Sabırla okuyup tavsiye verecek müslümanlar?

5aylık çok güzel eğlenceli mükemmeel ilişkim vardı tabi bunun yanı sıra çokta kavga ediyorduk aşık diyemem kendime ama çok seviyordum o daha çok belli ederdi bunu neyse ben ona ilişkinin başından beri kötü hesapları yani ifşa hesaplarınıı takip etmesini istemediğimi söyledim hep tamam dedi ama hiç bir zaman çıkartmadı bende umursuyor gibi yapmak istemedim bilmiyorum çok takmadım ama keşfette karşıma yarı çıplak kadın çıktı yani onu da beğenmiş gün 14şubat sabahı arkadaslaaar bismillah gözünü açar açmaz yani neyse beğendi ok abi hesapp öyle kızları paylaşan bir hesapmış ve takip ediyor ben bunda saplıklık aradım yani neyse ona yazdım bu ne yani sen değişicektin dedim Off buna mı takıldın falan yaptı böyle sallamaması beni sinirlendirdi bende olayı büyüttüm bana bela okumaya kadar geldi yani başında mükemmel dediğim ilişkinin sonu görüyosunuz neys o sinirle bende ayrılmayı kafama koydum çünkü onlar da paylaşmasaymış gibi işte bunun yüzünden bize kıyma falan cahilce cümleler kurdu özür diledi fakat benim sinirim gitmedi o harladı birde yani sinirimi kdmdö ayrılmayı kafama koydum o sinirle hırsla bir çocukla buluştum sadece fotoğraf çekip onu kudurtmak için yani çocuk arkadaşım fazlası olamaz o da sinirlendi seninle evlenecektim gibi şeyler dedi işte birbirimize söve söve sonunu iyi getirmeye çalıştık değişikti bende hadi bize kıymalayım dedim onun dediği gibi ama asla yani ne desem istemedi helallik istedi bitti falan :( anlamadım evet fevriyim ama onun yaptığını kabul edemezdim özellikle cümlelerini ve 14şubatın sabahı aradan işte 1hafta mı ne geçti üzüntüden hasta da oldum ama iyileştim iyiyim sadece aklımdan çıkmıyor eğleniyorum falan ama kendimle kalınca tek hep aklımda herkes yeni defter yeni sayfa diyor bana ama ben eski defterimi istiyorum onunla çok güzel anılar biriktirdim ve hep onunla olmak istiyorum bilmiyorum ben hiç onu böyle üzmedim en son artık sabrım kalmamıştı bir kere ayrılmıştık onun yüzündendi o bana yazdı ve şans verdim sözünü tutmadı yine üzdü yani beni ama kendi yaptığım şeyden sonra vicdan azabı çekiyorum sankisuçlusu benmişim gibi ne kdar anlatsam da istemedi ama içimden gitmiyorr sıkıntı sanki bir kere görsem yani rahatlarım gibi tuhaf bit durum arkadaşlar içinizden sövün bana verebileceğiniz tavsiyeleri bekliyorum :(
Sabırla okuyup tavsiye verecek müslümanlar?
Cevapla