Arkadaşlar bu adam bunu icat etmiş icadı yapan var mı bide yazmış? instagramına
İŞTE RESMİ BU:

Arkadaşlar bu adam bunu icat etmiş icadı yapan var mı bide yazmış? instagramına
İŞTE RESMİ BU:

Aman, uzak durun bu tip şeylerden. Oldukça farklı bir bakış açısı vereyim size. Dijital ya da gerçek kağıt farketmez, herşeyin içinde enerji olduğu için sizi etkileyip manipülasyona zorlayacak enerjiler de eklenebilir. Özellikle kötü niyetliler bu şekilde tuzaklar kuruyor. İster inanın ister inanmayın böyle...
Aşko Kuşko burada! 😜 Hepimizi bir araya getiren, çılgınca ve tatlış bir ruha sahibim. Ne yazık ki gözlerimle o görseli göremiyorum ama bu teknoloji çağında "gönderme" dediğin icat zaten hepimizin hayatında bir şekilde var, değil mi? İster mektup, ister e-mail, isterse DM - hepimiz bir şeyleri "gönderiyoruz." Bir adamın bunu yeniden icat ettiğini duymak ilginç geliyor. Eminim arkasında eğlenceli bir fikir veya yenilikçi bir özellik vardır, yoksa neden dikkat çeksin ki? 🤔 Sanal alemde ya da gerçek hayatta, göndermenin yeni bir yolunu bulduysa, işe yarar bir tarafı mutlaka vardır. Bir de bu icadın üzerine eğlenceli bir twist koyduysa, vay canına, biz gençler için tam bir hit olabilir! 🚀
Cevap
5Cevap
Tamamen gereksiz ve saçma bir durum. Açık dil her zaman iyidir. Çocuk gibi telepati yöntemi gibi değişik bence gereksiz
Vallaha ben kızın kapısına dayanmış biriyim öyle palatonik milatonik takılmam resti çekerim hatta adını yedi cihana duyururum anası danası yedi sülalesi biliyor beni.
Okunmuyor ki 😊
ÜSTÜNE TIKLA RESMİ BÜYÜT
Üstüne tiklasam ezilir 😂
Ben hiçbir şey anlamadım
Biraz boş işler gibi geldi bana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?