Erkek arkadaşımla aynı okulda çalışıyoruz, mini etek giydim ama kıskanmadı. Normal mi?

Bugün baya mini bir etek giyindim ama sevgilim güzel göründüğümü söyledi. Bir kere dekolte giyinmiştim ona söylenmişti biraz. Kıskanmaması normal mi? Cok uzun süreli ilişki olmadığı için mi tepki vermedi acaba yoksa kıskanç bir adam değil mi? (Kıskanç biriyim, kıskanılmak beni rahatsız etmez)

Erkek arkadaşımla aynı okulda çalışıyoruz, mini etek giydim ama kıskanmadı. Normal mi?
Cevapla