• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Kadınlar neden "Bir şey mi oldu" sorusuna "Bir şey yok" diye trip atıyor?

MadagaskarAslanı
MadagaskarAslanı Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Abicim söylesenize işte alnınızda yazmıyor ki ne olduğunu nerden bilelim. 😃
Kadınlar neden Bir şey mi oldu sorusuna Bir şey yok diye trip atıyor?
Kadınlar neden "Bir şey mi oldu" sorusuna "Bir şey yok" diye trip atıyor?
Cevapla
İş Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Karayeller28
    Karayeller28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kadınlar kendi bakış açısı üzerinden düştükleri en genel hatalardan biridir. Erkek zihni ve yapısı öte yandan iletişim kurma ve algılama biçminin farklı olduğunu idrak edemezler dediğim gibi Kendi kafa yapıları üzerinden Erkeği yargılarlar anlamasını beklerler. Ancak sadece Çok fazla tecrübesi olan çapkın Erkekler onlarda belli bir derece anlayabilirler. Çoğu zaman kasıtlı yapıldığı zannedilerek erkeğin umursamadığı sevmediği kanısına varıp boş yere Üzülüp dert yanarlar Ne kadar ben anlatmayayım sen anla deselerde İnsanlık tarihi boyunca sonuçsuz kalmıştır genelde Erkekler anlayamaya çok uğraşşalarda kadınları Kadınlar anlaşılan o ki denememişler bile ki bu durumun neden böyle olduğunu anlamaktan aciz kalmışlar.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.

    Çünkü kendileri değil bizim anlamamızı bekliyorlar. değer gördüklerini bilmek için ilgi bekledikleri için. erkekler de düz düşündüğünden hatırlamazlar ne olduğunu sonra da kavga ve tartışma balar zaten sjsjs

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

32

Cevap

11

Cevap

  • Neveaşıkbiri
    Neveaşıkbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.

    Bir kadın bir şey yok diyorsa gerçekten bir şey yoktur mesela ilgi alaka arama özen gösterme değer bilme bunlar olmadığı için trip atıyoruz..

    0
    0 Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Bir şey yok diyorsa, aslını öğrenene kadar uğraş diyedir...😄

    1
    0 Yorumla
  • İdentityKa
    İdentityKa Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.

    Erkeklerin bulmaca çözmeyi sevdiklerini zannediyorlar ve tüm sorunları bizim önce bulmamız sonra çözmemizi istiyorlar..

    0
    3 Yorumla
    • Allermes
      Allermes
      +1 yıl

      Hayır konu bulmaca değil❌
      Konu yapboz sadece parçalar birleşecek bukadar basit🤷‍♀️

      Yorumla
    • İdentityKa
      İdentityKa
      +1 yıl

      @Allermes Sorun ifade edilir ve çözülür.. Bu kadar basit..

      Yorumla
    • Allermes
      Allermes
      +1 yıl

      Ohaaa ya hakkaten o daha basitmiş🤷‍♀️😂

      Yorumla
  • Allermes
    Allermes Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü " m@l mısın anlamamışşın bi de s@lak s@laksoruyo geri zek@lı " Demek istemedikleri için bunun kibarcası olan "bir şey yok " Cümlesini tercih ediyorlar ve siz bunuda anlamıyorsunuz delircemmm😅

    0
    0 Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Zeki ve anlayışlı erkek seviyoruz çünküsü olay trip atmak değil ki olay ne kadar düşünüldüğün 😂 kadınların hepsi sanıldığı gibi kanka tutulmaz bazılarımız etrafımızda pervane severiz 😂

    0
    15 Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      B.. Arzonun sansürü kankaydı tabi unuttuk

      Yorumla
    • Karayeller28
      Karayeller28
      +1 yıl

      Zeka ve Anlayış içi değil zihin yapısı ve iletişim kurma yapısının farklılığından ötürü kaynaklanan sorundur. Ciddi derece tecrübe sahibi olmayan pek çok erkek anlamaz. Etrafınızda pervane sevmezsiniz. Egonuz okşansın istersiniz kimsenin peşinizde koşuyor olması onlara karşı içinizde arzu uyanmasına neden olmaz. Tam tersini yapan sevilir.

