Kadınlar kendi bakış açısı üzerinden düştükleri en genel hatalardan biridir. Erkek zihni ve yapısı öte yandan iletişim kurma ve algılama biçminin farklı olduğunu idrak edemezler dediğim gibi Kendi kafa yapıları üzerinden Erkeği yargılarlar anlamasını beklerler. Ancak sadece Çok fazla tecrübesi olan çapkın Erkekler onlarda belli bir derece anlayabilirler. Çoğu zaman kasıtlı yapıldığı zannedilerek erkeğin umursamadığı sevmediği kanısına varıp boş yere Üzülüp dert yanarlar Ne kadar ben anlatmayayım sen anla deselerde İnsanlık tarihi boyunca sonuçsuz kalmıştır genelde Erkekler anlayamaya çok uğraşşalarda kadınları Kadınlar anlaşılan o ki denememişler bile ki bu durumun neden böyle olduğunu anlamaktan aciz kalmışlar.
Çünkü kendileri değil bizim anlamamızı bekliyorlar. değer gördüklerini bilmek için ilgi bekledikleri için. erkekler de düz düşündüğünden hatırlamazlar ne olduğunu sonra da kavga ve tartışma balar zaten sjsjs
Çünkü " m@l mısın anlamamışşın bi de s@lak s@laksoruyo geri zek@lı " Demek istemedikleri için bunun kibarcası olan "bir şey yok " Cümlesini tercih ediyorlar ve siz bunuda anlamıyorsunuz delircemmm😅
Zeki ve anlayışlı erkek seviyoruz çünküsü olay trip atmak değil ki olay ne kadar düşünüldüğün 😂 kadınların hepsi sanıldığı gibi kanka tutulmaz bazılarımız etrafımızda pervane severiz 😂
Zeka ve Anlayış içi değil zihin yapısı ve iletişim kurma yapısının farklılığından ötürü kaynaklanan sorundur. Ciddi derece tecrübe sahibi olmayan pek çok erkek anlamaz. Etrafınızda pervane sevmezsiniz. Egonuz okşansın istersiniz kimsenin peşinizde koşuyor olması onlara karşı içinizde arzu uyanmasına neden olmaz. Tam tersini yapan sevilir.
Egosu yüksek kadınlar bunu beklerler karşıdan cinsimi bana mı anlatıyorsun Kadın olan benim ne demişler katranı kaynatsan olur mu şeker cinsini sevdiğim cinsine çeker 😂 konuya tam oturmadı söz ama olsun çok içimden geldi
Ego ne kadar yüksekse özgüven o kadar düşüktür. Egoizm narşizm içsel olarak Eksiliği hissedilen özgüven yüzünden ortaya çıkar zaten O yüzden bu kadınlar peşimden koşsun gibi önermelerde bulunur. Özgüveni olan buna ihtiyaç dahi duymazlar. Ancak her iki durumda da yine benim dediğim doğru Sonuç olarak peşden koşan erkek Mutlak şekilde mağlup olur. Zira bu erkeği zayıf gösterir Kadınsa hem fiziksel hemde karakteristik olarak güçlü erkeğe arzu duyar. Zayıf olana değil Dolayısıyla her anlamda güçlü olan erkek kazanır Peşden koşmayan kendine saygısı olan prensip ve çizgileri olan Liderlik eden önde olan
Peşden peşden söylüyorum 🤔🤔 peşimde koşsun dememişim kadınların genel çoğunluğu gibi B.. Arzoları ilgi alanım dahilinde tutmuyorum demek istemişim Benim için çabaladığını istediğini görmeyi seviyorum evet egoma da çok yüksek de diyemem düşük de diyemem özgüven eksikliğiyle alâkalı olduğunu düşünmüyorum Tamamen karşı tarafa güvenme arzusuyla ilgili bu Çaba yoksa istek yoktur sevgi de yoktur
Doğrudan bağlantılıdır eksikliği hissedilen şey Onay alma ihtiyacını doğuracaktır. Egonun okşanmasını istediğinden kadar özgüven yoksunusundur. İlginçtir tamda bu yüzden gerçek anlamda harbiden 10/10 seviyesinde Kadınlar saçma şekilde mütevazi olurlar. Çünkü çaka satmaya ihtiyačları yoktur Zaten güzel olduklarının bariz farkındalar. Olmayan ego kasar
