Dün akşam yazdı kayboldu, bugün sabah yazdı yine ortalıkta yok merak ediyorum insan yazar..
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Başka ilgi odagı vardır bu zamanda kimse kimseden emin olamıyor insanlar seytan olmus ama yapan kendine eder
Konuşmak istemiyorsan söyle dedim birini buldun kesin söyle yok dün akşamdan beri bakmamış söylesin bir şey varsa
Bakmamış bile oooo neyse moralini bozmak istemiyorum , onla irtibatta kaldıkca moralin hep bozulacak sorunlu bir ilişkiyse gözden gecir. Daha fazla izülürsün
1 aydır konuşuyorduk sadece iki gündür sadece bi akşam yazdı ortadan kayboldu sonra sabah yazdı ortadan kayboldu dün akşam yazdı ortadan kayboldu bu ne böyle
herkesin gizliliği vardır, onun hayatında bilmediğin şeyler vardır, ve daha cok yenisiniz. Uğraşma yeni ufuklara yol al, 3 gün sonra diğer irtibatta oldugu kişiyle işi bitince veya sorunu hallolunca sana değişmiş olarak dönebilir dikkat et
Bak söylesin diyorum bir şey varsa onu bile söylemiyor noldu buluşmaya çok istekliydi gayette iyi konuşuyorduk noldu birden beni adam yerine koymuyor
Genelde erkekler daha fazla değer verdiği kişiyle sorun yaşayınca ilgi odagı kimse ona ağırlık veriyor, ve diğer tarafsa böyle ortadan kayboldu diyor sonra geri dönüyor sanki birsey olmamış gibi pasifize bir acıklamayla iyi değildim vesaire gibi
Neden söylesin ki aptalmı o +1 kişi göz cıkarmaz onla işi biterse varsa biri sana dönecektir sen sigorta olma kimseye
Kızlarla ilgilenmezdi ki o konuşmuyordu bile dediğine göre sevmezdi kızları anca kuzenleriyle takılırdı
Söylesin bende konuşmam da buluşmam da kendi konuşmayı bk etti sağolsun
Buluşmayı cok istiyordu kamera ortamında yüzünü gördünmü belki sana oldugundan farklı bahsetmistir kendi iş yüz yüze görüsmeye gelince de kaçabilir normalde erkekler bulusmadan kacmaz daha cok istekli taraf olurlar
Evet gördüm
Cesareti yok heralde ya da dediğim gibi hayatında baska biri varsa senle iş dahada ciddiye gitmesin istiyorda olabilir, cok gördüm kızlarla konusmayan icine kapanık, kız gibi olanlar bile sevgilisini aldattı o yüzden sen gördüğüne bildiğinin sadece görüdügün kadarı olmadıgını herseyin her zaman mümkün oldugunu düsünceksin ayrıca başkası varsa senle görülme duyulma vserie ihtimaline karsın nasıl bulussun gizli bir yer olsa bulusurdu görünmeyecek sekilde aklınca riske girmek istemiyordur
2,3 saatlik mesafemiz var yani gelmeyi düşünüyordu ve birde dün akşam yeni eve geldim yavrum yazdı ve uçtu yine yine yazdım İnterneti açık adamın keyfi bakmıyor sinirleniyorum böyle ben
Şimdi yazdı telefonum bozuldu ne abartmışsın yok evlendim ben yazdı komik şey
Öyle bir tarafını kasan erkekle iş olmaz. Ama siz kadınlara öylesi yaranıyor o baskın olaydı Şu an ona bu derece yöneliyor olmıycaktın neyse kızma sana kendini kasan ve ilgisizlik gösteren biriyle yorulursun 3 gün sonra değişse o günlerde noldu diye icinde kalacak bazı erkekler odundur, kendini çeker kasar en sonunda da boynuzlanırlar hakedilmişlikle
Saçmalıyor işte
Bu kişinin genel yapısımı böyle kasmak geri cekmek, yoksa irtibatta oldugu kişiyle daha cokmu yogun bunu zamanla bu tip durumlar oldukca anılacaksın, tel bozuktu bakalım bir sonrakine ne deeyecek aklında bir soru işsareti olustu
Telefonu bozulsa iki tik olmaz ve yazıp yazıp kaybolmaz hiç inandırıcı değil aynısını söylücem
Şimdi sen soru yagmuruna tutsan daha cok uzaklasır off sıkıldım sıktın yeter bilmemne baska sey konusmıcakmıyız bilmemne cok teyit etmen gereken seyler var, kurt girdi icine
