18 yaşındayım ama sadece olgun erkeklerle takılmak istiyorum, size nedendir?

erkeklerde her anlamda sadece 37-48 arası ilgimi çekiyor, babam ile aramda iyi yani aile ile ilgili bir sorunum yok.. size nedendir? sadece o yaş grubu ile flörtleşmek hoşuma gidiyor.. ilerde geçer mi?
18 yaşındayım ama sadece olgun erkeklerle takılmak istiyorum, size nedendir?
Cevapla