Bu flört mü oluyor flort edoyor mu oluyoruz yoksa kendimi bu adama bağlamayip kacayim mi?

Bir adamla 5-6 gundur konuşuyoruz sanaldan adam benim yuzumun tamamini gormedi beni tam tanımıyor ismimi bile ona yanlis soylemistim bastan guvenmeyip😅neyse ben de adami tam tanimiyorum yani kişiliğini vs bilmiyorum temel seyleri biliyorum. Ama adam bana seni yemek istiyorum seni opmek sana yaklasmak samimi olmak istiyorum istiyorum diyor ve fotoğraf istiyir seninle ciddi dusunuyroum doyor simdi bu flort mu oluyor yoksa ben bu adama guvenmeyip kacmali miyim
Bu flört mü oluyor flort edoyor mu oluyoruz yoksa kendimi bu adama bağlamayip kacayim mi?
Cevapla