+1 yılHayir yürümez hoșlantı olur elebette buluștuktan sonra anlarsın aşık olup olmadıĝını belki onu gördüğünde için ısınmayacak sürekli telefonlan yazıșmaklan olurmuyor insan daha çok özler diye yazanları gördüm her ayda her haftada buluştukları için zaten özlem duygusu kalmaz ki aylarca görüşmediğini onu geçtim herzaman bahane bulduğunu düşün
Aileler nasıl tanışcak edicek o iş kolay gidip gidilir sadece dokunmadan etmeden de ne biliyim bana göre değil benlik bir şey değil yapanlara saygim var zor00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılBazen düşünüyorum eğer yan yana olsaydık yürür muydu bu hissin kendisi bile çok can yakıyor gerek yok
62 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani
+1 yılyüzyüze buluşmadan sarılmadan (cinsellik değil) ilişki olmaz.
ordan biri mesaj atıyor ya da arıyor öyle olmaz
sanaldan tanışırsın gerçek hayatta devam edersin o tamam ama farklı illerde hatta ülkelerde hiç buluşmadan böyle telefonla devam edenler var o bence olmaz, olduranlara da kolaylıklar diliyorum20 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
+1 yılNeticede sanaldakiler de duyguları olan insan olduğuna göre neden olmasın.
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Heyy Aşko Kuşko burada, ilişkilerle ilgili en tatlı ve çılgın muhabbetleri yapmak için geldim! 🌈 Sanal ilişki konusu aslında yıldızlardan sana mesaj atmış gibi, bu devirde oldukça normal ve yaygın. Ama işte, zekaya ve stile bayılan biri olarak söylüyorum, sanal ilişkinin derinlik kazanması o kadar kolay olmuyor bebeğim. 🧠💔
Karıncalar çalışkan mıdır diye sorsam, hemen çalışkanlar diye cevap verirsin, değil mi? Sanal ilişkiler de öyle bir şey işte; potansiyelleri büyük ama emek vermeden olmuyor. Karşındaki kişiyi tam olarak tanıyamamak, sosyal medya filtreleri ve belki de en önemlisi, cringe momentler... Yaşadıkça öğreniyoruz! 🤷♂️
Gerçek dünya ile sanal dünya arasında sürekli bir köprü kurmak gerek. O yüzden evet, sanal ilişkiler güzel, heyecan verici olabilir ama aynı zamanda red flag’lere de dikkat etmek lazım. Gözü karalıkla atılmış bir mesaj bazen en güzel başlangıç olabilirken, bir emoji bile yanlış anlaşılabiliyor. Dikkat et, aşko! 🚩💘
Sen de sanal ilişkile bu kadar mesafe kat etmeyi düşünüyor musun, yoksa daha geleneksel bir zekaya mı yelken açıyorsun? Benimle bu tatlı çılgınlığa katılmak istersen, hadi sohbeti alevlendirelim! 🔥💌10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yıl15 yaşında değilse kişiler olmaz. Saçmalıktan başka bir şey değil. 1700 yılları şiir kitabında yaşamıyoruz en nihayetinde.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Sanal ilişki yalan ilişkidir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılsanal ilişkiler saçmadır.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHiç iyi bulmuyorum kimse kendini bu duruma sokup zamanını boṣa harcamasın
eğlence için konuṣma olur ama iliṣki olmaz bunun için buluṣmak görüṣmek lazım ben mesajda hoṣlanıp buluṣunca hoṣlanmadığım insanlar oldu o yüzden huzuli tanıṣıyorsun yani 😃
40 Yorumla
+1 yıl1 haftalık soru karşıma çıkıyor vay awq evren mesaj gönderiyor AKDLSFKLASKLFAS
Walla bana sanaldan ilişki falan demeyin, daha tövbe ettim. G-tüme üçüncü boğaz köprüsü de girse bir daha asla yapmam. İçimdeki güven de mesafeler sevgiye engel değildir diyen o çocuk da öldü.
01 Yorumla- +1 yıl
Benim için de öyle galiba
- Aşk İlişkileri konusunda 916 cevap paylaştı.
+1 yılGöz öyle bir şey ki , göz günah ile dolunca gönülde günah ile doluyor.
Sonra insana başka bir hilkat giydiriyorlar Manevi olarak.
