
Dogum gunum bugun ona hatirlattim oda aklimdaydi ama kavgalar yuzunden unuttum dedi. 14 subatida ben hatirlatmistim. Ustune bide kufur etti.

Dogum gunum bugun ona hatirlattim oda aklimdaydi ama kavgalar yuzunden unuttum dedi. 14 subatida ben hatirlatmistim. Ustune bide kufur etti.
Sevgilinle olan yazışmaları falan burada paylaşma iyi bir şey değil
İkincisi kesinlikle sevmiyor anlamına gelmez ama sevmiyor da olabilir de o anlamada gelmeyebilir üste çıkmaya çalışıyor olabilir mesela ben çok üstüne çıkmaya çalışırım öyle konularda seviyordur ama üste çıkmaya çalışıyor da olabilir ama sevmiyor da olabilir bunu senden iyi kimse bilemez sonuçta o senin sevgilin davranışlarından anlarsın zaten seviyor mu sevmiyor mu yani doğum gününü unuttu diye sevmiyor yani bir de üste çıkıyor sevmiyor anlamına gelmez ama zaten davranışlarından anlarsın yani o senin sevgilin az buçuk tanıyorsundur bilirsin yani sevip sevmediğini anlarsın yani anlayamıyorsan anla yani ne diyeyim anlat çünkü onunla anlatmaz yani Bir de burada sorup da anlayamazsın onu kendin içinde anlaman lazım
Buraya sorunu ve sorunun olabildiğince özet olarak yazabiliyor insan. Dolayısıyla iç yüzünü bilmediğimiz için anlayabildiğim kadar yorum yapacağım. Seven bir insanın vereceği tepkiler değil bunlar. Ha yok seviyor da kendini ezdirmeme gibi saçma sapan triplerde ise bu oglandan zaten sana hayır gelmez fazla çocuksu. Onun dışında diyebilirim ki seni değersiz hissettiren birisiyle ne kadar fazla zaman geçirirsen o kadar ziyan olur hayatın. Şimdi böyle davranıyorsa yarın öbürgün daha ileri gitmeniz halinde afedersin sana b. k parçası gibi davranabilme potansiyeline sahip bir arkadaş gibi görünüyor.
Erkekler bazı konularda biraz odun olabiliyor. Duygu odaklı değiller daha çok mantık beyinleri ön planda. Yani ince şeyleri düşünen çok nadir erkekler var ama ne olursa olsun küfür etmesi, seni yok sayması kaba üslubu.. 🙄 Biraz kurban ilişkisi gibi..
Sizin ilişki yalama olmuş, herhalde o kadar çok kavga ettiniz ki artık haklı talepleriniz bile gereksiz kavga sebebi olarak görülmeye başlamış. Üzülerek söylüyorum ki bu noktadan sonra sizden bir cacık olmaz.
Cevap
21Cevap
Hayır seni sevmiyor toksik ilişkiniz var kaç aydır aynı sorular.. doktora gitmelisin bence
Erkekler biz kadınlar gibi ince düşünmez, düşünenini de bizler sevmeyiz yapacak bir şey yok ikinizdede suç yok aslında
Seni o kadar sevmiyor ve o kadar umurunda değilsin ki, gönlünü almasını bile sen söylüyorsun ve o da düşünmüyor bu cevabı veriyor. Seven adam seni bu duruma sokmaz. Doğum günün kutlu olsun umarım yeni yaşında aradığın sevgiyi elde edersin :D
Doğum gününü filan geç de sen sana ettiği küfüre odaklan.. küfür etmek ne demek.. en büyük haharet bu işte.. ne doğum günü sevgililer gününden bahsediyorsun.. sana küfür ettigi için bu elemandan derhal uzaklaş..
Doğum günlerine önem veririm ama unutmuş olabilir doğal. Ne kadar hassas olursan o kadar çabuk kırılırsın suçlu değilsin sadece önemsemişsin haliyle kırılmak normal.
O kadarı fazla ama
Erkekler düşünceaizliklerini üste çıkarak bastırma konusunda ustalar. Sonra bir bakmışsın kırıldın diye sen suçlusun.
