
Bir mekanda otururken hoşlandığınız kişiyle nasıl tanışırsınız?

Bir mekanda otururken hoşlandığınız kişiyle nasıl tanışırsınız?
Ben kimseyi tanımadan hoşlanmam. bu yüzden de bir şey yapmam. çünkü dikkatimi çekemez durduk yere.. ama bir kadın benden hoşlanırsa dikkatimi çekebilir..
çok çok beyendiysem tek başınaysa masasına gider sizinle tanışa bilirmiyim diye sorarım
Ricalar
Bir mekanda otururken etrafa bakmam haliyle hoşlantım da olmuyor..
Cevap
5Cevap
Bakışarak, gülümseyerek, yanına giderek.
Pardon sizi daha once uludag kayak merkezinde görmüş olabilirmiyim? - Hayir beyfendi hic sanmiyorum gitmedim oraya- Anliyorum hanim efendi peki bu guzel muhabbetimizi deniz kenarinda soguk birseyler icerek devam etsek ne dersiniz? - Olabilir-
Merhaba hoşlandığım kişi tanışalım mı diye dhycdrv
Çok utanirim tanisamam o bana adim atarsa mekani terk ederim (heralde) 😂😂😂😂😂😂
Hiç tanışmam açıkçası. Acayip gururluyum. Farketmezlikten gelirim😃
Bakıyorsa masasına giderim, reddederse de kendi kaybeder.
40 yaşında ölü hormonlariyla ve kedileriyle ona bol şans dilerim.
Yanlışlıkla üsütne kaynar kahve dökerek
Tanışmam utanırım.
Bakarim
Tanışamam
Mesaj atarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?