Abartiyor muyum bilmiyorum ama sıkmaya başladı sizce yapmasi dogru mu soylemeli miyim?

Sevgilim bana yok böyle yapsam benle olurmusun yok şöyle yapsam olur musun ( hapse girsem kumarbaz olsam işte yok dolandırıcı olsam bunlar ilk başta komik geliyordu biliyorum amacı beni sinir etmek ama sonra yok hergun içip eve gelip seni dövsem ben yok senin paranı gidip sensiz yesem vs diye bu ona komik geliyor ama beni baydı artık yapmaz biliyorum amacı kötü de değil sinir ediyor sevdiği için ama iğrençleşmeye durdu sizce ben mi abartıyorum kendine biseu demedim kırılmasın diye
Abartiyor muyum bilmiyorum ama sıkmaya başladı sizce yapmasi dogru mu soylemeli miyim?
Cevapla