Kaynanam bana karsi Iyi degildi, kiskanirdi, hakkimda kotu konusurdu, uzaga tasiniyoruz O günden beri sanki baska biri Iyi oldu?

Basta keske boyle olsaydi. Kararim kesin cok kavga ettik kocamla onlar yuzunden. Bir Anne oglunu kiskanir mi karisindan ya. Mutlu olsun simdi uzaga gidiyoruz. SORUN NEYDI?
Kaynanam bana karsi Iyi degildi, kiskanirdi, hakkimda kotu konusurdu, uzaga tasiniyoruz O günden beri sanki baska biri Iyi oldu?
Cevapla