2 tık olduysa neresi bozulmus diğer kızlamı bozulmus o ara onu sormak lazım işleri diger kişiyle iyilesince ortsya cıkar bu tipler
Dediğim gibi varsa bir şey söylesin sevgilim olmamasına rağmen söylesin
Birsey yok dicek inancanmı? ☺️
İsmin ne bilmyiorum ama ben bu hayatta en güvenilen tiplerden en yapılmaz seyleri gördüm o yüzden boş kişilik 1000 km ötesini söylüyorum sana sorun yaşarsın dert edinirsin yolda yürürken çiçeklerin kokusunu duymaz olursun aklında tek birsey bir dert tasa olur o hic gerek yok böyle seylere
En sevmediğim insan tipi direk bırak değersiz hissetmene sağlanıyor bunlar
Yav haber ediyordu normalde şimdi hiçbişi demiyor yok ortalıkta sabahtan akşama kadar gezemez
Hocam 10 dk ayırıp yazamıyor ise bırak yazmasin
Ya normalde yazıyordu iki gündür yazıp kayboluyor anlamıyorum hâlâ yokk
Hocam anlamıyorsun sanırım 10 dk yazıp sana durumu açıklama yapmıyorsa yazmasin
Sevgilim değil ki konuşuyoruz sadece yine de söylüyordu diyorum napmaya çalışıyor
Bende diyorum neden umursuyorsun o seni umursamıyor ise
Hoşuma gidiyor merak ediyorum o yüzden olabilir mi
Hocam bence olay o değil olay daha başka psikoloji okuyorum temeli bu değil bence
Okuyabilirsin hocamm bisi demedim
Diğer mesajlara düşer misin bir
Daha yeni gelmiş eve yuh yuh
Ben ne diyorum sen ne diyorsun buna inanmadan ayrı garip
Yazdı yine kayboldu
Hocam kendine iyi bak yazmak istersen ne yapacağını biliyorsun
Sana bir şey anlatmak suç neyse
Aynen seni değersiZ hissetirir, ilgi beklerken suclı sen olursun
@Hakan10x konuşmak istiyor yazdıklarına göre kızlarda umrunda değil
Sen bayansın oda erkek neden boşta kalsın ki normal zamanlarda tabiki konsumak ister diger biraz senle senden daha fazla diger kişiyle onla sorun yasadıkca morali bozulur ve sana hitap edemez o dönemde ortadan kaybolur seni gecistirir sonra düzelince arası yine kacamak olarak sana yazar sonra yine kaybolacaktır sabret gör hosuna gidiyorsa dvm et
@Hakan10x hallettik
Senden daha önemli bişey var demekki niye merak ediyosun
İşte o ne?
Ne olduğunun önemi var mı? Çöp bile olsa çöpe öncelik vermiş senin yerine. Mesele önceliğinin sen olmaması ne olduğu değil.
Hep öyle bu erkekler canım boş ver bekleme bekledikçe sinirler bozuluyor başkada bişe olmuyor
Gerçekten hepsi böyle sevgilimde böyle merak etmiyor hiç
Fazla ilgiyi sevmiyorlar o yüzden ilgilenme görmezlikten gel mesaj attigindada hemen cvb verme bir iki saat sallantiya al bak ozaman nasıl deli divane olur
Hayır denedim umrunda bile değil aklına geliyor muyum bilmiyorum. Ama insan ilği sevgi saygı sevmez mi ne tür karakterler anlamıyorum
Ozaman tamamen çıkaracaksın hayatından yoksa hayatın boyunca hep üzgün modda olursun şunu unutma kimse senden değerli değil tamam canim benim
Biliyorum bunu ama eskiden böyle değildi bu yüzden ayrilamiyorum eski günleri hatırladığım zaman belki eskisi gibi olur diye
Eskisi gibi olmayı bekleme canım çünkü olmucak hiç bir zaman o günler geride kaldı devam etmiyorsa biyere kadar tahammül edebilirsin
Bakalım nereye kadar dayanacak gücüm var şimdi kendime daha çok saygım var çok merak etmiyorum nerdesin ne yapıyorsun falan yazmıyorum mesajlara kisa kisa cevap veriyorum değerimi bilsin diye
Çok durumlar oldu onun annesinden bile onunla çok ilgilendim her detayı hatırlıyorum onunla ilgili ama durumu bu
her şey gönlünce olsun ne diyeyim kendini sev olur mu önce sensin
Evet haklısın özür dilerim senin canını sıktım benim moralim bozuk kimseyle konuşmuyorum bu konuları 🥹
