2 yılık s@vglim b@kire olmadığı söyledi çok pişman olduğunu napcam?

2 yılık S@vglim b@kire olmadığını söyledi napmaliyim

2 yılık s@vglim b@kire olmadığı söyledi çok pişman olduğunu napcam?
Cevapla