Karim Rahatsizliğindan dolayı artık uzun bir süre felç gibi kalacak. Boşanırsam ayıp etmiş olur muyum?

Karımın nörolojik bir rahatsızlığı var iyileşmesi uzun sürecek. Ama iyileşene kadar yatakta kalip ilaclarini ignesini olmak zorunda.
Bütün yük bende olucak. Ablam ve annem gençliğine yazık sana kız mı yok başka buluruz diyorlar. Haklilar mi?
Karim Rahatsizliğindan dolayı artık uzun bir süre felç gibi kalacak. Boşanırsam ayıp etmiş olur muyum?
Cevapla