Aşk iki kişiyle oynanır, iyi olan kaybedermiş siz kazanan mı yoksa kaybeden mi oldunuz?

Siz hangisi oldunuz , Hayırlı Cumalar...

Aşk iki kişiyle oynanır, iyi olan kaybedermiş siz kazanan mı yoksa kaybeden mi oldunuz?

#emre00 ®

Aşk iki kişiyle oynanır, iyi olan kaybedermiş siz kazanan mı yoksa kaybeden mi oldunuz?
Cevapla