Ailem başlık parası istiyor 300 bin TL ve kaçmayı düşünüyoruz nişanlımla napmam lazım sizce?

6 yıldır birlikte olduğum biri var ve nişanlandık 1 yıldır nişanlıyız benim ailem çok geri kafalı düzgün bi nişanımız bile olmadı yüzükleri bile arabada taktık birbirimizi çok seviyoruz nişanlım gayet beni mutlu eden bi insan ailem bunu asla anlamadı ya seni mutlu etmese ya seni bırakırsa gibi şeyler diyolar bende eminim biz birbirimizi çok seviyoruz diyorum nişanlımla el elle tutuşmamıza bile izin vermiyorlar ve başlık parası istiyolar ne kadar isticeklerini bilmiyodum ama babamla konuşurken duydum 200 300 bin TL isticeklerini duydum ve kaçmaya karar verdik 2 ay sonra sizce ne yapmalıyım ailem asla beni düşünmedi mal gibi satıyolar resmen ne kadar pahalıya gidersen o kadar değerli olursun diyolar kafayı yemek üzereyim sizce doğru bir karar mı verdik kaçmakla ailem bana da söyledi sonradan 300 bin TL başlık parası alcaz diye
Ailem başlık parası istiyor 300 bin TL ve kaçmayı düşünüyoruz nişanlımla napmam lazım sizce?
Cevapla