Bosaniyoruz.. nasil unutacagim onu? O aramadigi/sormadigi zaman kendimi cok kötü hissediyorum nasil atlatacagim?

Selam,

biz 15 yillik beraberlik sonrasi bosanmaya karar verdik.
ben kötü zamanlar geciriyorum.. aglamalar sinir krizleri.. gün icinde aramalari cok azaldi ( aradigi zaman cocuklar ile ilgili oluyor genellikle) o kadar alismisim ki her defasinda onu arayip durum bilgisi vermeye hala yapiyorum.. nasil bu durumdan kurtulcam nasil unutcam bilmiyorum? Ya 2 çocuk var ortada mecbur görüsecegiz ileride nasil olacak? Ya onu ileride baskasi ile görme düsüncesi bile beni kahr ediyor.. ne yapmaliyim unutmak icin veya bu panik ataklarin gitmesi/duruma alismak icin ne yapmaliyim

Bosaniyoruz.. nasil unutacagim onu? O aramadigi/sormadigi zaman kendimi cok kötü hissediyorum nasil atlatacagim?
Cevapla