Ya arkadaşlar merak ettim bu karşılıklı sevgiyi nerden buluyoruz?

31 yaşındayım 31 bin tane mutluluk, 31 bin tane acı, sağlık, başarı, sevinç yaşadım. Ya yemin ediyorum bir kere karşılıklı sevgi yaşamadım. Oysa ben yengeç Burcuyum aşka aşığım. Ya benim sevdiğim beni sevmedi ya da sevdiğim kişi beni sevmedi. Böyle bir ikilem böyle bir mutsuzluk. 31 yaşında 14 Şubat 'ta bir kere bile sevgilim olmadı. Yani artık normal insan beni bulsa onu da diğerleri gibi sanıyorum yanlış davranıyorum onunda düşüncesi bir süre sonra farklı oluyor. Yani ne yapayım 31 yaşıma kadar o kadar yanlış kişiyle tanıştım yanlış kişi beni buldu ki. Durum böyle yani ben nasıl bulacağım hem beni seveni hem benim onu sevdiğim birini. Bu yaştan sonra da olmaz demi.
Ya arkadaşlar merak ettim bu karşılıklı sevgiyi nerden buluyoruz?
Cevapla