Fazla merak iyi değildir.. ne gıcık laftır değil mi.. buna ne cevap verebiliriz ben hep mors olur kalırım en çok söyleyende sevgilim yani :(?

fazla merak iyi değildir.. ne gıcık laftır değil mi.. buna ne cevap verebiliriz ben hep mors olur kalırım
Fazla merak iyi değildir.. ne gıcık laftır değil mi.. buna ne cevap verebiliriz ben hep mors olur kalırım en çok söyleyende sevgilim yani :(?
Cevapla