0-5 dk
5-10d
10-20dk
20-30dk
1 saat kadar
2 saat kadar
2 saatten fazla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sabah, öğlen, akşam mesajlaşma.. Akşam iki taraf da müsait olduğunda maksimum bir saat konuşma yeterli bence.. Çok fazla iletişimde olup; heyecanı öldürmemek gerek diye düşünüyorum..
Cevap
1Cevap
Eskide saatlerce uyumadım günler oldu ama şimdi günaydın nasılsın iyi geceler
yoğun çaliştiği için mi yoksa beni cepte görüyor bilemedim artık
Rekorum 4 saat küsur dakika. Daha fazlası nasip olmadı 💔
Uzak şehirden sevgili yapmam
8 Saat konuşmuştum
10 dakka yeterli
24 askim direkt
Çünkü öyle yapıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?