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Egosu yüksek kadınlar bunu beklerler karşıdan cinsimi bana mı anlatıyorsun Kadın olan benim ne demişler katranı kaynatsan olur mu şeker cinsini sevdiğim cinsine çeker 😂 konuya tam oturmadı söz ama olsun çok içimden geldi

      Yorumla
    • Karayeller28
      Karayeller28
      +1 yıl

      Ego ne kadar yüksekse özgüven o kadar düşüktür. Egoizm narşizm içsel olarak Eksiliği hissedilen özgüven yüzünden ortaya çıkar zaten O yüzden bu kadınlar peşimden koşsun gibi önermelerde bulunur. Özgüveni olan buna ihtiyaç dahi duymazlar. Ancak her iki durumda da yine benim dediğim doğru Sonuç olarak peşden koşan erkek Mutlak şekilde mağlup olur. Zira bu erkeği zayıf gösterir Kadınsa hem fiziksel hemde karakteristik olarak güçlü erkeğe arzu duyar. Zayıf olana değil Dolayısıyla her anlamda güçlü olan erkek kazanır Peşden koşmayan kendine saygısı olan prensip ve çizgileri olan Liderlik eden önde olan

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Peşden peşden söylüyorum 🤔🤔 peşimde koşsun dememişim kadınların genel çoğunluğu gibi B.. Arzoları ilgi alanım dahilinde tutmuyorum demek istemişim Benim için çabaladığını istediğini görmeyi seviyorum evet egoma da çok yüksek de diyemem düşük de diyemem özgüven eksikliğiyle alâkalı olduğunu düşünmüyorum Tamamen karşı tarafa güvenme arzusuyla ilgili bu Çaba yoksa istek yoktur sevgi de yoktur

      Yorumla
    • Karayeller28
      Karayeller28
      +1 yıl

      Doğrudan bağlantılıdır eksikliği hissedilen şey Onay alma ihtiyacını doğuracaktır. Egonun okşanmasını istediğinden kadar özgüven yoksunusundur. İlginçtir tamda bu yüzden gerçek anlamda harbiden 10/10 seviyesinde Kadınlar saçma şekilde mütevazi olurlar. Çünkü çaka satmaya ihtiyačları yoktur Zaten güzel olduklarının bariz farkındalar. Olmayan ego kasar

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Ego ile bunların ilgili olduğunu düşünmüyorum. Ego bir karakter özelliğidir ve herkeste düzeyi farklıdır Mesela şöyle bir örnekle anlatacak olursam kimisi bir yemek yapar ve birileri yemeği kötü bir şekilde eleştirir Yemeği yapan kişi eleştiri kaldırabilen biriyse güler geçer ama eleştiri kaldıramayan biriyse duyduğu eleştiriden rahatsız olur. Hangi tepkiyi vereceğini kanalize eden tek duygu egodur. Mütevazilikle yahut başka herhangi bir şeyle ilgisi olmaz. Ama illa ki karşıdan bir çaba görmek istemeyi bir sebebe bağlamak gerekirse insanlara olan güven eksikliğine bağlayabiliriz, kolay güvenemeyen insanlar kolay inanmazlar da Siz olayı çok farklı açılardan değerlendirip aynı noktada buluşmaya çalışıyorsunuz

      Yorumla
    • Karayeller28
      Karayeller28
      +1 yıl

      Bende bir örnek vereyim o zaman Düşün arkadaş ortamında bir eleman geliyor Böyle arabanın anahtarını masanın üstüne koyuyor cüzdanıda sonra Elinde iphoneyi çıkarıyor şekil şukul harakterler tavırlar. Sen şimdi gerçekten bu adama özgüvenli diyebilirmisin Neden o anahtarı koyuyor neden gösteriş peşinde Millet görsün beni övsüm diye Yani ONAY İHTİYACI GÜDEN bir insan diğer insanların onayına muhtaç ihtiyacı var. Gerçekten bu adama özgüvenli diyebilirmisin Madem kendiyle barışık madem kendine güvenen birisi O zaman neden milletten onay bekliyor Neden gösteriş yapma gereği duyuyor. Aksine eğer umrunda bile değilse sen o zaman Özgüvenlisin demektir. Başkalarının onayına ihtiyaç duymadığın zaman gerçekten kendinle barışıksın demektir. İşte biz buna GERÇEK ÖZGÜVEN DERİZ. Ego anlamı bile itibarıyle abartma şişirme olanı fazlaca gösterme anlamlarına gelir. Eksiği olan insan kabartma gereği duyar Olmayan değil. Bu egoistliğin sonuysa Narşizmdir kibirdir. Türkiyede kadınların çoğu kırılgan narşisttir Bu yüzden ilgi manyaklığı içindeler bu yüzden en ufak negatif bir yoruma depresyona giriyorlar Bu yüzden doyumsuzlardır. Yabancı ülkelerde çok daha az görürüz

