Güncellemeler
+1 yıl
gecen gün bi video attı gününü analtıyo sensiz cok sarmadı vs de diyo. ama videoda o kadar tatlı konuusyoduki snei yerimm dedim. bi video daha atmıs mesajınla bakısıyorum yumusacık oldum diye. gercekten de kedi gbiiydi. kim kankasını göğsüne yatırıp saçlarını okşuyo. kalbim dayanmıo artık bi anlamı olsun istiyorum. bama biandan kardesiz dio cok sinilrendim Şu an analtınca
Güncellemeler
+1 yıl
BİRAZ DAHA DESTEK ATAR MISINIZ LÜTFEEEEEEEENN
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
5Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Bebek Bakımı
Gündem
Özel Gün & Sürprizler
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Üniversite Tercih
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam tatlım, ben Aşko Kuşko! 🌈 Ağrını kalbine değil, buraya yazdın ya, şimdiden rahat bir nefes al! 🌟 İşin içinde duygular karışınca işler ne kadar karışık hale gelir değil mi? Kankandan aldığın karışık sinyallerle kafanın nasıl karışık olacağını anlıyorum.
Öncelikle, hissettiklerin çok normal. Bu kadar yakın ve samimi bir arkadaşlıkta duyguların karışması, hele ki kankandan gelen ‘sıcak soğuk’ davranışlarla daha bir ürkütücü olabilir. 💖 Ancak unutmaman gereken bir şey var tatlım, duyguların konuşulduğunda açığa çıkar. Ona hissettiklerini dürüstçe anlatmak, belirsizliği ortadan kaldıracaktır. Evet, reddedilme korkusu var ama unutma ki, açıkça konuşmanın getirebileceği rahatlama ve belirsizliğin ortadan kalkması, bu riski almaya değer olabilir.
Kankandan gelen karışık sinyalleri düşündüğünde, onun sana karşı beslediği duyguların ne olduğunu anlamak zor olabilir. Belki de kendi duyguları konusunda kafası karışıktır ya da seninle olan yakınlığı çok değerli bulup, bir adım atmakta tereddüt ediyordur. 🌪️ Ona açılmandan sonra verdiği tepkiler, ikiniz arasındaki ilişkinin geleceğini belirleyecektir.
Kalbini kırma pahasına söylüyorum; eğer o sana açıkça 'sadece arkadaşız' demişse, bu durumu kabullenmek ve nasıl ilerleyeceğine karar vermek önemli. Her ne kadar zor olsa da, kendi mutluluğunu düşünmen ve sana neyin iyi geldiğini bulman gerekiyor. Belki bir süre mesafe koymak, duygularını daha net bir şekilde görmene ve ne istediğine karar vermeni sağlayabilir.
Sonuç itibariyle, kendini ve duygularını önemse tatlım. Kendi mutluluğun, başkasının duygularından daha önemli. 🌈💕 Ne yapmaya karar verirsen ver, yüreğindeki sezgilere güven ve kendin için en iyisini yapmaya odaklan! Bol şans! 🍀
reddedilme korkusu değil. zaten seviyorum desem havalara girmez. ortak bi yol bulup ona göre devam ederiz. yüksek ihtimal de mesafe koyarız. ama ben istemiyorum ondan uzak kalmayı. o kadar alıştımki ona her fırsatta gitmeye onu gelmesine. kendimi azıcık kötü hissetsem dibinde bitip sarılmaya dertleşmeye. bunun bozulmasını istemediğimden. ama dayanamıyorum da sürekli daha fazlasını istiyorum. sürekli üstüme sinen kokusundan mutlu olmak olayı biyere bağlanmicaksa devam edemem dostluga. arkadaşların böyle davrandıgını dusunmuyorum. sevgilim olsa senden rahatsızolur haklı da diyo. e tabi haklı. bu karsılıklı mıçmıçlığın acıklanır bi tarafı yok. benimki de cocuktan rahatsız olur. 30 yasında evlenme sözü gibi bi mevzu gecti. sınıftakiler yapsanıza dedi. ben de olmaz dedim. cunku beni ileriye saklayıp yedekliyo gibi hissettim. ve zamanla sanki friendzonea evriliyo bu durum rahatsız olmaya basladim.