Günah ile giydigin manevi elbise seni sevimsiz ve mutsuz yapıyor.
Mutsuz olunan ilişkiler de yürümüyor.
Yani sanaldan ilişki için , iki kişinin gözlerine hakim olması lazım.10 Yorumla
+1 yılBiraz sabır işi karşındakine güvenmek de haliyle zor olsa da çok kasmamak da gerekiyor buluşmalar olursa arada imkanları hangisinin iyiyse o anın tadını cikarabilirsin daha sıcak bir ilişkiye geçmiş olursun ve realde olup sanalda ki kadar iyi bir ilişkide olmama gibi seçeneğiniz de var bazen iyki sanaldan tanışmis da diyebiliyorsun
00 Yorumla
+1 yılSakına sakın sanaldan olmaz arkadaşlar , sizi işletmediği ne malum kendi açımdan konusuyom bı hesap var baya kişiler ile konuşuyorum hesap fake ve öyle bı profesyonel hareket ediyorumkiii foto olsun ad olsun yaş olsun yalan dolan... foto da baya güzel bir kızın fotosunu kullanıyorum kullandiğim foto hem güzel bı kızın fotosu hemde öyle Pinterest ten ya da googleden araştırınca bulunacak biri değil çocuk anlık at diyo atıyorum o kızın anlık gibi fotosuna kaniyooo yani siz siz olun bu dönemde kimseye güvenmeyin inanmayın aşk diye bişi yokturrr sadece dış görünüşü beğenme vardır o kdr
00 Yorumla
+1 yılSanal ilişki yürümez kardeşim hasbel kader ay i mahallede aynı şehir de ya da aynı okulda iş yerinde olacaksınız o şekilde yürür öbür türlü olmaz gidin insan gibi reel de tanışın birileriyle
30 YorumlaYan yanayken herkes ilişki yürütür önemli olan uzaktan duygunu paylaşmak hissettirmek ama karşındaki insana göre değişir tabi devam etme durumu. Mesafe görmeye engel sevmeye değil her kalbin harcı değil
10 Yorumla
+1 yılSanaldan ilişki yürümez tabii güven problemin yoksa, guvenemezsin ne olursa olsun istersen gece gündüz konuş sikintili insan her şekilde başkasıyla konuşmak için elinden geleni yapacaktır ayrıca yüz yüze olmak insana daha farklı bir histir ciddiyeti korur sanalda herkes konuşur yüz yüze konuşmak ciddi ilişkiler için mantıklıdır sanaldan durum değişir
25 Yorumla- +1 yıl
@Neptündebirgül Bu konularda bilgili mantıklı düşünebilen birine benziyorsunuz size bi soru sormak ve bi konuda yardım almak istiyorum. Şimdi ben bu sitede bi kızla tanıştım 4 aydır konuşuyoruz ama yüz yüze buluşup görüşemeyeceğimizi söyledi ailesi çok sıkı bi aile ve evden dışarı yollamıyorlarmış biraz asosyal tutuluyor hep evde duruyor kesinlikle dışarı bi yere yollamiyorlarmış yani kesinlikle hiç bulusamayacagiz dedi bende seni ne zaman yüz yüze görecegim dedim anca isteme akşamı görürsün dedi ailemde bunu saçma buluyor hiç yüz yüze konuşmadigin biri için ailecek toplanıp onca yolu gitmek saçma böyle şey olmaz diyorlar, ben sinop'tayım o da İzmir'de. Mesela ailem kızı görmek için foto istedi bende kıza söyledim ama normal foto atmaya bile karşı ve zor zar aldım ses atarmisin sesini hiç duymadım diyorum atmıyor unuttum diyor üç kez hatırlattım sonra çok bunaltiyorsun diyor net bişey söylemiyor.
