sadece iş arkadaşı olduğumuz için ve onun düşüncelerinden emin olmadığım için ama sonra açıldıktan ve tekrar aynı şeyi yaptıktan sonra tepkimi koydum. İlgi beklersin, seni bırakır gider..
Bencede, kıyafetten dolayı işten çıkarmak yanlış.. en azından uyarabilirdi kızı ilk..
Yani umarım sende sana hakettiğin değeri ilgiyi verecek birini bulursun ☺️ devir çok kötü ya cidden
Aynen öyle hala arada gelir aklıma zalımın kızı 😁
Zannetmiyorum ya.. bugün bir randevum var.. hiç gidesimde yok.. görücü usulü bir randevu..
Ahahah sizde derin yaralar bırakmış anlaşılan 🥲
Git bir bak bakalım görücü usulündan ne çıkar bilemezsin hahaha çekiliş gibi gerçi annemin zoruyla kaç kere gittim ama pek istediğim tarzda insanalr çıkmadı 😁
Derin yaralar bıraktı evet bayağı zorladı beni ama unutuyorum onu
Ahahaha çekiliş gibi 😂😂 iyiymiş
Hmmm.. anneniz mi hep seçti kızları? Yani belki sizin beğenip istemeniz daha iyidir? Ve dış görünüşe fazla takılmayın, iç güzellik her daim daha iyidir
Umarım biran önce unutursunuz.. gerçi insan unutmuyor, alışıyor
Annem buluyordu hoşuna gidiyorsa git görüş diyordu bakıyorum yani çekici geliyorsa bana gider görüşüyordum ama yanlış tabiki insanın dışıyla içi bir olmuyor o kadar * gördüm ki insan sarrafi oldum yani insanın ne olduğunu direk çözüyorum içi bana olacak insan çıkmadı yani. Ya bana iç güzelliği iyi dışıda orta derece olsa yeter yani bana 😁
Unuturum yaa amaaan çok takılmıyorum bile artık ona
İştee dediğim gibi dış görünüşe fazla takılmamak gerek.. dış görünüşte önemli ama 1 kriter olmamalı! Çok pislik insan var.. yani insanlık tükenmek üzere.. umarım bulursun içi güzel bir bayan ve dışıda senin gözlerinde güzel olan
Biri gelip girdikten sonra hayatına tamamen alışırsın duruma
Aynen öyle katılıyorum sana. Nerde yaşıyorsun?
Avrupa ülkesinde
Hadi yaa bu nedir arkadaş her tanıştığım Avrupa'da 😁 hangi Avrupa ülkesi 😁
Ahahah her tanıştığınız Avrupa ülkesinden mi cidden? 😂
Bir işaret olsa gerek bu.. 😃
Belçika
Valla ya dün bir kişiyle tanıştım oda Almanya'da çıktı 😁
Vaaay Belçika daha havalı. güzelmiş napiyosun orada
Belçika daha mı havalı? Ahahahaha
Çalışıyorum öyle, evdeyim..
Valla bilmiyorum ki biz görmemişik heç 😁😀
Tamam da ne işi bu 😁 Belçikada evde tekmi yaşıyorsun
Kiminle? Tanıştığın kız arkadaşlarınla mı?
Lojistik sektöründe çalışıyorum ve ailemle yaşıyorum
He ailende Belçika'da vay be
Kiminle tanıştığın kız arkadaşlarınla derken başkasına yazacakken buraya yazdın sanırım 😁
Yok sana yazmıştım ahsjsdn aaah tamam anladımm, görmemişim hiçi görüşmemişiz hiç diye anladım 😂😂
Havalı geldiğini söyleyince merak ettim 😅
İn sha Allah nasip olur o halde birgün
Yok be bize nerden olacak oralara gelmek ucak bileti bile dünya para hepsi Euro nasıl gelcem 😁
Evet pahalı her şey.. TL’yi €’ya çeviriyorsunuz..
Çevirince her şey kuş kadar kalıyor 🥲 ne zamandır ortasında
Ordasın*
Maalesef ki öyle.. 24 yıldır
Çok iyi bee belki bende bir gün gelirim oraya ama zor ailem burada toprağım burada birde tek çocuğum 🥲
Nerde büyüdüysen oraya alışıyor insan.. ben Türkiye’de yapamam mesela.. her şeyim burada.. geçen hafta Almanya’ya gittim mesela bi kaç saatliğine, bunaldım..
Hakkınızda hayırlısı olsun. Hayırlıysa eğer, gelmeniz nasip olsun ✨
Çok iyi be bir kaç saatliğine Almanya'ya gittim diyor ya 😁 ben ise Suriye falan 😁
Hepimizin hakkında hayırlısı
Komşu ülke.. biz sınırda kalıyoruz, Almanya’ya gitmek 1,5 saat
Aminnn ecmain
İyi bakalım rahatsız ettim seni
Estağfurullah
Öyle ☺️
Evliler bile var böyle yapıp ihmal eden
Peki, bu konuda düşüncen nedir?
Öyle sevdiğini ihmal edemezsin oyun için bu senin işin değilse;) sadece boş zamanlar oynamalısın profesyonel değilsen yoksa elindekini kaybedersin
Kesinlikle! Ve beni kaybetti!
Anladım iyi bak erkenden kararını vermişsin canım evli olanlar ne yapsın
Evli olanların işi zor.. boşanmaya gitmezse iyi..
Valla konuştuğum oluyor gitmiyor genelde yaaa onlar kendi dünyasında yaşıyor
İşte.. o zaman evlilik yapmasınlar, olan eşlere oluyor
Evet yaa :)
Maldır net
Değil mi ama.. kaybetti zaten beni.. terk ettim onu 😂
İyi yapmışsın kıymetini bilen birini bul gözü senden başka bişey görmesin 😂
Ahahhaha o kadarda değil.. her şeyin fazlası zarar 😂😂
Neden ki ilgi odağı olmanın nesi kötü 😂
Fazlası kötü.. şımartıyor adamı
Ben ciddi ilişkiden bahsediyorum ama takılmalık değil
Yoo biliyorum ama ne bileyim ya ciddi ilişki şımartmaz mı diyorsun?
Senin kıymetini bilen şımarmaz daha çok değer verir
Doğru haklısın.. pff
Bol şans 🙂
Teşekkürler 🙏🏼