Bilinen normlar ile radyoda, televizyonda, gazetelerde, kitaplarda, dizilerde, filmlerde ve halk arasındaki sohbetlerde bahsi geçen "fiziksel çekim kavramı" sizin deneyimleriniz ile ne kadar uyumlu? Yoksa, sizin için bunun farklı tanımları var mı?
Toplumun algıladığı fiziksel çekim kavramı, sizin deneyimleriniz ile uyumlu mu?
Görsel beğeni kişiden kişiye değişir. Ancak toplumun büyük kısmı cinsel açlıkla mücadele ettiği için, ben onlardan ayrı duruyorum. Öncelikle düşüncelerine odaklanmış olarak kişiyi tanıyor, güzelliğine daha sonra puan veriyorum.
Toplumun ne dediği neleri bize dayattığı umrumda değil topluna göre haraket etmem duygularımla yaşar hislerimle haraket eder her doğruyu her yerde söylerim.
Görsel de önemlidir elbette bir yere kadar insan hayatında ama benim için en önemli faktör duygulardır. Birini benim gözümde güzelleştiren şey sadece fiziksel özellikleri değil.
O insana beslediğim hisler, o hislerin de kaynağı genellikle onunla aramdaki çekim, uyum ve itişle alakalıdır. Bir insanla her anlamda bütünleşebilmek çok önemli benim için. Zeka, karakter, duygu gibi unsurların harmanlanması diyebiliriz.
Benim için duygusal bağ ile birleşince değerli olabilecek bir çekim. Hatta önceliğim bu. Fiziksel çekim toplumun “aldatma bahanesi” herkesten etkilenebilenler var. Beni etkilemek o kadar basit değil. Çok değişik fiziksel özellikler, belki bir çoğunun aklının ucundan dahi geçmeyecek ufak detaylar çeker beni. Fiziksel çekim yakışıklılık/güzellikle alakalı da değil bence farklı bir şey.