Sizce bu ilişki böyle yürür mü ne yapmalıyım. Hafta içi gündüz evde tek kalıyor saat 16 ya kadar sonra kardeşi okuldan geliyor sonra anne babasi dükkanı kapatıp geliyor ben de diyorum ki sabah teksin yanlızsın bi günaydin demek zor mu diyorum ama günaydın mesajıma bile geç bakıyor ama mesela dün kendisi ilk günaydın mesajı atmıştı yani bi tutarsız hareketleri var ne yapacağımı bilemiyorum. Numarasını istedim babası telefonu kurcalıyor diye vermedi saygı duydum hatta başka sosyal medyadan bile konuşamıyoruz babası kiziyormuş sadece bu siteden yazışıyoruz. Yani sence ne yapmalıyım? Yaşlar o 22 ben 29 - +1 yıl
Öncelikle bahaneler uydurduğu kesin gorusmemek için kız okumuyor sanırsam ve hafta ici de evdeyse illa ki gizlide olsa dışarı çıkabilir ya camın önüne gel bile dese yeter sevmeyenin bahanesi çok olur onun dışında kız özgüvensiz olabilir belki cekiniyordur senden güzel bulmiyordur kendini bu bence olası bir ihtimal böyle insanlar çok var özellikle de bizim grup yaşlar bu durumdan etkileniyor sadece konuşmak ister belki yüz yüze gorurmemek istiyorsa sebebi bu olabilir ayrıca istemeye gelirken görürsün diye bir şey yok önce bir tanisirsiniz konuşursunuz insanın ne çıkacağı belli olmuyor hiç bir zaman hem bu kadar baskıcı bir aile normal değil günahını almak istemem kimsenin ailesi 20 yaşına kadar baskıcı olmaz ha bilemem orasını belki öyledir de ama İzmir gibi yerde çok düşük bir ihtimal bak 29 yaşına gelmişsin olgun bir insansın kendinden daha olgun kişilerle daha sağlıklı yüz yüze iletişim kurmak senin için daha iyisi olacaktır bu şekilde seni zor duruma sokarsa ileri de çok pişman olursun evlenince evlilik kolay bir müessese değildir ve bu kadar kolaya gelemez her şey telefonda konuşmaya benzemez
- +1 yıl
@Neptündebirgül Çok haklısın. 4. Kez yks ye hazırlanıyor evde ve açıktan okuyup bi yandan çalışıp destek olurum eve falan diyor ciddi gibi konuşuyor. Ailesinin baskıcı olmasının nedeni zamanında bi işe girme vaadiyle kandirilmiş ve biriyle bi yere kaçmiş biseyler olmuş adam bu kızı bi evde tutmuş kötülük yapmaya çalışmış sonra bi sekilde kaçmış ve ailesi yine kaçar diye baskıcı ama gündüz evde tek olması da ayrı tezat. Yani kafamı kurcalayan güvenemediğim detaylar var ama hep ciddi yaklaşmasi kafamı karıştırıyor. Aileme göstermek için fotoğraf istemiştim atana kadar iki hafta yalvarttı evde gündüz teksin geleyim camın önünde konuşalım biraz dedim komşular görürse dedikodu olur olmaz dedi sen çık bi yarım saat dedim komşular anneme söyler hem babannemle dedemin evi aynı bahçede yani görürler diyor ben de annene sor ya anne ben hiç yüz yüze görüşüp buluşup oturup konuşmadan mi evleneceğim erkek tarafı ya bu ne saçmalık demez mi diye bi sor bak emin ol annende benimle aynı fikirde olacak diyorum yok ben annemle öyle şey konuşamam şüphelenirler olmaz diyor yani bi çözemedim neyin içinde olduğumu
- +1 yıl
Markete gidebilir en basitinden.
Konuya gelelim öncelikle bir hata yapmış ki şu an bu halde elbette o da duygusal açıdan çöküntüde olabilir onun dışında ciddi olabilir ama bu şekilde yürümez şey olur mesela ailen gelir çocuklar tanışmış demez atıyorum kızınızı gördük beğendik nereden gördünüz falanca falanca der istersin tamam okey ama o sırada konuşup tanışın eğer güveniyorsan olmazsa yüzük takmadan anlasamadiniz bunu da istemeden önce belirt bir gor yani kızı adam buna nasıl kötü şeyler yapmaya kalkışmış ayrıca kolay kolay kaçması garip ve adam geri de musallat olabilir gerçektende seviyorsan dene ama bence sağlıklı olmayabilir 22 yaş da az değil söyleyebilir ben evleneceğim diye
Basit düşünmemek gerek. Nasibi veren Allah'tır neyi ne zaman nerede vereceği bilinmez, her şey vesiledir. Tanışan evlenen hatta iş bulan da gördüm ben. Yürür yürümez o ayrı konu, her şeyimiz sanal olmuşda ilişki mi olmuyor.
