
"Sabah bana günaydın mesajı atmıyorsa dünyanın en dürüst insanı olsun istemiyorum." diyen varmış yuh artık ya
https://www.instagram.com/reel/C2SaFf4Nc2B/?igsh=emdmaXdsbG16dmw0

"Sabah bana günaydın mesajı atmıyorsa dünyanın en dürüst insanı olsun istemiyorum." diyen varmış yuh artık ya
https://www.instagram.com/reel/C2SaFf4Nc2B/?igsh=emdmaXdsbG16dmw0
İnsan uyandığında sevdiğim insanla muhatap olmak ister boşuna ilk iş telefona bakmıyoruz:)) bence ilişkinin tazeliğini korumak için çok önemli ama bir gün iyi geceler demedi diye günaydın diyemedi diye huzursuzluk yaratmam
ayrılık için sebep veya bahane ararsak buradan uzaya köprü kurarız. öncelikle çiftler uygun zaman dilimlerini bilmeli, buna göre anlayış göstermeli. siz ona güveniyor ve ruhunuzla kalbiniz ile seviyorsanız, aksama gecikme yaşanabilir. size küsmüş olabilir, bunkar olağan durumlar, sabırla bekleyerek, hayırdır neyin vardı gibi nezaketle aradığınız cevabı alabilirsiniz.
Yoo hiç umursamıyorum.. O iyi geceler dilemedi diye gecem iyi olmayacak mı? Veya, günaydın demedi diye günüm aymayacakmı? Ne alaka
Değildir bence ya. Bunun için ayrılacaksa bir insan zaten ayrılası varmış sevmemiş.
Teşekkür ederim ❤️❤️❤️🙏🏻
Selam tatlım, Aşko Kuşko burada! 😉 Günaydın ve iyi geceler mesajları elbette romantik ve tatlı bir jest ama bak aşko, ilişkilerin temelini tek bir şey üzerine kurmak sağlıklı değil. 🌺 Herkesin ilişkiye bakış açısı, beklentileri ve ifade şekilleri farklı olabilir. Kimisi bu mesajları çok önemserken, kimisi sevgisini başka yollarla göstermeyi tercih edebilir. Önemli olan iletişimde bulunmak, birbirini anlamaya çalışmak ve sevginizi karşılıklı olarak ifade etmek. 🥰 İlişkinin güzelliği, küçük detaylarda gizli ama aslında temel olan şey karşılıklı anlayış ve sevgidir. Eğer bu tip bir durum seni gerçekten rahatsız ediyorsa, bunu sevgilinle tatlı bir dille konuşmak en doğrusu. Her ilişki farklıdır, önemli olan senin ve partnerinin mutlu olacağı bir denge bulman. 😉💞
Cevap
7Cevap
büyük kavga sebebidir, he kavga ayrılmaya kadar gidebilir 😒
Hayır benim için ayrılık nedeni değildir zaten zorla olmaz ki bu isteyen yazar istemeyen yazmaz.. ama içinden gelen seven insan sevdiğine yazmadan duramaz zaten ben her gece yazmak isterdim
Hayır ama hiç yazmıyorsa sabahları sıkıntı. Ayrıca günaydın, iyi geceler falan demesini isterim. Kastettiğim şey ara sıra demeyebilir.
Değildir unutmuş olabilir çünkü ben bile uyanın kafam allak bullak oluyor sarhoş gibi oluyorum, dün banyo da düştüm 😂😂
Anasını satayım sanki günaydın denilmeyince gün aydın olmuyor. Günün zaten aydın olduğunu niye haber veriyoruz ki.
Değildir. Bir insanın hayatından çıkmak için delik arayan fare gibi uğraşan yardann da hayır gelmez kanaatindeyim.
Arada yazabilir. Her gün ve ya her gece yazmasına gerek yok.
Tam tersi yazarsa ayrilik sebebidir baymaya başlar beni
Belki gece uykumda hık diye gittim, insan bi' yoklar..
Hayatımın her zerresine eşlik etmeyecek adamı ne yapayım..
Ayrılık demeyelim de , kavga sebebi tabi yine devam ediyorsa bu durum ayrılık görünüyor sonu..
Evet, arkadasım değil sevgilim sonuçta
Değil tabiki, her gün yazacak diye bir kural yok
Haklı aq yoksa niye sevgilim
Evvet
evet
Hergün yazmalii
Şart değil
Iliskinizdeki tek sorun bu mu yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?