Yok canım öyle şey olur mu istemesem yazmazdım zaten üzülme sen olur mu
Elimde değil abla birisine değer veriyorsun ve karşılığını vermiyorlar
Biliyorum canım benim Biliyorum Allah onları bildiği gibi yapsın akıl fikir versin kadınları hiç anlamicaklar bunlar biliyonmu oysa istediğimiz sadece sevilmek değer görmek nedir ya
Evet doğru ne para istiyorum ne değerli hediyeler sadece ilgi sevgi ama bu yok
Pahalı hediyeler isteyen kadınlar daha mutlu bizim gibi saflar mutsuz
Bak bunda çok haklısın canım benim oylelerinin peşinde köpek gibi dolaniyorlar bizim gibileride sadece üzüyorlar işte yazık ettiler bize canım yazık
Eskisi gibi olmayacağım değerimi bilsin istiyorum bilmiyorsa hoşçakal derim
En güzeli ni yaparsın değer verene değer ver vermeyene de yol ver canım benim lütfen
Haklısın
canım seninle aynı durumdayım ben yazmasam beni merak etmiyor umursamıyor ilgisiz ve bunların bahanesi işle meşgulum diyor
moralim bozuluyor ağlıyorum geceleri ne yapacağımı bilmiyorum ayrilmak istemiyorum 🥹
O yazıyordu iki gündür noluyor yazıyor kayboluyor hâlâ yok saat kaç oldu merak ediyorum anlamıyorum ben
Benim sevgilimde ilk önce yazıyordu bensiz bir şey yapmazdı şimdi cepte oldum
İki gündür bir şey var çözemedim
Ayrılık bile düşünüyorum şu anda
Peki neyin var diye sordun mu?
Soramadım iki gündür konuşamıyoruz yazıyor kayboluyor
Anladım zaten bir bahanesi vardır sorduğun zaman söyler
Benim sevgilimin bahanesi işle meşgulum 10 dakika bile çok görüyor bana zaman ayırmak için
O çalışıyordu sonra geziyordu eve geliyordu falan iki gündür dediğim gibi anlamadım
Ara ve sor neler oluyor diye
Ben böyle yapıyorum senin gibiyim yazmadan aramadan rahatlamam herkes ona soğuk davran diyor ama seviyorum yaşamiyorum maalesef 🥹
Daha yeni gelmiş eve yuh
Sorun ne sordun mu?
Nerdeydin sabahtan beri dedim bakarsa
Anladım sevgilim gibi yapmasın yazıyorum nasılsın gece saat üçte iyi sen uyuyorsun yazıyor sinirim bozuluyor 🥹
O değişik
Biz mi abartıyoruz onlar mi ilgisiz artık bilmiyorum
Onlar ilgisiz yazdı kayboldu yine
Benim sevgilimde böyle aynen yazıyor ve ortada yok ertesi günü cevapladığı mesajları bile oluyor
Kesin birini buldu
Sordum sert cevap verdi bana güvenmiyorsun yoğunum gerçekten dedi
Ne isterse söylesin ilk önce işi ailesi sonra eğer zaman olursa benimle iletişime geçiyor
Umursamıyor işte
Evet cepte görüyor bu yüzden
Konuşmak istemiyorsan söyle dedim biri var kesin dedim dün akşamdan cevap yok sinir ediyor beni
Anlıyorum seni canım çok sinir bozucu bir şey. bizde dün akşam tartıştık neden bunu bana yapıyorsun dedim yoğun çalışıyorum geleceğimizi için dedi bir şey söylemedim şimdi aramız daha iyi
İnterneti açık adamın keyfi bakmıyor hafta sonu tatili var istemiyorsa söylesin dimi
Üzülme yazar belki önemli işleri vardır
Şimdi yazdı telefonum bozuldu ne abartmışsın yok evlendim ben yazdı komik şey
🤣🤣şaka gibi en sonunda biz suçluyuz
Yine önceden dediği şeyleri diyor
Canım üzme kendini baktın olmuyor zorlama sen bunu anlayabilirsin hissedersin
Hallettik
Çok güzel
Yine ortalıkta yok söyledim dimi daha söylemicem @girl11111
Yine mi yok?
Biz kavga ettik 23 saattir bana yazmıyor 🥹😓
Yok uyuyakaldım diyor kayboluyor muhtemelen uyudu
Anladım
Evet
Ah garibiiim :)
Nee
Ben yazarım sana üzülme :D
Of abi
Oflama abiye :D
🙄
Bakma öyle melül melül :D
Yazdı ve kayboldu
Olsun, sende başkasına yaz :)
Seni iplemiyo.
Normalde yazıyordu diyorum
boş ver sende yazma
Yazıyorum merak ediyorum iki gündür noluyor
Keyfi
Bende öyleyim 😂😂😂