- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba,
Genel olarak erkekler olduğunu düşünüyorum...
Bana göre önemsiz, cinsiyet değil kişilik ve karakter meselesidir. Karşı cins arkadaş sevmiyorum, aşkım olsun tek arkadaşım, eşim dostum, sevgilim, her şeyim! 😅
Arkadaşa değil sadece hayat arkadaşıma ihtiyacım var, geri kalanının önemi yok! 😅40 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılkadınlar kötü erkeklerle sevgili olup onlarla yaşadığı dertleri kanka olduğu iyi erkeklere anlatıyor.
iyi erkekler de ulan ben hem iyiyim bu kadar dert dinliyorum yanında destek oluyor o zaman niye beni sevmiyor da bu kekoları seviyor diyor.
şimdi bu durumda suç kimde12 Yorumla- +1 yıl
Erkekte, art niyetli işte
- +1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL Art niyetli xd komik olma dostum
+1 yılYeterince yaklaşırlarsa iki taraf için de zor bence ama genelde Erkek tarafı kadınların ufak bazı güzel yaklaşımlarına farklı anlamlar yükleyebildikleri için kendi kendimize üzülebiliyoruz :D Ciddiye almayın bu kadınları o yüzden arkadaşlar kajlsd
114 Yorumla- +1 yıl
Yaa erkekler bir kadına asla arkadaşça yaklaşmıyorlarmış, uzmanlar öyle diyor
- +1 yıl
Alakası yook ama geneli öyle olabilir 😂 beni yakmayalım durduk yere jdnf
- +1 yıl
Sen pıçaksın hdjd
- +1 yıl
Iyi mi oluyor kötü mü oluyor o😂
- +1 yıl
Kötü djdj
- +1 yıl
Vay arkadaş kjsafd vaaay bee üzdü
- +1 yıl
Üzer :D
- +1 yıl
Şaşirtmadı😂
- +1 yıl
Ama anlık djdj
- +1 yıl
Normalde üzmüyon mu djfn
- +1 yıl
Ben mi? Asla üzmem. Jdjd
- +1 yıl
Üzdün
😂 ben gordugume inanirim jdnf - +1 yıl
Artık gördüğüne de inanma :D zaman kötü
- +1 yıl
Bak bu çok doğru bir laf jdjf
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılAklı fikri cinsellikte olan ve nefes alsin yeter kafasında olanlar kimseyle arkadaş kalamaz, bunun cinsiyetle alakası yok. Katekter meselesi, ben karşı cins birine arkadaşım dediysem öyle kalır ve öyle kaldı. Benim gibi erkek ve kadınlar var.
41 Yorumla- +1 yıl
😌👌
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılGenelde erkekler öyle. Hatta bununla alakalı bilimsel bir araştırma da yapılmıştı.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılBence daha fazla flörtöz olan 😂 cinsiyet ayrımı yapmayalım😂
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Daha çok kadınlarda bu yaşanan bir şey.
12 Yorumla- +1 yıl
Alakası yok.
+1 yılBunun aşk nasıl işler bakalım biraz , Kimisi ilk görüş der kimisi zamanla der.
Bence ikisi de gayet normal ve ikisinin de bir arada olduğu oldukça fazla durum var. Hal böyleyken iki yakın arkadaşın birbirlerinden hoşlanmaları neden yanlış olsunki? veya ikisinden birinin hoşlanması neden yanlış olsun? Bir tarafın veya iki tarafın ilişkisi vardır bir şey demiyorum , bu durumda birbirlerinden hoşlananlar , hoşlanan kişi karaktersiz olur. Benim burada dediğim iki tarafın da arkadaş olması ve iki tarafta da ilişki olmaması. Zamanla insanlar birbirlerine birşeyler anlatıyor , vakit geçiriyor , bu durumda birbirlerine daha yakın hissedebiliyorlar ve birininki aşka dönüşüyor. İtiraf ediyor ve diğeri kabul ederse sevgili , etmezse ya arkadaş ya da ayrılık oluyor. İlişkiyi genelde kadın belirler , eğer ona hiçbir şey hissetmiyorsa onun için her şey normal oluyor ama karşı taraf her ilerlediğinde daha fazla bağlanıyor , kadında gerçekten bir şey hissetmiyorsa , hissetmek istemiyorsa , konuştuğunda basit bir sohbetten farklı hissetmeyecektir. Ama karşı taraf duygusallık beslediğinden her seferinde zor olacaktır. Bu durumda en temizi eğer umut yoksa erken ayrılmaktır. Karşındaki insanda en azından bir arkadaş olarak değer vermişse bunca zaman karşındakine anlayışla karşılar.
