Güncellemeler
+1 yıl
Not: kıza deli gibi. Aşığım. Ama. Onu hak etmediğim için yaklasamiyorum o benden her bakımdan üstün biri. Kariyer para ortam eğitim vs.
Kız iş yerinde sürekli olduğum yerlerde geziyordu tanismamamiza rağmen işi farklı yerde olmasına rağmen sürekli etrafımda görüyordum kızı sonra. Ben o kızı hak etmedigimi dusundugum için uzak durdum kızdan. Baya bı. Uzaklaştım. Suandada neredeyse hıc karsilasmiycak derece uzak duruyor. Tanışmıyoruz muhabbetimiz yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bir sekilde dikkatini kendi uzerine cektin, kendini farkettirdin, sonra uzak durdun. ne iyi ne guzel madem adım atamayacaktin kiza niye ümit verdin birseyler hissettigin icin önce kizin ilgisini cek sonra kaybol cok iyi.
Yanlış anladın galiba. Kız dı gelip cevremde dolaşan
Ama kıza deli gibi aşığım bu bı gerçek. Ama. İmkansız benim için.
yanlis anlamdim turkcem iyidir.
bende uzaklastim kizdan dedinya demekki öncesinde başlarda kizin dikkatini çekmeye calismissin sonra kizda sana karsi birseyler hissetmeye basladigini farkedince biranda kiza layik olmadigin aklina gelmis olacakki uzaklasmissin. haksiz miyim?
Demem o ki kimseye bosyere umut verip ortadan kaybolmayin. Adam gibi hislerinize sahip cikin
Ortadan şöyle. İş. Yerinde. Kalabalık bir yerde ben izinler vs. Gece vardiyalari. Yani her gün görürken bir birimizi bu şekilde 1. bucuk ay. Falan neredeyse görmedik. Evet haklısınız. Ben kızı suandada gerçekten seviyorum ama şu an kız uzak duruyor ki. Uzak durmasada ben kıza layık biri değilim. Bunu. Biliyorum yani yaklasmam zor. Bu yüzden
Ümit verme konusunda. Evet. Haklı olabilirsin. Ama. Sonuçta bir şeyler yasayipta bu durumu farketmektense bu şekilde daha mantıklı Degilmi
Hmm çok cok mantıklı kendinizce gerekceleriniz icinizi bu sekildemi rahatlatiyorsunuz?
Ne. Yapmalıyım. Rahatlatmiyorum. Aksine acı çekiyorum.
Bunu en başinda düsünecektiniz dikkaktink cekmeden önce akliniz neredeydi beyefendi?
Ama böylesi daha iyidir belki uzak durmaniz. hakedebilecek fedakarliklari yapabilecek kabiliyetiniz yoksa uzak durmakta haklisiniz
Ya. Durumu. Ben tam anlayamadım size bu kız stajjer olarak başladı ise. Kalabalık bir yer sonrasında. Da stajı bitince devam etti dikkatimi çekmemişti benim sonra bır dönem. 3 ay. Falan. Sürekli çevremde. Görmeye. Denk gelmeye başladı. Vs. Bakismalar vs. Ki. Hiç iletişim olmadan
Neyin acisini cekiyorsunuz?
Sonra ben onun bir şekilde adını vs. Öğrendim. Ama başkalarından sonra. Sosyal medya üzerinden araştırdım ve. Bu düşünceye vardım sonuçta. Ama. Bu dediklerim yaşanmıştı. Artık çok gecti
Fedakarlık. Her. Şeklini. Yaparım. Ama. Bir şey baslasada. İlerisi olmaz. İlerlemez o nedenle uzaklaştım. Yani onun hayata bakışı ile benimki aynı degil
Kafayı yiyorum resmen. Yani şöyle düşünün olabilicek bir. Şey. Var. Ama ilerisi olması imkansız. Bunu bilerek. Bir yola girmiyen tarafsin. Daha neyin acısı olabilir
Hayata bakis acisi derken? Ne gibi farkliliklar
Ya. Tek tek anlatmak uzun olur. Ama. Şöyle o çok rahat. Biri iş yerinde öyle olmasada. Dışarıda aşırı rahat. Ben ise. Tam tersi.
Bana. Ömer'e bilicegin bir şey var mı?
boş ver o zaman
Önere bilicegin
Farklar varsa boş ver gitssin senin dusuncelerinede uyumlj degilse kimse vazgecilmez degil
Ne oldu. Ümit verdin diyordunuz?
Detaylari bilmjyordjm kiz serbest biri ise boş ver gitsin
Erkeklerin kalbi 5 odalj falan belkj daha fazla asık olacak baska kız bulursunuz
Alakası yok. Genelleme istersen. Ben. Kendi açımdan o şekilde değilim. Onunda olmasını gerçekten isterdim ama olsa. Bile boşa takilmalik bı ilişkiden ileri gitmez. Proglem zaten burada
Ee öylese sal gitsin fazla. dusunme