Sizce hangi saat uygun, açılmak için, tanışmak için, veya başka konular için
Sabah saatleri
Gündüz
Akşamüstü
Akşam
gece yarısı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sizce hangi saat uygun, açılmak için, tanışmak için, veya başka konular için
Akşam veya gece saatleri daha duygusal oluyorlardır… benim tavsiyem yoğun olmadığı ve yalnız olduğu biz zaman dilimi seçmeye çalış… yüz yüze’de güzel olabilir açılmak için illa mesaj atman gerekmiyor eğer uzakta değilsen…
o zaman akşam vakti gibi hatta saat 22:00 da , çokta geç yazamam gece 2-3 gibi mesela bence akşam mantıklı , uzaktayım bu arada :)
Akşam evet mantıklı
Cevap
5Cevap
Bence akşama doğru uygun bir saat. Gece vakti sıkıntı olur sonra
saat akşam, 7-10 arası nasıl sence
Uygundur bence. Mesajda ne demeyi düşünüyorsun
Ben hoşlanmaya başladımda birinden. Gerçekte tanışmıyoruz sanaldan. Kendisi ressam, geçenlerde sergi gezerken onun yağlıboya çalışmalarını gördüm, fotografını çektim. Ona atıp tablo hakkında fikir belirtmek soru sormak istiyorum. Sence mantıklı mı? sen onun yerinde olsan ne düşünürdün
Tanıyor mu seni
hayır :)
İşin zor biraz. Önce kendini hatirlatacaksin sonra ilgini söyleyeceksin🙄
İşte onu diyorum. Ama sosyal medyadan tanışan bir sürü insan var sonuçta. :) beğenilmeyecek biride degilim
Ama adamda boş biri değil. Takipçi sayısı fazlaysa mesajının arada kaybolma ihtimali de var
Yani 7 bin küsür takipçisi var. Ama şansımı denemek istiyorum. Belki hemen görür belki geç görür bilemem tabi, ama benden iyisini m bulcak ben 27 yim o 38. Yaşlanmışta baya bence hayatının şansıyım
Özgüvenine hayran kaldım. Şansını dene bence
Bakalım :)) teşekkürler yorum için
Bol şanslar
Ne zaman istersen o zaman yaz. illa şu saat olacak diye bir şey yok bence
Şimdi müsaitim 😂❤️🔥
Öğlen
Gece yarısında
neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?