Kafasında bitirmiş sevmeyen erkek neden bir yıl sonra storilere yorum yapar?

1 yıl önce ayrıldım 3 ay sonra özür diledim kabul etmedi. 1 yıl sonra bana yorum yazdı cvb verdim soğuk cvb verdi, 1 hafta sonra yine yazdı cvb verdim dayanamadım yazdım. Dünde yazdım cvb vermedi... Amacı ne bunun.. Kafasında bitirmiş sevmiyorum demişti.. Ama beni çok severken ayrılmıştım..

Kafasında bitirmiş sevmeyen erkek neden bir yıl sonra storilere yorum yapar?
Güncellemeler
+1 yıl
..
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
... İii
Kafasında bitirmiş sevmeyen erkek neden bir yıl sonra storilere yorum yapar?
Cevapla