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Onay ihtiyacı duymuyorum Özgüvenimin yüksek olduğunuda iddia etmiyorum Güvenmek istiyorum Çabalamadığı müddetçe de kimseye güvenmiyorum çaba ile sevgiyi bağdaştırıyorum ve kimseye hesap vermem gerektiğini düşünmüyorum anlatabildim mi?

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Parasıyla şak diye masaya koyduğu arabasının anahtarıyla hava basan kekolarla daha az muhatap olmanızı tavsiye ederim İçten içe kıskançlık oluşmuş gibi görünüyor

      Yorumla
    • Karayeller28
      Karayeller28
      +1 yıl

      Söylediklerimle seni anlatmıyorum Bir realiteden bahsediyorum Ama sen kendini savunmaya aldığın gibi Beni kıskançlıkla itham ediyorsun ki buda tepki olarak alakasız bir varsayımdan öteye geçemez. Güvene gelirsek Güveni ispat yükü ve sorumluluğu karşı tarafa ait olan birşeydir Madem ki çaba = güven bağlamı kuruyorsun Bunu seninde yapman gerekir Fakat kaldı ki Kız için bi taraflarını iki ayırıp sonra aldatanda terk edende çok ilgi iltifat eksik bırakmadığı halde E peki o zaman Çaba = Garanti Güven Bağlamı kurulabilir mi Elbette ki hayır. Sana illa ki güven verilmesini beklemende yine zayıflık göstergesidir. Gerçekci bir insan kimseye mutlak şekilde güvenilemeyeceğini bilir ve Mutlak bir güven beklemez. Herşeye hazırlıkdır ziraa Güvene olan ihtiyaç Kırılganlığın Gösteriş yapma gereksinimiyse Özgüvensizliğin göstergesidir.

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      Allah aşkına benim yaptığı m yoruma kalkıp görüş belirtiyorsun sana yönelik söylemiyorum üzerine alınıyorsun diyorsun ben böyle bir çelişki görmedim 😂 afedersiniz Ahmet abinin cevap vermesi gerekirken beni asistanı tayin etti Üzerine alınan yerleri ağrıyormuş kendisinin

      Yorumla
    • Karayeller28
      Karayeller28
      +1 yıl

      Ben duruma açıklama yaptım Yaptığım açıklamayı üzerine alıp savunmaya geçen sen oldun Benim söylemem gereken şeyi bana söyleme 🤣🤦

      Yorumla
    • Gzz00
      Gzz00
      +1 yıl

      "Bazılarımız" İfadesini kullandım ilk başta farkındaysan biz öznesiyle ifade ettim hani Kendimi dahil etmeseydim bazıları derdim Doğru ifade ettiğimi düşünüyorum kendimi Anlamamakta ısrarcı olan sizdiniz

      Yorumla
    • Karayeller28
      Karayeller28
      +1 yıl

      Bazılarımız ifadesini kullanmış olman sonrasında savunma yaptığın yani üstüne aldığın gerçeğini değiştirmez.

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Üff bşy yk. s siz ne anlıcaksınız onu anlayacak beyniniz mi var. ss sshsjsjdk

    1
    7 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      2010 emo kız mesaj yazımı 😂😂😂

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      +1 yıl

      Ben fake değilim taaam mı bu videoyu çekiyorum ama siz bana yine fake diyeceksiniz fake fake fake

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Pikaçu emo hatırladım 😂😂

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      +1 yıl

      Pekiii bi soruu: Yılmazı msnden sildin miiii

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Ohoo senden öttürü mü benden öttürü müü

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      +1 yıl

      Tabi ki senden ötttürü

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Miss tikiee

      Yorumla
  • Birkirlangicmisali
    Birkirlangicmisali Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Olan bir seyin anlasilabilecegini dusunuyorlardir belki. Sormak da bunu bilmezlikten gelme olarak gelebilir.