Kendine bir kadın olarak şunu sor : Bir erkekten hoşlandın veya zamanla hoşlandın ama o seni arkadaş olarak görüyor değişmeyeceğini belirtti. Devam edebilecekmisin gerçekten? Düşman olun demiyorum , iki iyi insan olarak ayrılmak bence en doğrusu olur. He direk kabullendiysen , bence sen arzuyu aşkla karıştırmışsın.
11 Yorumla- +1 yıl
Tamam 🙄
+1 yılErkekler tâbi ki. Erkeklerdeki testosteron oranı kadınlardan 19 kat fazla. Bizdeki testosteronun yüzde 25'i sizde olsa yeryüzünde zorunlu bakir kalmazdı. Erkekleri yalnızlıktqn kurtarmak için Red Pill teorileri, PUA tezleri icat edilmezdi. Kadınlarla arkadaş kalmak beta sınıfının en alt zümresi olan meriçlerin işidir. Delikanlı adam, kadınla arkadaş kalmaz, kanka olmaz. Hemcinsleri ile kanka, karşı cinsleri ile sevgili olur. Sevgili olamazsa da onurlu yalnızlığı tercih eder.
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılBizim erkeklerimiz kadının bir gülüşünü bir bakışını bile o an cilve sanabiliyor ve hemen ona olan bakış açısı değişiyor.
Bu arada bazı kadınlar da arkadaş adı altında kendisine ilgi duyulmasını istiyor ve kadınsı tavırlar sergiliyor karşı tarafın aklını karıştırmak ve beğenilmek için
Yani bu durumdan şu netice çıkıyor kadın ya erkek farketmez bazı insanlar "arkadaş, kanki' adı altında çapkınlık yapmayı seviyor
20 Yorumla
+1 yılGenelde erkekler daha çok zorlanır çünkü belli bir zaman sonra Duygu patlaması ve libido patlamasından dolayı karşısındaki insanı arkadaş gözüyle bakamamaya başlar Bu yüzden hep derim kadın ve erkek hiçbir zaman tam anlamıyla arkadaş dost olmaz olabilirim diyen yalan söyler halbuki olabilirim diyen insanı ilk fırsatta bir göz kırpsan arkadaşlığı dostluğu unutur.
10 YorumlaAşlında kayay veyemedim inşanlara arkıdaş göjüyle bakmayan ve her gördüğünü potanşiyel şevgili ya da flört oyayak düşünen inşan şayışı çuk vay. Her akıdaşıyla şevgili ve flört olanlay şadece bu şorunu yaşıyoy bence akıdaşlıkta şeviyeyi korumayanlay akıdaşlığın kavram tanımını bilmeyenler şadece zorlanıyoy bunun cinsiyeti oranı geyçekten iki tarafta kapışıy
10 Yorumlaiki insan birbiriyle arkadaş olabilir ama bilinçaltında birbiriyle yattıklarını mutlaka hayal ederler. Özellikle erkekler normal arkadaş oldukları kadınları en az bir kere sevişirken düşlemişlerdir. Arkadaşlık bilimsel bir kavram değildir. Bu nedenle bu sorunun bilimsel açıklaması yok.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler kadınlarla arkadaşlık kuramıyor. Ben çok denedim bunu. Aslında istediğim sadece arkadaşlıktı fakat bir çoğu bu durumu duygusal bağa çevirdi. Ya hoşlandı, ya aşık oldu. Sevgili olmayı teklif etti. Durum bu hal alınca arkadaşlıkta bitti.
Bende kadın erkek arkadaşlığı bir türlü yürümüyor. Arkadaş olabilen , kalanlara ne mutlu. Keşke bende de olabilseydi çok isterdim.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Erkekler arkadaş kalmıyo dha da kötüsü bir kızla arkdaşlık ne demek bilmiyolar kız + arkadaş diyende mutlak cinsellik akllarna geliyo yda duyguları karıştırıyolar ve asla anlayışlı olamıyolar
12 Yorumla- +1 yıl
Evet kalamıyorlar hep ucuz numaralar djdj
Erkekler
Dış görünüşten kolayca etkilendikleri ve kadınlardan farklı olarak hislerini çok daha kolay ifade edebildikleri için arkadaş kalamazlar.21 Yorumla- +1 yıl
Aynen 👍
- Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılArkadaş olarak sohbete başladığım kızların hemen hepsi bi zaman sonra otelde buluşmaya getiriyor konuyu. Erkekler getirmese konuyu kadınlar getiriyor sonunda.