Sürekli birşeyleri ona hatırlatman onun seni önemsemediğini ilişkiye emek vermediğini gösterir..
Universite okucakmis daha ama bizim 5 senedir bi birlikteligimiz var. Benimde bazi endiselerim var bu yuzden kavga ettik. Ve annesi hakkinda konustum kotu biseyde demedim saygisizlik yaptin diye saldirdi bana ama dedigim lafta bisi yoktu. Sonra saatlerce yazmadi takmadi en son yazdi azcik konustuk uyuduk sabahta havali triplerine girdi bu yuzdende kavga ettik ama bunlari bahane etmesi sacma
Ne böyle erkek olabildim ne de beni, öyle bir erkek olmadığım halde, böyle çekebilen bir kız bulabildim. Peee. 🤦♂️
Ee türk kızıyla birlikte olursan başına bu gelir daha bununla kalmaz bile o yüzden uzak duracaksın
Bak mesela. su som mesajdan sonra hiç bir şey yazmaman lazim yokluğunu hissettirip. dogum gününü bir daha unutmyacak hale getirmen lazım ki ben burada yokluğunla cezalanmayi hak edecek bir erkekte görmüyorum kesinlikle ayrıl
Ayril daha neyi bekliyon olummm hey allahim yarabiğim ya
Doğum gününü unutan sevgiliyi at çöpe... Yalnız kutlayacaksam sen niye varsın ki
Bu nedir ya sen mi ayrılcan ben mi niye hala muhatap oluyorsun
Saçında bi şey kalmış
@isimsizbirisibu hahaa evet toz sanırım
♡♡♡
🤍🥰
Teşekkürler 🥰
Unutmuş olabilir ama konu üzerinde uzatmak gereksiz
Ne işin var bunun gibi biriyle.. Senin hatan. Ayrılmayan sensin
Sen de buna sevgilim diye yanında gezdir aferin sana.
Sence seven erkek böyle konusurmu zaten ayrilmak icin bahane ariyor ayril kurtul gitsin
Gitsede kurtulsam kafasinda gidersende pesinden kosar
Senin doğum gününü hatırlamak zorunda mı? Ne kadar g. zekalı bir düşünce yapısı
Ya sktr et ayril o maldan benle cik hediyeye bogim seni mutlu mesut gecinelim.
Hafi git agla ne bu kadar ucuz insanlarsiniz ki doğum günü unuttu diye insan uzulurmu
Öyle herşeye kırılmayın sizde, insanlık hali unutabilir.
Çok seviyor bence. Bayılıyor sana.
Degersiz hissettin deme
Oyuzden bitir iliskini bu hissi hep sana yasatacak sen degersiz biri degilsin degerini daha fazla dusurmeden uzaklas
Hak ettiğin gibi davranmış.
Konuşmayı bile nimet olarak sunan saçma sapan varlıklarsınız.
Bırak o zaman çocuğu...
Bu ınsanın senı sevdıgıne emin misin
Unutur halla. halla ne var bunda
O da onun sorunu
Hem yazışmalarda seni pek iplemiyor gibi bir durum var
Bu denli konusmada özür dilese ne olur dilemese ne olur.
Bu ruh hastasıyla ilişkini devam ettirme ömür yer
Üzeni sevmeye devam edin
Doğum günü de unutmazsın be odun
Sana baya aşık bu çocuk, hep ondan böyle davranıyor emin ol
Evet sevmiyor senden nefret ediyor
Unutma bilir normal bir şey
O zaman sana değer vermiyor ayrıl bence
Bundan sana hayir gelmez
Seni hiç umursamıyor izlenimi verdi bu konuşma
Tek taraflı ilişki yürümez
Seven sevdiğinin özel günlerini unutnaz
Arkana bakmadan kaç ayrıl kanka arkandayım
Değer vermiyor sevmiyor hala ayrılmadınız mı
değer vermiyor
Bencil, ayrıl.
Ohaa ya bu ne
Olabilir
Haklisin kral
Uzak durulması gereken tip
Abe boş ver abe
Ayril
Ayrıl gitsin canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?