Ego ile bunların ilgili olduğunu düşünmüyorum. Ego bir karakter özelliğidir ve herkeste düzeyi farklıdır Mesela şöyle bir örnekle anlatacak olursam kimisi bir yemek yapar ve birileri yemeği kötü bir şekilde eleştirir Yemeği yapan kişi eleştiri kaldırabilen biriyse güler geçer ama eleştiri kaldıramayan biriyse duyduğu eleştiriden rahatsız olur. Hangi tepkiyi vereceğini kanalize eden tek duygu egodur. Mütevazilikle yahut başka herhangi bir şeyle ilgisi olmaz. Ama illa ki karşıdan bir çaba görmek istemeyi bir sebebe bağlamak gerekirse insanlara olan güven eksikliğine bağlayabiliriz, kolay güvenemeyen insanlar kolay inanmazlar da Siz olayı çok farklı açılardan değerlendirip aynı noktada buluşmaya çalışıyorsunuz
Bende bir örnek vereyim o zaman Düşün arkadaş ortamında bir eleman geliyor Böyle arabanın anahtarını masanın üstüne koyuyor cüzdanıda sonra Elinde iphoneyi çıkarıyor şekil şukul harakterler tavırlar. Sen şimdi gerçekten bu adama özgüvenli diyebilirmisin Neden o anahtarı koyuyor neden gösteriş peşinde Millet görsün beni övsüm diye Yani ONAY İHTİYACI GÜDEN bir insan diğer insanların onayına muhtaç ihtiyacı var. Gerçekten bu adama özgüvenli diyebilirmisin Madem kendiyle barışık madem kendine güvenen birisi O zaman neden milletten onay bekliyor Neden gösteriş yapma gereği duyuyor. Aksine eğer umrunda bile değilse sen o zaman Özgüvenlisin demektir. Başkalarının onayına ihtiyaç duymadığın zaman gerçekten kendinle barışıksın demektir. İşte biz buna GERÇEK ÖZGÜVEN DERİZ. Ego anlamı bile itibarıyle abartma şişirme olanı fazlaca gösterme anlamlarına gelir. Eksiği olan insan kabartma gereği duyar Olmayan değil. Bu egoistliğin sonuysa Narşizmdir kibirdir. Türkiyede kadınların çoğu kırılgan narşisttir Bu yüzden ilgi manyaklığı içindeler bu yüzden en ufak negatif bir yoruma depresyona giriyorlar Bu yüzden doyumsuzlardır. Yabancı ülkelerde çok daha az görürüz
Onay ihtiyacı duymuyorum Özgüvenimin yüksek olduğunuda iddia etmiyorum Güvenmek istiyorum Çabalamadığı müddetçe de kimseye güvenmiyorum çaba ile sevgiyi bağdaştırıyorum ve kimseye hesap vermem gerektiğini düşünmüyorum anlatabildim mi?
Parasıyla şak diye masaya koyduğu arabasının anahtarıyla hava basan kekolarla daha az muhatap olmanızı tavsiye ederim İçten içe kıskançlık oluşmuş gibi görünüyor
Söylediklerimle seni anlatmıyorum Bir realiteden bahsediyorum Ama sen kendini savunmaya aldığın gibi Beni kıskançlıkla itham ediyorsun ki buda tepki olarak alakasız bir varsayımdan öteye geçemez. Güvene gelirsek Güveni ispat yükü ve sorumluluğu karşı tarafa ait olan birşeydir Madem ki çaba = güven bağlamı kuruyorsun Bunu seninde yapman gerekir Fakat kaldı ki Kız için bi taraflarını iki ayırıp sonra aldatanda terk edende çok ilgi iltifat eksik bırakmadığı halde E peki o zaman Çaba = Garanti Güven Bağlamı kurulabilir mi Elbette ki hayır. Sana illa ki güven verilmesini beklemende yine zayıflık göstergesidir. Gerçekci bir insan kimseye mutlak şekilde güvenilemeyeceğini bilir ve Mutlak bir güven beklemez. Herşeye hazırlıkdır ziraa Güvene olan ihtiyaç Kırılganlığın Gösteriş yapma gereksinimiyse Özgüvensizliğin göstergesidir.
Allah aşkına benim yaptığı m yoruma kalkıp görüş belirtiyorsun sana yönelik söylemiyorum üzerine alınıyorsun diyorsun ben böyle bir çelişki görmedim 😂 afedersiniz Ahmet abinin cevap vermesi gerekirken beni asistanı tayin etti Üzerine alınan yerleri ağrıyormuş kendisinin
"Bazılarımız" İfadesini kullandım ilk başta farkındaysan biz öznesiyle ifade ettim hani Kendimi dahil etmeseydim bazıları derdim Doğru ifade ettiğimi düşünüyorum kendimi Anlamamakta ısrarcı olan sizdiniz