Fakir ve güçsüz bir erkeğin, genç ve güzel bir kızı beleşe getirmesi neden bu kadar çok göze batıyor?

Selam ben hikayedeki fakir ve güçsüz erkeğim. Benim çok genç, çok güzel, çok doğurgan ve bana sırılsıklam aşık olan bir sevgilim var. Ancak toplumun çoğuna göre biz aslında ideal çift değilmişiz. Neden bir erkek, bir kız için bedel ödemek zorunda? Sözde herkes modern ama pratiğe dökülünce herkesin beyni orta çağ yıllarına geri dönüyor 🤡

Fakir ve güçsüz bir erkeğin, genç ve güzel bir kızı beleşe getirmesi neden bu kadar çok göze batıyor?
Cevapla