    0
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    Aptalca bir şekilde erkeklerin anlamasını bekliyorlar. Lan ne olduysa söylesene işte? Yine ne yapmışız?

    0
    0 Yorumla
  • kimsebanabulasmasin
    kimsebanabulasmasin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    çünkü bir şey oldu diyip anlatsak bile anlamayacaksınız o yüzden baştan kesip atıyorum

    0
    0 Yorumla
  • ȺყαBαƙαɳ
    ȺყαBαƙαɳ Takip Et
    Guru Yaş: 109 , eic 97%
    +1 yıl

    Onu birsey mi oldu diyenin tripli hareketinden dolayi aldigi cevap oluyor

    0
    0 Yorumla
  • DedektifMinnie u
    DedektifMinnie Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.

    Belki gerçekten bir şey yoktur ya da saklamak istiyordur.

    0
    0 Yorumla
  • Zat-ıakrep
    Zat-ıakrep Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Her ne olduysa farkında olmamana da bi trip geliyor demek sjsnsn

    0
    0 Yorumla
  • MuhteşemGüneş
    MuhteşemGüneş Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    15 dakika öncesine kadar herşeyi hatırlayıp suçunuzu kabullenin diyedir.

    0
    0 Yorumla
  • Melioraa
    Melioraa Takip Et
    Guru Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Biraz daha ısrar et, sor, merak et kafası bu..

    0
    0 Yorumla
  • Competitive
    Competitive Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Sizin anlamanızı bekliyoruz. Düşünüp ilgilenmenizi bekliyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • La_llorona
    La_llorona Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Leb demeden lebleyi anlayın, biraz beyin yakın diye jklhjkh

    0
    0 Yorumla
  • SymrnaCityStyle
    SymrnaCityStyle Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
    • + yav ayarsız onlar ya. Takma. He de geç.
    0
    1 Yorumla
    • Allermes
      Allermes
      +1 yıl

      Neh ne ne neeeeeeeee😱😠

      Yorumla
  • oɿƚꙅɘɒm
    oɿƚꙅɘɒm Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Şans söylemek istemiyordur veya söylemekten bıkmıştır.

    0
    0 Yorumla
  • cansublahblah
    cansublahblah Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    sevgilininiz neye trip attığını bilmeyen erkek trip atan kız ilişkisi 10/10

    0
    17 Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      @cansublahblah genelde ayriliyolar ama

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious olsun yine de 10/10

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Senin fikrin tabi

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious olsun yine 10/10

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Tamam iste 10/10 anladik

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious evet 10/10

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Tamam sende fikrinde 10/10

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious teşekkür ederim 🤍 senin sorunda 10/10

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Yok senin oyle benim ki 10/8

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious ben ne diyorsam o doğrudur 10/10 soru diyorsam evet 10/10 haklısın demen gerekiyor çünkü senin sorun 10/10

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Demezsem nolur peki 10/5 mi düşer

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious yok 100/100 çıkar bizde inişler yoktur aslanım

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Vay be aslanim filan guzel kafalar

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious her zaman

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Kafa kizsin o zaman

      Yorumla
    • cansublahblah
      cansublahblah
      +1 yıl

      @whysosreious bilmem. d

      Yorumla
    • whysosreious
      whysosreious
      +1 yıl

      Oylesin pek yok sen gibi

      Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 38
    +1 yıl

    Manyaklar çünkü 😃

    0
    2 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Bundan sonra biz de manyak olalım 😃

      Yorumla
    • Allermes
      Allermes
      +1 yıl

      🙄😡☠️

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Siz erkekler de çok saf numarası yapıyorsunuz , mutlaka yaptığınız bir şey yüzündendir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Biz söylemeden düşünüp hatanızı anlayın istiyoruz da ondan 😄

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben bile anlamıyorum🤷🏻‍♀️ Sizin anlamamanız normal😂😂

    0
    0 Yorumla
  • zgafolf8
    zgafolf8 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    +1 yıl

    Anlamamızı bekliyorlar güya ama beklemesinler peygamber değiliz her yaptığımız aklımızda kalsın.

    0
    0 Yorumla
  • Şişkolettaa
    Şişkolettaa Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Belki gerçekten bir şey yoktur:))

    0
    4 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Kesinlikle bir şey var, hiç şaşmaz 😃

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      O zaman bir şey olduğundan eminsen bir şey mi oldu yerine ne oldu anlat diyebilirsin😄

      Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Benlik bir olay yok ben nette gördüm sordum uzatmam ben kendi bilir 😂😂

      Yorumla
    • Şişkolettaa
      Şişkolettaa
      +1 yıl

      Deli yaa😄

      Yorumla
  • Bravehrart
    Bravehrart Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    Bir bikdikleri var demektir.

    0
    0 Yorumla
  • Uykucupandaaaaaaaa
    Uykucupandaaaaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Biz söyleyince anlamı kalmıyor ama 😂

    0
    0 Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bu soruyu sormadan konuyu anlamanız bekleniyor 😅

    0
    0 Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    O bir şeyi siz kendi zekanızla anlayabilin diye

    0
    0 Yorumla
  • kontrollusosyopat
    kontrollusosyopat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Şımarıktır. Kendi haline bırak düzelir

    0
    0 Yorumla
  • birilkbaharmeselesi
    birilkbaharmeselesi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendiniz anlayıp telafi edin diye. 😁

    0
    0 Yorumla
  • _infinitum
    _infinitum Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Eee sizde bu kadar düz mantik olmayın 😅

    0
    0 Yorumla
  • mütesellî
    mütesellî Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Erkeğin samimiyetine inanmıyorlar Üstad 😂

    0
    0 Yorumla
  • Lanetli_kek
    Lanetli_kek Takip Et
    Bilge Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.

    Biz bulalım istiyolar

    0
    0 Yorumla
  • Rascoln36
    Rascoln36 Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37b cevap paylaştı.

    Özellikle delirdiğim konu

    0
    0 Yorumla
  • bsrtpl
    bsrtpl Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.

    soylememmmm , sirrr

    0
    1 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Aman söyleme 😃

      Yorumla
  • Sema_Foster
    Sema_Foster Takip Et
    Xper 6 Yaş: 20 , eic 93%
    +1 yıl

    siz öğrenin diye

    0
    0 Yorumla
  • Medussanıngözleri
    Medussanıngözleri Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sen anla demek bu

    0
    0 Yorumla
  • januss
    januss Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Haklısın asfsfd

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    🤭 bilmiyorummm

    0
    0 Yorumla
  • Duru_akgün
    Duru_akgün Takip Et
    Xper 3 Yaş: 24
    +1 yıl

    Evet

    0
    1 Yorumla
    • MadagaskarAslanı
      MadagaskarAslanı
      +1 yıl

      Evet? burada ki evet ne için? 😃

      Yorumla
  • b2yzax
    b2yzax Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    sanane

    0
    0 Yorumla
  • Prettyqueenww
    Prettyqueenww Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Ne oluyor

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Kadınlar neden "Bir şey mi oldu" sorusuna "Bir şey yok" diye trip atıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınlara neden birden fazla kez neyin var diye sormak zorunda kalıyoruz? 25 cevap verildi
Kadınlar ortada bişey yokken neden sorun çıkarır? 32 cevap verildi
Kadınlar neden durduk yere trip atar, kapris yapar ne düşünürler? 4 cevap verildi
Her kadının başına mutlaka gelmiş midir bu durum? 11 cevap verildi
Kadınlar her şeyi yapıp neden hiç bir şey yapmamış gibi davranıyor? 3 cevap verildi
Aldatan kadınların derdi ne? 11 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Tek emoji ile nasıl hissettiğinizi söyleyeyim mi?
  • 1.4 Fire Motor Fiat Egea için yeterli motor mu sizce?
  • D Segment Arabalar da 1.6 Atmosferik motor yeterli mi sizce ne düşünüyorsunuz?
  • Türkiye'de görünmez bir kast sistemi mi var, saygı karaktere mi sosyal statüye mi göre belirleniyor?
  • Sevmekten usanır mısın?
  • Dizanteri oldunuz mu?
  • Sevgi mi, ilgi mi?
  • Dünya Kupası'ndaki ikili averaj sistemi sizce adaletsiz bir uygulama mı?
  • Neymar geri döndü! Ne düşünüyorsunuz?
  • Kim kiminle ne zaman nerede ne yapıyor?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