Kolay kolay kimseye bir şey hissedemiyorum, hissettiğim insanlarla da olmuyor. Neden?

Birinden hoşlanıyorsam mesela içimde tutamıyorum zaten herşeyimle belli ediyorum ona ait olduğumu ama olmuyor abi yani mesela çok çok hoşlansamda yakın enerjiyi hissedemiyorum o sohbet doğal komik eglenceli boş olmuyor artık yanında rahat olabilicegim birisi olsun istiyorum artık aradığım ilişkiyi bulamıyorum gezip tozup yiyip sadece boş yapmak istiyorum kişisel gelişimi zaten tekken yapıyorum yani onlayken ona ait hissetmek istiyorum ama olmuyor abi çok insanla tanışıyorum bu arada yalandan ilişkide istemiyorum ama bu uyumu sağlamak neden bu kadar zor

Kolay kolay kimseye bir şey hissedemiyorum, hissettiğim insanlarla da olmuyor. Neden?
Cevapla