Aramıyorsun ilgilenmiyorsun demek yerine seni özledim gibi laflar ediyorum sizce uyguladığım yol doğru mu?

Mesela çalıştığında her öğle arar sorar. Bazen aramadığında neden aramadın diye kafa tutmak yerine özledim falan diyorum. Müsaitlik olursa arayacam diyor yani kavga çıkmadan kapanıyor konu. Sizce doğru bir yol mu?
Aramıyorsun ilgilenmiyorsun demek yerine seni özledim gibi laflar ediyorum sizce uyguladığım yol doğru mu?
Cevapla