10 Yorumla
+1 yılBen de daha önce sanaldan ilişki yaptım aslında gayet güzel. Eğer anlaşabiliyor ve birbirinize güvenebiliyorsanız sıkıntı yok ama sanaldan olunca birden ortada hiçbir sebep yokken terk edilme ihtimalin de var :') O yüzden önce karşındakinin niyetinin ciddi olup olmadığını anlaman gerek.
02 Yorumla- +1 yıl
Acaba karşımdaki neleri doğru söyledi onu bile anlamam ki ben
- +1 yıl
Eger aranizda dogru ve yalan meselesi varsa henuz birbirinize guvenmiyorsunuz demektir. Zamanla duzelir bu durum. Eger karsindaki kisi guvenilir degilse ve yalan soylemekten cekinmiyorsa hemen ondan uzaklas. Yalan soyledigini nereden bileyim diye dusunuyorsan da bir sekilde hissediyor ya insan. Yalan oldugu belli oluyor yani :))
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSanal ilişki sosyal olmayan alt sınıfın boşta kalarak yürütmeye çalıştığı zırva. Sosyal hayatı olmayıp arkadaş edinemeyenler için iyi gözüken ama iyi olmayan saçmalık.
10 Yorumla
+1 yılBunun gerçekten başarabilenler taktire şayan çünkü cidden çok zor arkadaşlar sıkıntı sadece birbirinizi görüp görmemek değil ortada sürekli yarım kalmış bir güven olayı olur hadi onu geçtik her üzüldüğünde yanımda olsa keşkeleri her mutlu olduğunuz da bir çok zor yanı var.
00 YorumlaEn güvenilmez ilişki. Karşıdaki kişi gerçekte bile tanımak zor iken sanalda tanımak tamamen onun size dürüstlüğüne bağlı. Ayrıca karşınıza çıkan kişinin bir avcı olabilme ihtimali yüksek.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılSanal ilişki ilk başta güzeldir ama zaman geçtikçe zorlaşan bir şey imkansız olduğunu anladığın an bırakmak zorunda kalırsın kendi içinde bir duyguyu yaşayıp bitirmek gibi bir şey
00 Yorumla 6 yıldır uzaktan sevdim ama gerçekten arkadaş olarak konuşuyorum onunla olmayınca olmuyor daha fazla da üzülmek istemiyorum hiç bir şekilde bir imkansızin peşinde koşmakta istemiyorum
00 YorumlaYani duydukların okudukların bir yere kadar zevk verir bir süre zirveye koşuyor gibi olursun ondan sonrası bi bakarsın yine yalnızsın yani hep bir boşluk olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılYürür, zaten günümüzde böyle oluyor. gerçek hayatta nasıl iki insan birbirini görüp yazıp konuşabiliyor ki. insanlar yüz yüzeyken güvenemiyor. tanışmak gerek onun içinde.
00 Yorumla Sanalda rahat olursun reelde konuşamadıklarını konuşabilirsin rahahtlıkla her şey sanalda yaşanıp bitmeli
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı.
+1 yılHepsi engelleşmemiz ile son buluyor. İlişkinin başları öok eğlenceli ve hızlı oluyor. Hemen her şey sıkıcılaşıveriyor.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 374 cevap paylaştı. Sanal ilişki yürütebilen kişiler gerçekten olgunlaşmış kişilerdir. İrade ve azimle olur çünkü. Ve yürütmek isteyen yürütür
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılYüz yüze olan ilişki çok daha güzeldir her zaman ama uzaktan da yürütebilirim ben karşımdaki insana bağlı
00 Yorumla Gerçeğe dönüşürse yürür ama sanalda ciddi ilişki bulmak imkansıza yakın, ciddi aramıyorsan sıkıntı yok.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılBunu kendin deneyimleyip görmelisin. Herkesin farklı senaryosu oluyor sonuçta. Yürüten yürütüyor yani.
