
Biraz da gülelim eğlenelim. Sizce aşk hayatınız hangi meyve ve neden?

Biraz da gülelim eğlenelim. Sizce aşk hayatınız hangi meyve ve neden?
Elma olsun ya sebebi yok Amasya'lıyım ondan jsjsjs
Yeşil mi 😂
Yeşil olsun😀
Sana ayırdık o zaman onu 😇
Ne güzel torpil bu😀
Sana hep var o torpil ayıp ediyorsun 😇
Böğürtlen
Neden kız 😂
Allah seni 😂😂
Cevap
5Cevap
Kavun ya da muz , kokusuna bile tahammül edemiyorum 😄😄
Nefret ediyorsun yani 😂
Bende öyle bir meyve yok çünkü ask hayatında tek bir adım bile ilerleme yok 😂😂😂
Olur olur 😂
😂😂😂
Böğürtlen , toplaması zor ( dikenli) . İlk aldığında büyük bir hevesle yiyorsun ama sonra aynı tadı vermiyor.
Greyfurt. Olsa da olur olmasa da. Olsa tadı yok, olmasa adı.
Üzüm diyim bari 😂 üzümü sevgilime elimle tek tek yedirirdim
Aşk hayatım yok. Meyve de sevmem, çikolataya benzetsem..
Tropical zor bulunan pahalı bi meyve😂
Senden de bunu beklerdim 😂
E yani 😄
Aşk hayatım yok ki benim🙄
En sevdiğin meyve neyse onu yaz sen bence 😇
O zman erik tuzlusundan 😌🥺
Belki hareketlenir aşk hayatın bu erikle 😇
Sus yav 😂
Neden alla alla 😂 susmayacağım artık 😂
Susmazsan susma napim
Emin misin 😇
Eminim ne diceksen de
Muz 🍌 ve çilek 🍓
Meyve yok cunku ask yok
Karpuz olabilir😅
Çarkıfelek
Ne çıkarsa mı 😂
Hayır tadını hiç bir şeye benzetemedigimden
Nar.
Kivi
Kavun olurdu
🍓 Olabilir
Avokado:d
Ananas ve çilek 😅
Ejderha meyvesi 😏
Greyfurt gibi tatsız
Limon
Nar olur
Ayva🤣🤣
Armut
Muza benzer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar