Eşimle aramız da sorunlar var biraz uzaklaşıp kafa dinlemek iyi bir fikir mi?

Belkide ikimiz için de biraz ayrı kalmak iyi fikir dir konuştukca daha çok sorunlar yaşıyoruz bunalıma girdim döndüğüm de yine aynı olursak ozaman anlaşma lı olarak ayrılmak birbirimizi yıpratmak istemiyorum yanlış mı düşünüyorum onu da bilmiyorum

Eşimle aramız da sorunlar var biraz uzaklaşıp kafa dinlemek iyi bir fikir mi?
Cevapla