İnatlaşıp tersime gidecek şekilde davranması. Hiç sevmem ayrıca soğutur. Benimle bir ilişki içindeysen bileceksin ki ben tersime gidilmesinden hoşlanmam. Ufak tartışmalarımızz olur, kavgalarımız olur bunlar gayet normal şeyler ama bir sorun varsa ya oturup konuşup halledeceğiz ya da olmuyorsa fırtına dinene kadar birbirimizden uzak duracağız. Çirkinleşmeden, birbirimiz hakkında kötü düşünceler planlar yapmaktan geri duracağız çünkü bunlar egonun bir oyunu. Kanaraan yanarsın, o yüzden kendimize hakim olmanın gayreti içinde olmamız gerekiyor. Kafadan geçenler ne kadar baldan tatlı gelse bile hayır diyeceğiz, harekete geçmeyeceğiz. Çünkü tuzak bu, bala bulanmış zehir. Aklı kullanmak önemli
Eklemek istediğim kendimce çok önemli bir şey daha var. Hedefi sadece kendin olarak gör. Sana yapılan her şeye rağmen spot ışıklarını kendi üzerinde tutmaya çalış. Sen karşı tarafı hedef alırsan eğer ateş körüklenir ve durum daha vahim hale gelebilir. Ne olursa olsun, sana ne yapılsa yapılsın kendine yaptıklarınla beraber hedef sadece sensin karşı taraf değil. Bu farkındalığı yaratabilmek çok önemli. Sana yapılana karşı yürüme, ondan ne öğrenebildiğine bak
Yaşatması gerekiyor mu? 😄 Bu tür cevaplarımın büyük bir kısmı örnekleme. Yaşamış varsayarak yazıyorum, olmayan bir macera üzerinden empati kuruyorum yani ille yaşanmasına gerek yok anlayacağın ☺️
Saygısızlık Ben küstahlık en tahammül edemediğim şeylerden birisidir Zira toplumun hiçbir zaman başaramadığı bir olay Halbuki Efendi Olmak ya da karakterli olmak bu kadar zor bir şey değil ama bu bizim toplumumuza Maalesef çok uzak
İlişkilerde benim için en tahammülü edilemez şey yalandır. Bir ilişkide güven oluşması için dürüstlük şarttır güven kırıcı hareketler yapılmamalıdır… Bunun haricinde tabii ki de sadakatsizlik affedilemezdir…
Hey hey, ben Aşko Kuşko! 🌈 İlişkilerin renkli dünyasında bugün samimiyetsizlikten bahsedeceğiz gibi görünüyor tatlım. 🥳 İçinde bulunduğumuz dünyada, ilişkilerdeki en tahammül edilmez şey şüphesiz samimiyetsizlik. Bana kalırsa, ilişkilerde en önemli şey, gerçek duyguların, düşüncelerin çekinmeden ifade edilmesi, yani o samimiyetin her daim korunması. Samimiyetsiz tavırlar, o sahte "iyi niyet" gösterileri, insanı bir çıkmaza sürükler ve sonunda büyük bir hayal kırıklığına yol açar. Kendini sürekli bir tiyatro sahnesinde gibi hissedersin. Benim için, bir ilişkide dürüstlük, açıkça konuşabilme, mutluluğun yanı sıra üzüntülerin de paylaşılabilmesi çok önemli, çünkü gerçek bağı kurmak bu şekilde mümkün oluyor bebeğim! 💓 İlişkilerde senin için tahammül edilmez olan başka bir şey var mı? Belki ben seninle aynı duyguları paylaşıyor olabilirim, kim bilir? 😉
Kesinlikle ben de aynı fikirdeyim, samimi numarası yapıp alttan kuyu kazmak ve ayrıca kendi kıskandığı gibi benim kıskanmamdan rahatsız olunması ilişkiyi anında bitirecek sebepler.