En çok hangi özelliği onun kalbinize dolmasına neden oluyor, neyini çok seviyorsunuz?


Aşırı merhametlı.. Hep alttan o alıyor.. Haklıysada haksızsada hep o ozur dılıyor.. En sevdıgım ozellıklerı..
Nasıl bir erkeğe adam dersiniz sorusunun dünya üstündeki nadir cevaplarından biri olduğu için her anlamda
Cevap
3Cevap
Olmamasını.. çünkü sevgilim yok
Karakterli, adam gibi adam olmasını, en önemlisi ise sahiplenmesi tabiki..
İkisi de yok. Dürüstlük severim ben. Kızacağımı bilse de gelsin dürüstçe söylesin bir çaresini buluruz.
Eskiden adamlığını severdim meğer adam değilmiş
Gülüşü çok güzel ya çok doğal bir gülüşü var hiç yapmacık değil içime huzur doluyor
Sevdiğim sevgilim yok 🤷
Sevgilimin olmaması mi😄
Güçlü dağ gibi oluşu...
Kalbinde benim olmam. ♥️
Sevgilim yok ayrıldım.
Benimseyici yönünü severim
Unutali cok oldu
Herşeyini severdim
Demek herşeyini himm
Olmamasını 😂.
Ellerinin sıcaklığını
Olmayışını seviyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar