Ne zaman bir erkeğe umursamaz davransam kötü davransam köpek oluyor, sevsem ilgilensem yazsam kıymet bilmiyor erkek neden böylesiniz?


Erkek Avcı ruhlu olduğu için kendisine iyi davranan kızı basite indirgiyor. Peşinde koştuğu kızı daha önemli daha değerli sanma eğilimi var. Ondan dolayı diyoruz zaten kız açılmamalı diye
Kesinlikleeee
Cevap
2Cevap
Asıl kadınlar kendilerine kötü davranan erkekleri sever
Yoo
Ben kibar bi insanım kimseye kötü davranmadım ama hep öyle kızlar seviliyor ben sevilmesem de olur artık alıştım bu durıma
Evet ben kötü davranıyorum köpek oluyorlar ne zaman sevsem kazık
Ben davranmadım kimseye hiç te sevilmedim bugüne kadar hayrlısı
Bu erkek yıkık
Kaba konuştuğun halde senin peşinde
Evet
Bunun kadını erkeği yok bu insanların sorunlarıyla alakalı bir durum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?