Sanal arkadaşım “ seni çok özledim “ yazmış insan görmediği birini özler mi?

Benim 4 aydır konuştuğum sanal arkadaşım var. Bayadır konuşmadık bu hesaba girdim bana “ canımmmmm seni çok özledim nerelerdeydin nasılsın o kadar çok özledim ki” yazmış. İnsan görmediği birini özler mi?

Sanal arkadaşım “ seni çok özledim “ yazmış insan görmediği birini özler mi?
Cevapla