Ailem tarafından memnuniyetsiz eleştirelerek büyüdüm sorna hayat karşıma hep benden memnun olmayan beni yıpratan insanları çıkardı, ya da ben seçtim bilmiyorum... çünkü benim alıştığım ait olduğum dil buydu.
Bir arkadaş ortamında biri ile tanıştık bana yazdı beni çok beğendiğini hoşlandığını söyledi yazışıyoruz, çok kişi ile denedim daha önce hiç sevgilim olmadı gerek özgür olamamam gerek hayatıma giren insanların aynı tarz kısaca ailem gibi olmaları.
Bu kişi diğerleri gibi değil beni kaybetmekten korkuyor beni beğeniyor sevgisi ile beni iyileştiriyor ruhuma iyi geliyor milyonda bir böylesi karşıma çıkar şimdi çıktı ama özgür değilim. Haftada 2 3 kez buluşmak istiyor ben zar zor haftada 1 gün yalanla dolanla görüsebilirim.
Düşünüyorum biraz daha büyük olsam gerçi 21 yaşındayım, büyüsem özgür olsam bu sefer de karşıma doğru insan çıkmayacak belki ne bileyim hazır kırk yılın başı doğru kişiyi bulmuşum yaşım daha gencecik tam birini sevip gezip tozacağım yıllarım değil mi?
Ne yapsam ben görüşmeyi kessem kesmek istemiyorum böyle bir insan hayatıma girmiş, görüşsem yalan dolan nereye kadar devam edecek bir gün öğrenecekler, gerçi bu yaşıma kadar böyle geldim de ne oldu madalya mı verdiler kıymet mi bildiler. Sevmek sevilmek benin de hakkım değil mi zamanı gelmedi mi birseylerin ne yapacağım ben...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer