19 yaşından beri bana hayır diyen kız şimdi 30 yaşında evet dedi sizce enayi miyim?

Çok seviyorum tabii ki evlenmeyi bile kabul etti ama sanki biraz kendimi kullanılmış gibi hissetmekten kendimi alamıyorum. Sizce bu tür şeyleri düşünmemek için ne yapmalıyım?

19 yaşından beri bana hayır diyen kız şimdi 30 yaşında evet dedi sizce enayi miyim?
Cevapla