Baskın erkek uyumsal kadın Sert erkek yumuşak kadın Konuşkan erkek az konuşan kadın Mantıksal erkek duygusal kadın Dışa dönük erkek içe kapanık kadın Ağır başlı erkek adaplı hanım efendi kadın
Okuduğum hikayelerde en çok sevdiğim uyumlu çiftler çoğu zaman böyle ❤️🔥
Dominant / baskın erkekler hep itaatkar kadınları mı seçerler?
İtaatkar kadın, sessiz kadın, içine kapalı kadın, uysal kadın hepsi farklı şeyler.
Ben dominant erkek olarak itaatkar kadını severim ama pısırık, ezik, sessiz, silik kadın değildir itaatkar kadın. Gayet güçlü karakterlidir itaatkar kadın.
Baskınım, yerine göre sertim, az ve öz konuşurum, mantıksal konuşurum, ağır başlıyım karşımda ki kadındanda uysal, duygusal, konuşkan, hanım hanımcık, enerjik severim
Ben tamamlayıcı kadını tercih ederdim. Ne ben onda, ne o bende baskınlık kursun. Sahip olma psikolojisi olmasın. İkimiz aynı maceranın kahramanı olalım.
Ben kadınları şöyle olmalı diye empoze etmiyorum o nerden çıktı. Kadın nasıl istiyorsa öyle olsun ben gözlemlerim üzerine güçlü erkek güçlü kadınla uğraşmak istemez onu diyorum sadece 😃
Baskın erkek söz geçireceği kadını ister. Güçlü kadını etkisi altına alamayacağını, ona ihtiyacı olmadığını her an istediği şekilde bağları koparabileceğini iyi bilir.
Çoğu zaman itaatkar tercih edilir. Ancak benim görüşüm kadın erkeği doğru analiz ederek, başa baş dişe diş bir karakter ortaya koymalıdır. Sürekli itaat da sürekli isyan da her iki tarafa da keyif vermez.
Bilmiyorum ya ben denedim olmuyor sözümü dinletiyorum çok aşırı başkaldırı yapincada sinirleniyorum itaat etmesi çok önemli her anlamda normam yaşam cinsellik davranışlar herseyde aşırı baskın olmak çok zor oluyor bazen
Benim için değil kadın içinde bide hep dik durmam gerekli yikilamiyoruun yorulamiyordun bı dizine yatayım olmuyor sanırım en büyük erke çocuk olmaklada alakali
Her insanın yorulduğu, hassas hissettiği zamanlar olur. Erkekler kendilerine izin vermiyorlar genelde bu da iyi bir şey değil hastalık oluyor sonra. Nazen zayıf hissetmek güçlü bir karakter olmadığı anlamına gelmiyor.
Yok ya sanırım mesala hersey metanetsizken dik duruyorj sakin kaliyprum her şey geçti bitti tehlike geçince yıkılıyorum ama gizli kendimle benim aramda sır gibi iste