112 Yorumla- +1 yıl
Ahah yalancıya nolsun ya
- +1 yıl
Fenerli 😃
- +1 yıl
Ahhsaj bu bir lütuf olur yalancıya
- +1 yıl
İnsanları inandırmakta zorlanıyorum bu aralar şdldls
- +1 yıl
😃😃 sebebi ne ola ki
- +1 yıl
Sebepi hep karşı tarafta aramak lazım 😃
- +1 yıl
Kendimde mi arayayım
- +1 yıl
Söz meclisten KS den dışarı 😄
- +1 yıl
Nereye dışarı 😅
- +1 yıl
Top out a çıkar ya hani o şekilde ldls 😄
- +1 yıl
Sjdjsks üşenmeden anlatıyo ya 😅
- +1 yıl
🤓
Erkekler bu konuda pek arkadaş canlısı olmuyor. Yine de olay kadında biter, sınırlarını düzgün çizer o sınırların aşılmasına izin vermezse bir ömür de arkadaş kalınabilir.
16 Yorumla- +1 yıl
Niye ya? Sınırlarını kendileri bilsin çocuk mu bunlar
- +1 yıl
Onları kreşe yazdıralım :D
- +1 yıl
Djdjsj bak onu hiç hesaba katmamıştım
Erkekler hiç arkadasca düşünmüyor hepsinin beyni seyinde çalışıyor en son bitane arkadsim! sana izletim mi demistti söyleyeceklerim bu kadar kfkdkd
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂
+1 yıl
. Arkadaş kalırız n'olacak ya dedikten sonra kadınlar
18 Yorumla- +1 yıl
Erkek rahat durmadığı için tabii
- +1 yıl
Hihim
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Çekim varsa iki tarafta kalamiyor arkadaş. Ama genelde erkekler istatistiklere göre testesterondan dolayı arkadaş kalamiyormuş..
22 Yorumla- +1 yıl
O bahane o
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Bunun kararını erkekler veremez, arkadaş kalmak ya da arkadaş olmak kadınların cizecegi bir sınırdır.
22 Yorumla- +1 yıl
Yok jonem başka?
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen sevmem arkadaş falan. Kavga küfür ayrılmaya gerek yok. İnsan gibi ayrılınır ama arkadaş da olunmaz.
15 Yorumla- +1 yıl
Kiminle 😅
- +1 yıl
Şu totosuna tekmeyi bastığımla 😂😂😂
- +1 yıl
Aşkım benimle misin 😅
- +1 yıl
Seninle heranım...
- +1 yıl
🥰♥️
+1 yılBence de erkekler daha çok bu şekilde yaklaşıyor fakat bu durumu kızlar farkına vardigi halde kullandıklarını düşünüyorum. Kimse masum değil maalesef.
12 Yorumla- +1 yıl
O da ayrı bir dert tabii
- +1 yıl
Benim de çok yakın bir kız kankam var başta sevgili olma niyetiyle yaklasmistim ama dostluk adına o kadar fedakarlık yaptık ki birbirimize bende ona karşı o duygular yerini sıkı bir dostluk aldı. Yani erkek kadın arkadaş olmaz konusu yanlış ama senin soruna bakınca tabi erkekler lehine bu durum daha fazla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇoğu erkekler zaten kızlara arkadaşça yaklaşmıyor adamların niyeti sizinle ihtiyaçlarını giderip işini görüp yabana atma derdinde diye en baştan beri de söylüyordum. Siz dediniz yok erkekler özellikle de abazanlar güvenilir insanlardır.
Bunu söylerken hemcinsleri olarak söylüyorum.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Erkeklerin genellikle bu konuda çok zorlandığı bilinen bir gerçektir.