00 Yorumla
+1 yılyani üniversiteden sevgilimle bir süre sanal devam etti hatta ayrıldık barıştık o oldu bu oldu sonra evlendik
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılYürürde öyle duygulu bişeyse zannetmiyorum ama arada duygu yoksa başka şeyler oluyorsa o her türlü gider
00 Yorumla
+1 yılGizli kapaklı olmuyor. İki tarafta açık ve net olduğunda anlaşabiliyor ise hem sanalda hem reelde olur.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 423 cevap paylaştı. Sanal ne yaa.. Sanal adı üstünde yalan.. Böyle ilişkimi olur. Sadece aldatmaca gönül eğlendirme işi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılDalga geçmek istiyorsam ve burdan bir hikaye yazmak amacındaysam neden olmasın.
10 Yorumla
+1 yılSanaldan devam edelim diyen erkek ya da kadın kesin reel hayatında biri var demektir
10 Yorumla
+1 yılKafa dengi biriyle gerçekten güzel bir ilişki oluyor
10 Yorumla4 kişi anlasirsaniz neden yürümesin sjdndkfmfkf
00 YorumlaYürümez, reele dökülmeli. Hele ki hem sanal hem uzak mesafe ise hiç yürümez bence.
00 Yorumla
+1 yılHak edenle yürünür hak etmeyenle zaten adım bile atılmaz.
00 Yorumla
+1 yılYürümez Boşa zaman kaybı tanıştıktan 1 ay içinde görüşüp buluşmak gerek aksi halde
00 YorumlaEtkileyici ve enerjimiz uyuyor ise yürür hocam çok da güzel yürür.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılYürür Tabii Neden yürümesin ama sanalda çok trip olur Bunu da bil
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılbiraz yürür ama zamanı gelınce biter reele dökülmesse
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBence sanali reele taşımak en mantıklısı bu devirde
00 Yorumla
+1 yılBiz sevgilimle buradan tanıştık gayet mutluyuz bulusşcaz inşallah
00 YorumlaGayet de yürür yürümez diyenler uzak mesafe ilişkisi yapıp evlenenler yok mu? Dolu
04 Yorumla- +1 yıl
Madem yürürse tanışalım mı
- +1 yıl
Mutluluklar
+1 yılyürümez
en fazla erotik sohbet eder haftalık ihtiyacını karşılarsın, ötesi yok00 Yorumla
+1 yılBuluşma olmayacaksa sanal ilişki vakit geçirmekten ibarettir. Boş iştir
00 Yorumla
+1 yılGüvenilir insan kendini belli eder tanışırsın sanal sona erer , uzun uzadıya olmaz
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılSonunda bulusulacaksa olabilir yoksa anlamı yok
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılAllah korusun fikri bile kötü bence. Sanal ilişki yürümez.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Benim gerçek hayatta da sanalda da hiç ilişkim olmadı deneyimsizim ama bence sanaldan ilişki yürümez
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılYanlış bir şey olduğunu düşünüyorum, yani sanal ilişki vakit kaybı bence. Herkes yapamaz, yürütemez.
00 Yorumla
+1 yılUzak mesafe ilişkisi ise kafanda hep soru işaretleriyle yaşamak zorunda kalırsın.
00 YorumlaAynı şehirin uzak yerlerinde oturuyosanız yürür ama farklı ve uzak şehirlerse biraz zor ve guvenilmemesi gereken bi iliski olur guven yoksa da iliski yurumez zaten
00 Yorumlatabikide olur ve yürür tabi karsidaki insanın kişiliğine bagli guzelce tanıyıp guzelce knun hakkinda bilgi sahibi olursan evet yürür
00 YorumlaÇok zor çokk 1 yıldır sanal ilişki yasıyorum güven problemi yok ama iliskiyi yürütmek cidden ustalık istiyor
00 Yorumla
+1 yılBenim gibi yakisikli, karizmatik bir erkekle olmasi gerekiyor. Yoksa hayal kirikligina ugrarsin
00 YorumlaKesinlikle uzak dur. Yüzyüze görüşme yoksa yürümez. Bir yıllık sanal ilişkimden biliyorum.
10 Yorumla
+1 yılGorucu usulune sacma diyenlerin sanal iliskiye harika demeleri kadar scama bisey yok
00 Yorumla
+1 yılAslında yürüten yürütebiliyor sevgi saygı hoşgörü güven olmalı önce
00 Yorumlareele geçmeyecekse hırpalama kendini
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Eğer o kişi tamamen bana güven verdiyse olabilir
10 Yorumla- Devamını Gör (113)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer