23 yaşındayım ve şimdiye kadar hiç sevilmedim sevgilim olmadı, iltifat dahi almadım (sanal dışında) sorun bende mi?

Kendimi övmek gibi olmasın ama soracaksınız zaten şimdiden söyleyim evet güzel bir kızım ortalamanın üstündeyim, sadece biraz sert bi mizacım var çok çok samimi olmadığım insanlar dışında hiç kimseyle konuşmam gülmem soğuk bi yapım var tek sebebi bu mudur sizce?

23 yaşındayım ve şimdiye kadar hiç sevilmedim sevgilim olmadı, iltifat dahi almadım (sanal dışında) sorun bende mi?
Cevapla