22 Yorumla- +1 yıl
evet zorlanıyorlarmış :D
+1 yılErkekler tabiki.. en ufak bi yeşil ışıkta yavşamaya başlarlar. Soyları tükenesice
11 Yorumla- +1 yıl
Al işte :D
- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu zorluk iki taraf için de geçerli. İnsan belli bir kültür ve olgunluk seviyesinde değilse karşı cinsel arkadaşlığı cinsellik boyutuna çekmeden duramıyor bu da arkadaşlık ilişkisine zarar veriyor.
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı. Niyete göre değişiyor bence. Art niyeti olan arkadaş olamaz hep bir sonraki seviyeyi düşünür.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok nadir işte art niyeti olmayan
Karşı cins zorlarsa zorlanırız yoksa eyvallah efendiyiz yerimizi biliriz 😀
13 Yorumla- +1 yıl
Sizin zorlamaya falan ihtiyacınız yok
- +1 yıl
Hıhı tamam djdj
Gizli Üye(36-45)+1 yılKadın- erkek olarak bakmıyorum. Bence kişisel bir şey bu. Uzun süreli erkek kankalarım var bir yanlışları olmadı hatta denemek için tuzaklı sorular sorsamda testi geçtiler.
12 Yorumla- +1 yıl
Tuzaklı sorular 😅 mesela?
Cevap sahibi+1 yılSevişelim mi iması olan sorular
Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Erkekler görsel varlıklar dışından etkilenmediğiyle bağ bile kurmaz.
110 Yorumla- +1 yıl
Ouzzz haha dürüstlük madalyası geliyor
- +1 yıl
Hemen şımar zaten hdjd
- +1 yıl
Eh iyi madem 😅
- +1 yıl
Yoo 😃
- +1 yıl
Doğrular bunlar :D senin hoşuna gitmeyebilir
Erkekler hemen her şeye yükseliyor.. Merhaba didi kesin seviyo
13 Yorumla- +1 yıl
Merhaba diyorsak merhabadır djjd
- +1 yıl
😌 selamss djdj
- Aşk İlişkileri konusunda 396 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler. Ne kadar arkadaş olmak/ bulmak istesemde bana farklı gözle bakmadan duramıyorlar maalesef.
11 Yorumla- +1 yıl
Hıhım aynen bundan.
Hiçbir zaman arkadaş kalmakta zorlanmadım aşkom 😌👌
12 Yorumla- +1 yıl
Erkekler zorlanıyor zaten :D yıkalım onların üstüne
- +1 yıl
Ahaha ben okeyim dkkdj
Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Ben zorlanmıyorum 😂 bu durum bence eşit ilerliyor 🤔
13 Yorumla- +1 yıl
Sen tatlışş kuzuşş
- +1 yıl
☺️☺️☺️
+1 yılKadın ve erkek arkadaş olmamalı diye düşünüyorum, ya erkeğin gözü kayarsa, olmaz. diye bir şey yok, gözü kız arkadaşına kayabilir sevgili olmak içinden geçebilir, o zaman arkadaş olamaz, ateş ile barut yan yana duramaz düşüncesindeyim, şöyle olabilir kız kışkırtıcı çekici alımlı değildir, o zaman olabilir.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılErkeği kızı yok bu durumun valla yakışıklısı güzeli olsun o gün hormon yüksekse çekim oluyor yalansa yalan diyin yaa yemin edin inanim
12 Yorumla- +1 yıl
Yalaaan :D
Cevap sahibi+1 yılŞimdi tam istediğin kiterde ekrek arkadaş var ama sadece arkadaşsınız o da çok istekli biri tamam mı tam da regl olmadan önceki gün senin evde geldi sana yardımcı olmaya sana yakınlaşsa?
Bence erkekler; onlar bir kadını cinsel obje olarak gördüğü için arkadaş kalmakta zorlanıyorlar.
20 YorumlaÇekici bir kadınsa arkadaş kalmaları imkansız kan dolaşımının çoğu bacak arasına yöneliyor belli zaman aralıkların da...
10 Yorumla
+1 yılErkekler zorlanıyor, nadiren bunu başaranlar oluyor ama akıldaki o lamba hep yanıyor tatlım:)
11 Yorumla- +1 yıl
Kadınlarda lamba hiç sönmüyor ☺️
Erkeklerin karşı cins ile arkadaş kalmaları neredeyse imkansız tabi genelleme yapmıyorum. Aradaki o ince çizgiyi koruyamıyorlar maalesef.
