Sevgilinizin günaydın ve iyi geceler yazmaması ayrılık sebebi midir?

Sevgilinizin günaydın ve iyi geceler yazmaması ayrılık sebebi midir?

"Sabah bana günaydın mesajı atmıyorsa dünyanın en dürüst insanı olsun istemiyorum." diyen varmış yuh artık ya

https://www.instagram.com/reel/C2SaFf4Nc2B/?igsh=emdmaXdsbG16dmw0

Sevgilinizin günaydın ve iyi geceler yazmaması ayrılık sebebi midir?
Cevapla