10 Yorumla
+1 yılErkekler sizce karşı cinsle arkadas olmak istiyo mu 🤣
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Kadınlar zorlanır ama her iki tarafta etkili bu konuda
10 Yorumla
+1 yılHer kiza (hatta erkeklere) asik olan yakin bir arkadasim var sanirim su ana kadar asik olmadigi tek kisi benim😀yadaben oyle zannediyorum...
12 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle zannediyorsun djdjs
- +1 yıl
Sevse soylerdi 2 yıldır falan arkadasiz oyle bi asilma huyunu görmedim bana karsi
Bir taraf fazla olsa nolacak sonuçta iki cinsiyette de var mı var :D
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Erkekler bence bazen de kadınlar kişiden kişiye değişir
10 Yorumla
+1 yılerkekler zorlaniyor.
Kadinlar ise elini sallasa ellisi
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
u +1 yılKadınlar zor kalıyor bana sorarsan benim umrumda olmaz ne yazikki kadınlar
10 Yorumla Kişiden kişiye değişir o yaa. Ama evet, erkekler daha çok zorlanıyor o konuda sanırım.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Tamamı ile toplumsal eğitim , kültür ve öğreti durumu.
10 Yorumla
+1 yılBilmiyorum herkesin beyin yapisi farlidir ama kalabiliyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadınlar diye bilirim erkekler sır saklama konusunda daha iyiler kadınlara göre
311 Yorumla- +1 yıl
Evet katılıyorum sana. Sırdaşın var mı
Cevap sahibi+1 yılOlmasına ihtiyacım yok 13 12 yaslarim da okul zamanlarında kızlardan çok erkek arkadaşlarımla anlatırdım çok iyi sırdaşı ve destekçi oluyorlar kıskançlık yok tavsiyeleri çok iyi ve sır çok iyi saklıyorlar ordan biliyorum
- +1 yıl
Benim de böyle birine ihtiyacım var da
Cevap sahibi+1 yılBul ozaman ne diyim
- +1 yıl
Sen olur musun
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim ama almiyim ben
- +1 yıl
Lütfen
Cevap sahibi+1 yılSebep
- +1 yıl
Öyle
Cevap sahibi+1 yılIstemiyorum
- +1 yıl
Tamam
Kolay kolay kadınların arkadaşım dedikleri erkeğe karşı duygusal bir şey beslediklerini görmedim ama erkeklerde bu durum çok fazla arkadaşım diyor ama duygusal olarak bakabiliyor cinsel olarak da maalesef büyük çoğunluktaki erkekler böyle
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,2b cevap paylaştı. Bence kadınlar arkadaşlığı aşk olarak görüyorlar.
10 Yorumla
+1 yılArkadaşlık diye birsey yoktur.
Erkek kadından yeşil ışık aldığı anda ona başka şekilde davranmaya başlar
Kadında yeşil ışığı boşuna yakmiyordur diye düşünüyorum😉10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Bence kadınlar çünkü erkeklere göre daha duygusallar
10 Yorumlakesinlikle erkekler yakın arkadaşım benden hoşlanıyormus ben de başka arkadaşımdan duydum yani gram ümit vermemistim oysaki üzücü bi tecrübeydi
10 Yorumla
+1 yılKarşı cins arkadaş nedir ya
11 Yorumla- +1 yıl
En güzel dedikodu onlarla yapılıyor 😂
+1 yılErkekler canım niyeti bozmak istiyo
12 Yorumla- +1 yıl
Bozuk onların niyeti zaten
- +1 yıl
Aynen✌🏻😄
Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı. Bence de erkekler. Haklı mısın ne sjdd
13 Yorumla- +1 yıl
Haklıyım dimi 🥹
- +1 yıl
☺️ ahah
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. bence kadınlar, ben öyle tecrübe ettim şahsen :d
110 Yorumla- +1 yıl
shdhs lütfen uydurmayalım
- +1 yıl
😒
- +1 yıl
Çok masum sjdjs
- +1 yıl
Neresi romantik 😅
- +1 yıl
Hıhı tamam
+1 yılBence erkekler daha kolay kayıyor
12 Yorumla- +1 yıl
Kayık tipliler djjd
- +1 yıl
Hahahsha
Erkekler bile kabul etmiş😅
+1 yılBizim ülkedeki kadınlar genelde sorunlu tipler.
20 Yorumla- Devamını Gör (61)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
